PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

PIERIA-GR ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ...ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ

ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ...ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ KERAILIDISDIM@GMAIL.COM

Γιατί εμείς ΓΡΑΦΟΥΜΕ, υποΓΡΑΦΟΥΜΕ και δεν ΑΝΤΙγράφουμε

"METROPOLIS 106,7" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΠΡΕΠΕΙ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ, ΝΑ ΠΑΨΕΙΣ ΝΑ ΕΛΠΊΖΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Κάποτε μικρός μικρούλης στην Πλατεία της πόλης που με έφερε να ζήσω η αείμνηστη μάνα μου (κυρά Μαρούλα τ' όνομα της), νόμιζα πως... Πως αυτή η μεγάλη (τότε) πόλις, η πόλη μου, θα ήταν η αρχή του παραμυθιού που θα ζούσα. Στη ζωή που άρχιζε. Και πάντα την ήθελα καλύτερη. Με καλύτερη πλατεία, που την λέγαμε, πλατεία Ελευθερίας, δίχως το άγαλμα τότε... Με καλύτερους δρόμους, που τότε λίγοι μόνον είχαν άσφαλτο και οι άλλοι χαλίκι. Με καλύτερα σπίτια, γιγαντιαία στα μάτια ενός παιδιού, που μόνον ήξερε κάτι καλύβια του χωριού του κι όχι τις τετράγωνες ψηλές πολυκατοικίες.... Με καλύτερο πολιτισμό, μουσικές, στολίδια ή δενδρολούλουδα. Τότε η πόλις Αικατερίνη, ήταν για μένα όμορφη πόλις που την ήθελα πάντα ονειρεμένη πόλη. Κι ύστερα; Τι περίμενα ύστερα που άρχισα να μαθαίνω; Περίμενα βέβαια καλύτερο Δήμαρχο απ' τον Χαραλαμπίδη... Κι ύστερα καλύτερο απ' τον Τερζόπουλο. Κι ύστερα; Καλύτερο απ' τον Αμοιρίδη. Κι ύστερα καλύτερο απ' τον Χιονίδη. Κι ύστερα καλύτερο απ' τον Κουκοδήμο. Τώρα;;; Ο Γιάννης Ντούμος μου έταξε πόλη. Να κάνει πόλη την Κατερίνη. Όμως να τώρα.... Τότε η πλατεία ήταν καλύτερη. Τότε οι δρόμοι εν τέλει ήσαν καλύτεροι. Τότε τα σπίτια, οι πλατείες, οι γειτονιές μας ήσαν καλύτερες. Τα πάντα τότε ήταν καλύτερα. Και κατέληξα. Τότε η πόλις Αικατερίνη ήταν ονειρεμένη πόλις.... Τώρα είπα και φώναξα ή ...κραύγασα στον εαυτό μου: πάψε βρε Κεραηλίδη να ελπίζεις να ζήσεις σε μια ονειρεμένη πόλη. Μάθε να ζεις στην πραγματική Κατερίνη. Μια Κατερίνη, που εν τέλει μπορεί να μην είναι η ονειρεμένη πόλη που έψαχνα, όμως είναι η δική μου Ονειρεμένη Κατερίνη.... Τι δεν καταλαβαίνεις;;;

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΔΙΟΔΙΑ: Οι συμβάσεις είναι TOP SECRET







Φίλες και φίλοι της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας,

Αν τα Γερμανικά σας είναι καλά, δεν θα χρειαστεί να διαβάσετε το υπόλοιπο αυτού του άρθρου. Απλά, αφιερώστε 8 λεπτά από το χρόνο σας για να δείτε ένα άκρως αποκαλυπτικό, ένα απίστευτο ρεπορτάζ του Spiegel TV για τα διόδια και τις «συμβάσεις παραχώρησης».

Όσοι λοιπόν ξέρετε Γερμανικά, κάντε κλικ εδώ: http://www.spiegel.de/video/video-1082550.html

Για τους υπόλοιπους αναγνώστες, προσπαθήσαμε να μεταφράσουμε το περιεχόμενο του 8λεπτου video, αντιγράφοντας κάποιες χαρακτηριστικές εικόνες του, προσθέτοντας κάποια στοιχεία, με την ελπίδα ότι θα μας το συγχωρέσει η διεύθυνση του έγκριτου περιοδικού, διότι δεν λάβαμε την άδειά του.

Όπως στην Ελλάδα, έτσι και στη Γερμανία, η κατασκευή και η συντήρηση 4 κεντρικών αυτοκινητοδρόμων έχουν παραχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες, όπως και στη χώρα μας, θα τους εκμεταλλεύονται για τα επόμενα 30 χρόνια. Ενώ οι δρόμοι βρίσκονται υπό κατασκευή, πληροφορίες αναφέρουν, πως το κέρδος των εταιρειών θα είναι πολλαπλάσιο από αυτό που είχε υπολογιστεί αρχικά, όταν υπογράφηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης.

Όχι, κάνετε λάθος! Την πληροφορία αυτή δεν διαδόθηκε από το κίνημα πολιτών κατά των διοδίων «Δεν πληρώνουμε»! Στα μέσα του 2009, μια είδηση βόμβα έκανε τον γύρο της Γερμανίας και έσκασε στα χέρια του Υπουργού Μεταφορών Wolfgang Tiefensee: Τέσσερα πιλοτικά έργα της Ομοσπονδίας για την κατασκευή και λειτουργία αυτοκινητοδρόμων από ιδιωτικές εταιρίες απειλούνται να οδηγηθούν σε οικονομικό φιάσκο ύψους δισεκατομμυρίων. Αυτό προέκυπτε από μια γνωμοδότηση που εκπόνησε το Ομοσπονδιακό Ελεγκτικό Συνέδριο (ΟΕΣ) για τις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στην κατασκευή κεντρικών οδικών αρτηριών της Γερμανίας. Στην εν λόγω γνωμοδότηση, το ΟΕΣ αμφισβητεί έντονα τους βασικούς ισχυρισμούς υπέρ αυτών των έργων. Το ΟΕΣ θεωρεί ότι τα βασικά στοιχεία είναι τόσο αντικρουόμενα, που η υλοποίηση των έργων απειλείται με δύο πιθανότητες: είτε οι ιδιωτικές εταιρίες θα οδηγηθούν σε «σημαντικές οικονομικές δυσκολίες (πτώχευση)», είτε το κράτος θα υποστεί «σημαντικά οικονομικά μειονεκτήματα».

Οι συμβάσεις είναι TOP SECRET

Μετά τον θόρυβο που ξέσπασε από αυτές τις ανακοινώσεις του ΟΕΣ, στις 5 Σεπτεμβρίου 2010, μια ομάδα γερμανών δημοσιογράφων του Spiegel TV, απευθύνθηκε σε μία από τις 4 κατασκευάστριες εταιρείες την Bilfinger Berger, και έθεσε το απλούστατο ερώτημα: «Μπορείτε να μας δείξετε τις συμβάσεις σας;»


Έκπληκτοι οι δημοσιογράφοι πληροφορούνται από τον διευθυντή της εταιρείας Α1 mobil GmbH κ. Lutz Hoffmann πως οι συμβάσεις παραχώρησης είναι απόρρητες! «Έχουμε συμφωνήσει με το γερμανικό κράτος, η σύμβαση παραχώρησης να μη δει το φως τη δημοσιότητας.»

Ένα δωμάτιο γεμάτο ντοσιέ με μυστικά!

Οι δημοσιογράφοι, μετά από έναν πραγματικό μαραθώνιο, ανακαλύπτουν που φυλάσσεται το επτασφράγιστο μυστικό: Σε μια δημόσια υπηρεσία οδοποιίας της Κάτω Σαξονία, στην κωμόπολη Pferden. Εκεί ο προϊστάμενος της υπηρεσίας κ. Heiko Gerken, μετά από ειδική εντολή, επιτρέπει στους δημοσιογράφους να εισέλθουν στο χώρο, στον οποίο βρίσκεται κλειδωμένη σε δύο εντοιχισμένες ντουλάπες, η σύμβαση παραχώρησης. Βέβαια, μόνο για την δουν από μακριά!

Εδώ φυλάσσεται ολόκληρη η σύμβαση παραχώρησης της αυτοκινητόδρομος Α1, δηλαδή οι 180 ταξινομημένοι ντοσιέ. Η σύμβαση είναι χαρακτηρισμένη ως εμπιστευτικό υλικό, γι αυτό και το βράδυ την …κλειδώνουμε».

Το Υπουργείο Μεταφορών δεν γνωρίζει ποια είναι τα έσοδα της εταιρείας!

Οι δημοσιογράφοι δυσκολεύονται να πιστέψουν, όλα όσα πληροφορούνται σχετικά με τις συμβάσεις παραχώρησης της Α1 και απευθύνονται, αυτή τη φορά, στο υπουργείο μεταφορών (δηλαδή, στους συνεργάτες του κ. Ρέππα).

Christian Budde: "Δεν γνωρίζουμε τι εισπράττουν"

Εκεί συναντούν τον κ. Christian Budde, υπεύθυνο της σύμβασης παραχώρησης, εκπρόσωπο του γερμανικού κράτους και του θέτουν το απλό ερώτημα: «Ποιο είναι το ποσό, το οποίο αναλογεί στο γερμανικό κράτος από τα διόδια που εισπράττονται κάθε μήνα στην Α1;». Η απάντηση του κ. Budde αφήνει τους δημοσιογράφους κυριολεκτικά άφωνους: «Δεν μπορώ να σας το πω, διότι απλά δεν γνωρίζουμε τι εισπράττουν. Οι αριθμοί αυτοί μας είναι άγνωστοι. Δεν μας το λένε!».

Οι δημοσιογράφοι απευθύνονται στη διεύθυνση του Υπουργείου, η οποία αρνείται να μιλήσει on camera και δίνει μόνο μια λακωνική γραπτή απάντηση στο προηγούμενο ερώτημα: «Το γερμανικό κράτος εισπράττει περίπου το 50% των εσόδων από τα διόδια».

Υπουργός Μεταφορών κ. Ramsauer: «Σήμερα έχουμε να συζητήσουμε άλλα θέματα».

Το ίδιο λακωνικός ήταν και ο υπουργός Μεταφορών κ. Ramsauer, ο οποίος δεν δέχτηκε καν να μιλήσει στους δημοσιογράφους. «Κύριε υπουργέ, πετάει το κράτος χρήματα από το παράθυρο με την εφαρμογή του μοντέλου παραχώρησης της Α1;». Και η απάντηση του Υπουργού: «Σήμερα έχουμε να συζητήσουμε άλλα θέματα».

Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συμπολίτες,

Οι συμβάσεις παραχώρησης Public Private Partnership (ΣΔΙΤ), είναι χρηματοοικονομικά εργαλεία κομμένα και ραμμένα στις ανάγκες των τραπεζών, τα οποία χρησιμοποιούνται διεθνώς, με σκοπό τη μετάβαση εθνικού πλούτου σε χέρια ιδιωτών. Πρόκειται για δαιδαλώδη τερατουργήματα, δεκάδων χιλιάδων σελίδων, τα οποία έχουν κατασκευαστεί σε 2-3 δικηγορικά γραφεία του Λονδίνου και κανείς δεν γνωρίζει το πραγματικό τους περιεχόμενο. Ούτε ο Υπουργός Μεταφορών, ούτε οι συνεργάτες του, παρά μόνο 2-3 υψηλά ιστάμενοι υπάλληλοι των υπουργείων και ίσως κάποιο δικηγορικό γραφείο των Αθηνών που ανέλαβε την συγγραφή της μίνι σύμβασης των 180 σελίδων που ψηφίστηκε στη Βουλή των Ελλήνων, χωρίς να γνωρίζουν τα "παλληκάρια μας", τι ψήφιζαν.

Γιώργος Κωνσταντόπουλος: «Κατά την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου, δεν ειπώθηκε η αλήθεια!»

Ο κ. Κωνσταντόπουλος, πρώην βουλευτής Πιερίας, συμμετέχοντας σε εκπομπή στο ραδιοφωνικό σταθμό «Ενημέρωση 922» της Πιερίας, με θέμα τις αυξήσεις τιμών στα διόδια, είπε πράγματα που άφησαν άφωνους τους συνομιλητές του. Όχι τόσο επειδή δεν τα φαντάζονταν, αλλά επειδή τόσο απροκάλυπτα τα παραδέχτηκε ένα κορυφαίο στέλεχος της πρώτης κυβέρνησης Καραμανλή. (σ.σ. την επίμαχη περίοδο ο κ. Κωνσταντόπουλος ήταν υφυπουργός Υγείας).

Το παρακάτω απόσπασμα από τις δηλώσεις του είναι αποκαλυπτικό:

«Στην προ-προηγούμενη Βουλή, στην ψήφιση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, έγινε ένα ουσιαστικό κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Κατά την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου, δεν ειπώθηκε η αλήθεια! Δεν ήρθε το νομοσχέδιο (στη Βουλή), όπως έπρεπε να έρθει. Άλλο νομοσχέδιο ήρθε και άλλο ουσιαστικά εφαρμόστηκε στο μέλλον. Δεν συζητήθηκαν ποτέ στην αρμόδια επιτροπή όλοι οι όροι της σύμβασης. Τα “ψιλά γράμματα” της σύμβασης δεν ήρθανε ποτέ στη Βουλή. Δεν έγινε καμία ουσιαστική συζήτηση, παρά την επιμονή πολλών βουλευτών της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ του ΚΚΕ και του Συνασπισμού. Ζητήθηκαν από πολλούς βουλευτές οι γνωματεύσεις της Επιστημονικής Επιτροπής και της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής Βουλής, όμως δεν ήρθαν ποτέ. Η σύμβαση αυτή είναι διάτρητη, ήρθε στη Βουλή καμουφλαρισμένη! Μετάνιωσα που την ψήφισα!»

Στα ψιλά γράμματα των συμβάσεων αυτών περιλαμβάνονται εκατοντάδες λεπτομέρειες που δεσμεύουν για 30 χρόνια το ελληνικό Δημόσιο και για τις οποίες δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι βουλευτές. Τόσο η δυνατότητα αύξησης των διοδίων αλλά και η ευχέρεια τοποθέτησης πλευρικών διοδίων κατά μήκος των εθνικών οδών προκύπτουν από τέτοιου είδους όρους.

Εμείς θα συνεχίζσουμε να σπρώχνουμε της μπάρες!

Μετά λοιπόν από όλα αυτά, συνεχίζετε να πιστεύετε, πως εμείς οι πολίτες πρέπει να δείξουμε πνεύμα κατανόησης, να συνεχίσουμε να πληρώνουμε τα παράλογα ποσά των διοδίων για να εξασφαλίσουν οι πολυεθνικές εταιρείες τα κέρδη τους;

Στις 28.04.2009 το μέλη της ομάδας μας κ. Δεληγιάννης Κωνσταντίνος και Ηλίας Τσολακίδης δημοσίευσαν δύο άρθρα: «Τρία ερωτήματα προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων» και «Κι αν χρεοκοπήσει η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ;» τα οποία, τουλάχιστον εκείνη την χρονική στιγμή, δεν ήταν εύκολο να γίνουν κατανοητά. Η έρευνα των μελών της ομάδας μας βασίστηκε σε στοιχεία του Werner Ruegemer, σε δημοσιεύματά του και κυρίως στο βιβλίο του «Ακρίδες» στο δημόσιο τομέα - Public Private Partnership- Ανατομία ενός παγκόσμιου χρηματοοικονομικού μέσου, Transcript Verlag 2008, βλέπε:

http://www.anasta.de/TOPOS/images/stories/DIODIA/Deligiannis.pdf

http://www.anasta.de/TOPOS/images/stories/DIODIA/Tsolakidis.pdf

Σήμερα, τα δύο αυτά άρθρα είναι επίκαιρα όσο ποτέ άλλοτε. Δύο από τις 5 εταιρείες στη χώρα μας έχουν διακόψει την κατασκευή των έργων και οι υπόλοιπες 3 απειλούνται από τις τράπεζες με διακοπή της χρηματοδότησης. Γιατί άραγε; Επειδή δεν πληρώνουν διόδια οι πολίτες που σπρώχνουν την μπάρα; Θα ήταν, να μη τι άλλο γελοίο, να πιστεύει κανείς, ότι οι εταιρείες γονάτισαν οικονομικά από το «Δεν πληρώνουμε» και τις 600.000 συνολικά διελεύσεις οδηγών που αρνήθηκαν να πληρώσουν.: 600.000 Χ …άντε, 5 ευρώ κατά μέσο όρο = 3.000.000. Τι λέτε, να γονάτισαν από τα 3 εκατ. ευρώ που τους στέρησε το «Δεν πληρώνουμε;».

Οι εταιρείες ψάχνουν να βρουν δικαιολογίες για να φύγουν

Ο φίλος Κώστας, μέλος της ομάδας μας, οικονομολόγος, τo ονομάζει... "Exit strategy"

Οι πολίτες και το κίνημα κατά των διοδίων "Δεν πληρώνουμε" ανέδειξαν το πρόβλημα της άθλιας παραχώρησης του εθνικού μας πλούτου στα ξένα συμφέροντα και στο αδηφάγο ιδιωτικό κεφάλαιο. Με την επιμονή τους και τον καθημερινό τους αγώνα έριξαν άπλετο φως στις σκοτεινές πτυχές αυτής της βρώμικης συναλλαγής εις βάρος των πολιτών και της χώρας. Άποψή μας είναι, πως οι εταιρείες ψάχνουν να βρουν δικαιολογίες για να φύγουν, διότι είναι αδύνατον να επιβιώσουν μέσα σε αυτό το εκρηκτικό οικονομικό κλίμα της χώρας μας. Δεν τους βγαίνουν τα νούμερα και ψάχνουν τρόπο για να φύγουν με τις τσέπες γεμάτες. Προφορικά μάλιστα απειλούν με αποχώρηση από τα έργα και στοχοποιούν για μια ακόμη φορά τον αδύναμο κρίκο της αλυσίδας, τον πολίτη. Ξέρουμε ότι οι συμβάσεις τους για την παραχώρηση των εθνικών μας δρόμων έχουν ήδη καταρρεύσει και προσπαθούν, με όχημα τα ΜΜΕ και κάποιους μεγαλοδημοσιογράφους, να βρουν άλλοθι πως το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ» είναι εκείνο, που φταίει για την κατάρρευση των συμβάσεων τους. Μεγάλη τιμή μας!

Ε, λοιπόν δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Εμείς οι απλοί πολίτες θα υπερασπιστούμε το δίκαιο της χώρας μας και θα συνεχίσουμε να τους ξεμπροστιάζουμε!

Κύριε υπουργέ!

  • Δημοσιοποιήστε τον ακριβή αριθμό των διερχομένων οχημάτων ανά σταθμό και τα ποσά που εισέπραξαν οι εταιρείες από την καταβολή των διοδίων έως σήμερα! Εσείς θα πρέπει να το γνωρίζετε, διότι εννοείται πως αποδίδουν ΦΠΑ στο ελληνικό κράτος.
  • Εξηγείστε στον Έλληνα φορολογούμενο, με ποιο σκεπτικό αποζημιώνεται μηνιαίως με το ποσό των 700.000 ευρώ η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε για τα οχήματα που αποφασίζουν να παρακάμψουν τους σταθμούς διοδίων! Βλέπε δηλώσει του κ. Μουρατίδη, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εγνατίας οδού, στον τηλεοπτικό σταθμό της Πιερίας DION TV. Σας παρακαλούμε, δημοσιοποιήστε μόνο τον αριθμό της σελίδας της σύμβασης, στην οποία προβλέπεται η παραπάνω αποζημίωση, όπως επίσης και τον τρόπο υπολογισμού της.

Το έθιμο της Μπάμπως στο Κίτρος





Λάγιος Απόστολος

Αύριο όλοι στην Λεπτοκαρυά!


ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑ ...ΦΙΛΗΜΑ!!! αλά μπάσκετ

Τιμή και δόξα στα παιδιά της πρώην Πιερίας μου που παίζουν μπάσκετ. Κι όταν είναι και κορίτσια;;; Έ τότε;;; 1000μπράβο και ξαναμπράβοοοοοοοοοοοοοοο

ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.....

Κι επειδή τα γαϊδούρια δεν γκρέμισαν τα διόδια, τα διόδια γκρέμισαν τους πολιτικούς.....

πω πω πω πολύ ....ούρδα πάνω μας ρε αδερφέ!!! πω πω πω

Γύρω μας βρέχει ....ούρδα! Κι εμείς, ευτυχώς, κρατούμε ομπρέλα! Ελευθέριος Μωϋδιάδης, Γεώργιος Μπατσίλας και Δημήτριος Κεραηλίδης.... οι ΟΜΠΡΕΛΛΟΚΡΑΤΕΣ των ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ!!!
Κι αν έρθει το καλοκαίρι Θεσσαλονικιός για μπάνιο στις θάλασσες της πρώην Πιερίας μου, γράφτε μου γράμμα. Κι επειδή τα ταχυδρομεία, είναι ...μέσα, γιατί ο κόσμος δε στέλνει γράμματα, έ τότε στείλτε μου E-MAIL.... 
ΕΝΝΟΩ ΒΕΒΑΙΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΜΑΣ!!! 
Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΒΡΩΜΟΔΙΟΔΙΩΝ ΜΑΣ!!!

ΈΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.... ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΑΣ ΑΝΑΤΡΕΞΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΝΟΜΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Νομός Πιερίας
Ο Νομός Πιερίας συνδυάζει μοναδικά τις ατέλειωτες γαλάζιες παραλίες, τα πανέμορφα βουνά, τον μύθο και την ιστορία.
Πρωτεύουσα του νομού είναι η πόλη της Κατερίνης χτισμένη στον πλούσιο κάμπο που απλώνεται από τους πρόποδες του Ολύμπου ως τη θάλασσα.
Η Κατερίνη, σύμφωνα με ιστορικές πηγές υπήρχε από τα προϊστορικά χρόνια. Σύμφωνα με μία εκδοχή, ήταν τα αρχαία Άτηρα, που μαζί με την Πύδνα, το Δίον και τη Μεθώνη αποτελούσαν τα σημαντικότερα κέντρα στην περιοχή γύρω από τον Όλυμπο. Η σημερινή άποψη, είναι ότι η πόλη οφείλει το όνομα της στην προστάτιδα της Αγία Αικατερίνη του Σινά, και είναι αλήθεια ότι αναφέρεται με το όνομα Αικατερίνη σε πολλά έγγραφα μετά το 1710. Εκείνη την εποχή εγκαταστάθηκαν στην Κατερίνη άποικοι από τη χερσόνησο του Σινά, χτίζοντας τον ομώνυμο ναό προς τιμήν της Αγίας Αικατερίνης με μέρος των οστών της.
Η Κατερίνη σήμερα έχει εξελιχθεί σε μια σύγχρονη πόλη με πλούσια οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα, έντονη πνευματική και πολιτιστική κίνηση και συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά μιας ευρωπαϊκής πόλης.

Φύση - Περιβάλλον

ΠιερίαΌλυμπος. Το όρος Όλυμπος πασίγνωστο ως κατοικία των θεών της μυθολογίας με την ψηλότερη κορυφή της Ελλάδας τον Μύτικα (2.917μ.), δεσπόζει επιβλητικά σε όλη την περιοχή.
Ο Όλυμπος που έχει ανακηρυχθεί Εθνικός Δρυμός, έχει πανέμορφη χλωρίδα και πανίδα προσφέρεται για ορειβασία και πεζοπορία με οργανωμένες διαδρομές και καταφύγια. Το τοπίο είναι μοναδικό με δάση, φυσικές ομορφιές, νερά που κατεβαίνουν και σχηματίζουν μικρές λίμνες. Αφετηρία των ορειβατών είναι η κωμόπολη Λιτόχωρο στις πλαγιές του Ολύμπου.

ΠιερίαΠιέρια. Τα καταπράσινα Πιέρια με διαδρομές που συμπεριλαμβάνονται στα Ευρωπαϊκά Ορεινά Μονοπάτια είναι ιδανικά για εναλλακτικό τουρισμό.

Στο Ελατοχώρι τους χειμερινούς μήνες θα απολαύσετε χειμερινό σκι στο χιονοδρομικό κέντρο.

Στον Παλαιό Παντελεήμονα επισκεφθείτε τον παραδοσιακό οικισμό που βρίσκεται στις πλαγιές του Ολύμπου στα 700 μέτρα με θέα στον Θερμαϊκό κόλπο.

Tο δάσος της Παλιάς Λεπτοκαρυάς.

O παραδοσιακός οικισμός της Μόρνας.

Το φαράγγι του ποταμού Ενιπέα κοντά στο Λιτόχωρο. Εκεί τα νερά που κατεβαίνουν από τον Όλυμπο σχηματίζουν μικρές πανέμορφες λίμνες.

Οι υγροβιότοποι με σημαντικότερο τον υγροβιότοπο Αξιού- Λουδία - Αλιάκμονα -Αλυκής Κίτρους.
Παραλίες

Ο Νομός Πιερίας διαθέτει πολλές παραλίες με όμορφες αμμουδιές και καταγάλανα νερά κατά μήκος της ακτογραμμής της με ξενοδοχειακές μονάδες, τουριστικά καταλύματα, τουριστική αγορά, χώρους διασκέδασης και αναψυχής. Όλες οι παραλίες έχουν διαπίστευση γαλάζιων σημαιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ποιός λείπει από αυτή την φωτογραφία της ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ;;;

Αυτή η φωτογραφία δεν είναι πόζα από σειρά της ΤΙ ΒΙ. είναι η "οικογένεια" ΤΗΣ ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Ομάδα που ....κερδίζει! Βέβαια από αυτή την πόζα λείπει ο ... (δεν το λέω, κουιζ)

ΑΧ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΒΛΕΠΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Αυτοί που το σκέφτηκαν είναι ...κόζια. 
Αλήθεια ή χιούμορ...
Το σίγουρο είναι πως έχουν χιούμορ... Όσο για την αλήθεια, το μέλλον θα δείξει.
Μιά ματιά στο 2014, χαχαχαχαχαααααααααα

ΑΙΝΙΓΜΑ.......

Ά ρε καλοκαιράκιιιιιιιιιιιιι
Δροσιά το καλοκαίρι, Ζέστη το χειμώνα....
Τι είναι;;;;;;;

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΟΥ ΚΙ Η ...ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ;;;;

Και μετά την πώληση του ΚΑΘΕ ΤΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ εδώ στην Βόρεια Ελλάδα, να που ήρθε η ώρα να πουληθεί κι η ίδια η ΕΛΛΑΔΑ μου....
Γιατί Θεέ μου;;;;;;;;;;;;;;;;;

ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ;;;;;

Άντε ρε Γιάννη παιχταράααααααα
Και Κρητικούς και Θρακιώτες και Πόντιους στο γραφείο σου;;;;
Κι όλοι άραγε να είναι ευχαριστημένοι;;;;
Τελικά δεν είναι τυχαίο αυτό που λένε κάποιοι πως ο "κοντός" είναι ο πιό ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ πολιτικός των τελευταίων ετών του πρώην ΝΟΜΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ.

ΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ

Χωρίς τρεις τραυματισμένους
στο Ρέθυμνο ο Πιερικός Αρχέλαος

Χωρίς τους τραυματισμένους Γκογκίδη, Μπεχλιβάνη και Σιβορότκα αναχώρησε το απόγευμα της Παρασκευής η αποστολή του Πιερικού Αρχελάου για το Ρέθυμνο, όπου εκεί αγωνίζεται με την ομώνυμη ομάδα.
Η ομάδα της Κρήτης διεκδικεί με αξιώσεις μία από τις πρώτες θέσεις στην Α2 και εκ των πραγμάτων θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι.
Την αποστολή απαρτίζουν οι καλαθοσφαιριστές  Τζερομάνοβς, Ιγκπαβμπόα, Δαμαλής Γρ., Δαμαλής Ι., Κοντσές, Μαλτέσιος, Νάνης, Παπαχρήστου, Ροδοστόγλου,  Τσαϊτουρίδης και Τσουκ, ο προπονητής Δημήτρης Γαλάνης με το βοηθό του Θανάση Μολυβδά, ο τιμ μάνατζερ Χρήστος Χρηστίδης, ο γιατρός Μανώλης Παπακώστας και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του συλλόγου Δημήτρης Πόδας.