PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

PIERIA-GR ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ...ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ

ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ...ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ KERAILIDISDIM@GMAIL.COM

Γιατί εμείς ΓΡΑΦΟΥΜΕ, υποΓΡΑΦΟΥΜΕ και δεν ΑΝΤΙγράφουμε

"METROPOLIS 106,7" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΕΠΟΧΗ "ΝΤΟΥΜΟΥ" - ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΖΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΙ ΟΧΙ "ΔΗΜΑΡΧΟΥΛΗΔΩΝ" ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Ο παλιός χρόνος έφυγε. Ήρθε το 2024 και τώρα στις πρώτες μέρες του, για Κατερίνη, ας τονίσουμε την εποχή που ήρθε. Τώρα;;; Τώρα απλά θα πούμε, ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟ καλή αρχή. Καλή επιτυχία στο έργο σου για μια Κατερίνη ριγμένη, πονεμένη, ατιμασμένη, επί χρόνια μέσα στα δεινά.... Που έχει ανάγκη από ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. Αυτά. ΥΓ: Να πως πως ζούμε την Κατερίνη του Ντούμου κι όχι των άλλων εκκολαπτόμενων δημαρχούληδων, που κυκλοφορούν πλέον στο κέντρο. Σαν όπως οι πρώην του πρώην Δημάρχου Κατερίνης. Γιατί η ιστορία έγραψε: Ο Κουκοδήμος έχασε κι όχι ο Νταντάμης, ο Κυριακίδης, ο Μπουσνάκης, ο Συμεωνίδης ή ο ή Μορφακίδης. Αυτά...

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

STAGE ή ΣΤΑΖΕ ή όπως σκα... θέλετε να τα λέτε…    
            Με τον δημήτρη Κεραηλίδη
  •  Φτου σας ξεφτίλες...
  • Τα χρησιμοποιήσατε και τώρα τα "βαφτίζετε" Γαλάζια Παιδιά!
  • Εσείς ρε κύριοι του ΠΑΣΟΚ δεν ήσασταν εκείνοι που δώσατε στην Ελληνική Κοινωνία για πρώτη φορά και μάλιστα ΔΙΣ τις πρώτες συμβάσεις STAGE ή ΣΤΑΖΕ ή όπως σκα... θέλετε να τα λέτε;;;
  • Δεν "εμπορευθήκατε όλοι τις ψυχές αυτών των νέων;;;
  • ΟΥΣΤ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ!!!
  • ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ - ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΙ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ…
  • ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΙΖΕΤΕ!
  • Τώρα ετοιμάστε τους δικούς σας ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ για να έρθουν οι άλλοι να σας πουν κι εσάς ανάλγητους και σκληρούς!
  • Άλλωστε δεν είστε εσείς που φτιάξατε τον στρατό των 450.000 συμβασιούχων που για αυτόν πάλεψε και μ αυτόν έπαιξε ο Καραμανλής το 2004 κι έτσι κέρδισε;;;
  • Ξέρετε εσείς…
  • ΤΩΡΑ ΤΙ;;;
  • ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ…
  • Και το πάρτι συνεχίζεται!
  • Και για να μην ξεχνιόμαστε: ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!
  • ΑΕΡΑΑΑΑ

Ντόρα ήρθε η ..ώρα της Πιερίας;



ΒΟΥΛΙΑΞΕ Η "ΕΚΑΒΗ" ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΜΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...


ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΠΛΗΝ ΒΕΒΑΙΑ, ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΑΡΧΗΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ...

ΠΟΛΛΑ ΑΠ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΚΛΗΡΑ ΟΜΩΣ Η ΝΤΟΡΑ ΔΕΝ "ΜΑΣΗΣΕ" ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ "ΚΑΡΔΙΑΣ" ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ...

ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ!

ΝΤΟΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;;;

Η ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ..ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ



Πρόεδρο με τετραετή θητεία που θα δίνει λόγο στη βάση της Νέας Δημοκρατίας


Σημεία  παρεμβάσεων Ντόρας Μπακογιάννη στον διάλογο με τους Νεοδημοκράτες στο Κιλκίς και την Πιερία
Θέλω να σας καλέσω να ζητήσετε από όλους εκείνους οι οποίοι ενδιαφέρονται γι’ αυτό το μεγάλο κόμμα, γι’ αυτή τη μεγάλη παράταξη, να προσέλθουν στις κάλπες και να ψηφίσουν το νέο αρχηγό της Νεας Δημοκρατίας τον οποίο εκείνοι επιθυμούν Να συμμετέχουν διότι θα είναι το πρώτο βήμα για να δημιουργήσουμε ακριβώς τη νέα μεγάλη μαγιά η οποία θα αποτελέσει την οργανωμένη βάση αυτού του κόμματος. Είναι σημαντικό να τους πείσουμε ότι πρέπει να έρθουν. Ξέρω ότι είναι απογοητευμένοι, ξέρω ότι είναι στεναχωρημένοι, ξέρω ότι πολλοί ίσως δεν έχουν διάθεση να το κάνουν. Πρέπει όμως να έρθουν.
Πρέπει  να έρθουν και να συμμετέχουν στη  διαδικασία, γιατί  αυτή θα είναι η  πρώτη από μια  σειρά ψηφοφοριών όπου θα τους ρωτάμε τη γνώμη τους και θα καταγράφεται η γνώμη τους.
Έκανα ήδη  μια πρόταση. Ο Πρόεδρος του  κόμματος να εκλέγεται  με θητεία. Πήγα στη  Νομαρχιακή Επιτροπή και μου λέει ένας φίλος και συναγωνιστής: «Καλά», μου λέει, «τι θα γίνει δηλαδή, ο Πρόεδρος του κόμματος κάθε 4 χρόνια θα επανεκλέγεται;». Και είπα «ναι», γιατί πιστεύω ότι όπως όταν είμαστε βουλευτές δίνουμε λογαριασμό στην εκλογική μας βάση και μας κρίνει, μας επιβεβαιώνει ή μας στέλνει σπίτι μας, έτσι πρέπει και ο Πρόεδρος του κόμματος να επιβεβαιώνεται από τη βάση και τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.
Να  ξέρουμε και  να ξέρει ότι θα δίνει πάντα λογαριασμό. Εγώ ζητάω την εμπιστοσύνη σας. Δε σας ζητάω «λευκή επιταγή» και δε θέλω να μου δώσετε «λευκή επιταγή». Σας ζητάω την εμπιστοσύνη σας με βάση τις δεσμεύσεις που ανέλαβα.
Η Νέα Δημοκρατία μπορεί και πρέπει να γυρίσει  σελίδα. Πρέπει όμως η καινούρια σελίδα που θα ξαναγραφτεί να είναι μια σελίδα η οποία θα βασίζεται σε ουσιαστικές νέες αποφάσεις για τον τρόπο λειτουργίας μας. Το πρώτο πράγμα στο οποίο νομίζω ότι μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε είναι ότι απομακρυνθήκαμε από τη βάση μας, ότι δεν ακούσαμε τη βάση. Και αυτό είχε δυσάρεστα  αποτελέσματα. Διότι μην ακούγοντας τη βάση χάσαμε το βηματισμό μας με την κοινωνία και απομακρυνθήκαμε από αυτήν. Τα αποτελέσματα είναι γνωστά.
Πρέπει λοιπόν να κάνουμε  μια καινούρια αρχή. Πρέπει να κάνουμε  μια καινούρια προσπάθεια. Το χρωστάμε πάνω  απ’ όλα στην Ελλάδα, στην πατρίδα μας. Το χρωστάμε στους Νεοδημοκράτες, το χρωστάμε στους εαυτούς μας. Πρέπει να κάνουμε τη σωστή ανάλυση του τι έφταιξε. Όχι με ψυχολογικούς όρους, αλλά με πολιτικούς όρους. Είπα στη Θεσσαλονίκη ότι μπήκα μπροστά σε αυτό τον αγώνα και ζητάω την εμπιστοσύνη σας και με τη καρδιά σας και με το μυαλό σας.
Και το τόνισα ότι τα θέλω και τα δύο, διότι είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε ποια Νέα Δημοκρατία θέλουμε. Πώς θα είναι το κόμμα του αύριο το οποίο θέλουμε να χτίσουμε. Το πρώτο πράγμα το οποίο θέλω να σας πω και θέλω να το γνωρίζετε, γιατί αποτελεί τον κύριο γνώμονα κάθε πράξης μου, είναι ότι θέλω μια μεγάλη Νέα Δημοκρατία, μια ενωμένη Νέα Δημοκρατία. Μια Νέα Δημοκρατία η οποία θα έχει όλο το ιδεολογικοπολιτικό της εύρος.
Μόνο έτσι η Νέα  Δημοκρατία μπορεί να φτάσει στα ποσοστά  τα οποία επιθυμούμε  για να αποτελέσουμε εναλλακτική κυβερνητική πρόταση. Μόνο έτσι η Νέα Δημοκρατία μπορεί αξιόπιστα να ξαναζητήσει την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού.
Δεύτερο, θέλουμε μια  Νέα Δημοκρατία η οποία να είναι  οργανωμένη έτσι ώστε να ακούγεται  η φωνή των μελών της. Να έχουν  ρόλο τα μέλη της, να έχουν λόγο. Και για να έχουν ρόλο και λόγο πρέπει να μπορούν να έχουν συμμετοχή στις αποφάσεις. Να μη λαμβάνονται οι αποφάσεις σε κάποιο δωμάτιο στη Ρηγίλλης. Αλλά να λαμβάνονται οι αποφάσεις που αφορούν το Κιλκίς στο Κιλκίς, από τα μέλη της Νέας Δημοκρατίας. Από τους ανθρώπους που ξέρουν τι πρέπει να κάνουν.
Η Νέα Δημοκρατία είναι  ένα μεγάλο πολυτασικό κόμμα. Τι θα πει πολυτασικό κόμμα. Θα πει ότι  υπάρχουν άνθρωποι συντηρητικοί, άνθρωποι της ονομαζόμενης κοινωνικής δεξιάς, άνθρωποι φιλελεύθεροι, άνθρωποι κεντροδεξιοί, άνθρωποι που λένε σκέτα ότι είναι δεξιοί. Όλοι αυτοί αποτελούν τη μεγάλη Νέα Δημοκρατία. Και όλοι πρέπει να έχουν ποσοστό στον τελικό λόγο που θα προκύψει για να είναι συνθετική η θέση της Νέας Δημοκρατίας.
Αν δεν έχουν  λόγο, αν θα υπάρξει μία και μόνο άποψη, τότε κάποιοι άλλοι θα νιώσουν ότι είναι στο περιθώριο. Εγώ δε θέλω μια τέτοια Νέα Δημοκρατία. Θέλω μια Νέα Δημοκρατία που όλοι θα ξέρουν ότι έχουν τη θέση τους σε αυτό το καινούριο κόμμα το οποίο πάμε να χτίσουμε. Όλοι θα έχουν τη θέση τους Δε θα κάνει κουμάντο μια ομάδα, μια παρέα στη Νέα Δημοκρατία. Αλλά θα είμαστε όλοι μαζί με συγκεκριμένες διαδικασίες. Με νέο πολιτικό λόγο, με νέο πρόσωπο.
Η Νέα Δημοκρατία σήμερα πρέπει να κάνει αξιόπιστη αντιπολίτευση  και δυναμική αντιπολίτευση και  πρέπει να είναι γρήγορα έτοιμη γι’ αυτό. Πάρτε παράδειγμα τα παιδιά των STAGE. Είναι αδιανόητο σήμερα αυτό το οποίο συμβαίνει. Το είπε και επισήμως το κόμμα ότι θα βρίσκεται δίπλα σε αυτά τα παιδιά, αλλά είναι αδιανόητο ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της Ελλάδας έρχεται μια κυβέρνηση η οποία δεν υπολογίζει τίποτα.
Δεν υπολογίζει ότι 5 χρόνια κάποιοι άνθρωποι δούλευαν. Εγώ να δεχτώ την κριτική ότι μπορεί να μην έγιναν όλα σωστά. Αλλά είναι  ποτέ δυνατό να ξεχάσει κανείς ότι  αυτά τα παιδιά δούλευαν και εις  βάρος αυτών των παιδιών να παίρνονται οι αποφάσεις σήμερα, χωρίς να τα μοριοδοτούν καν, κάτι το οποίο είναι το ελάχιστο το οποίο θα μπορούσε να γίνει, διότι εν πάση περιπτώσει  την εμπειρία σίγουρα την είχαν.
Φίλες και φίλοι, με ρεβανσισμούς και με τέτοιου είδους αποφάσεις δε λύνονται τα προβλήματα στη χώρα. Εμείς είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε πρόταση η οποία θα οδηγήσει την Ελλάδα προς τα εμπρός. Δεν είμαστε όμως έτοιμοι να αποδεχτούμε λογικές οι οποίες αφήνουν πολλά ανοιχτά ερωτηματικά για τα κίνητρα τα οποία έχουν οι κυβερνώντες σήμερα.

ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ AUSTRALIA-SKOPIJA

Αλυτρωτικές κορώνες Γκρούεφσκι στην Αυστραλία

Αλυτρωτικές κορώνες Γκρούεφσκι στην Αυστραλία

 
Αλυτρωτικές κορώνες Γκρούεφσκι, περί ενότητας των «Μακεδόνων», κατά την επίσκεψή του στην Αυστραλία. Μιλώντας σε αποδήμους συμπατριώτες του, ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τη «Μακεδονική διασπορά», κάνοντας λόγο με το γνωστό προκλητικό του ύφος, για «Μακεδόνες του Αιγαίου». «Το θέμα της ονομασίας της χώρας μας θα επιλυθεί κατά τρόπο που δεν θα βλάψει τα εθνικά μας συμφέροντα και δεν θα μειώσει την εθνική μας αξιοπρέπεια και την υπερηφάνειά μας. Ούτε θα υποβαθμίσει τη γλώσσα μας και την πλούσια πολιτιστική μας παράδοση», τόνισε ο κ. Γκρούεφσκι κατά την ομιλία του.
Ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ ζήτησε διάλογο με την Ελλάδα για την επίλυση της διαφοράς και υπογράμμισε ότι τα εμπόδια που έθεσε η Ελλάδα στην ένταξη της γειτονικής χώρας στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση πλήττουν τα συμφέροντα και των δυο χωρών.

ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΖΙΟΥΣ:ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ

Τι εστί «κοινωνικός φιλελευθερισμός»

Ο «κοινωνικός φιλελευθερισμός», για τον οποίο γίνεται λόγος τον τελευταίο καιρό, αποτελεί τη βάση των περισσότερων φιλελεύθερων ευρωπαϊκών κομμάτων καθώς και ενός σημαντικού τμήματος του Δημοκρατικού Κόμματος των ΗΠΑ.
Αναπτύσσεται στην Αγγλία κυρίως στα τέλη του 19ου-αρχές 20ού αιώνα ως μια αντίδραση ή επαναδιατύπωση των αρχών του κλασικού φιλελευθερισμού των αρχών του 19ου αιώνα. Εμβληματικές φυσιογνωμίες του κινήματος υπήρξαν οι Τ.Η.Green, L.Τ. Hobhouse και J. Hobson και (αργότερα) στην Αμερική ο John Dewey (του οποίου η σκέψη επηρέασε σημαντικά μεταξύ άλλων και τον Noam Chomsky).
Τόσο ο «κλασικός» όσο και ο «κοινωνικός» φιλελευθερισμός θεωρούν πρωταρχική την έννοια της ελευθερίας. Ομως υπάρχει μια βασική διαφορά στον τρόπο με τον οποίο ερμηνεύουν αυτή την έννοια.
Για τους κλασικούς φιλελεύθερους ελευθερία σημαίνει την απουσία καταναγκασμού (καταναγκασμός θεωρείται η συνειδητή παρέμβαση ατόμων με στόχο να παρεμποδίσουν κάποιον να υλοποιήσει τους στόχους του). Πρόκειται για τη λεγόμενη «αρνητική» έννοια της ελευθερίας. Για τους κοινωνικούς φιλελεύθερους η έννοια της ελευθερίας είναι πιο διευρυμένη και παραπέμπει στις δυνατότητες που έχει ένα άτομο να επιτύχει τους στόχους του. Αυτή είναι η λεγόμενη «θετική» ερμηνεία της ελευθερίας. Με άλλα λόγια, η «αρνητική» έννοια της ελευθερίας παρεπέμπει σε σχέσεις μεταξύ ανθρώπων ενώ η «θετική» στη δυνατότητα της υλοποίησης των στόχων/επιλογών του ατόμου.
Κράτος κοινωνικής ευημερίας
Ας πάρουμε την περίπτωση του Γιώργου που χρειάζεται να κάνει μια ακριβή χειρουργική επέμβαση στις ΗΠΑ. Ομως ο Γιώργος δεν έχει τους οικονομικούς πόρους που απαιτεί η πολυδάπανη αυτή εγχείρηση.
Για τους «κλασικούς» φιλελεύθερους ο Γιώργος είναι ελεύθερος, στον βαθμό που κανείς δεν τον εμποδίζει να πάει στις ΗΠΑ. Αντίθετα για τον οπαδό του «κοινωνικού φιλελευθερισμού» η ελευθερία του Γιώργου περιορίζεται από το γεγονός ότι δεν μπορεί να υλοποιήσει τους στόχους του, δηλαδή την επιλογή της μετάβασης στις ΗΠΑ.
Οπως γίνεται εύκολα κατανοητό, ο κοινωνικός φιλελευθερισμός έπαιξε σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση και νομιμοποίηση τους κράτους κοινωνικής ευημερίας. Η υλοποίηση της ελευθερίας, νοουμένης ως δυνατότητας εκπλήρωσης στόχων, απαιτούσε την ύπαρξη των οικονομικών και κοινωνικών πόρων που μόνο ένα κράτος κοινωνικής ευημερίας μπορούσε να διαθέσει. Το άτομο σύμφωνα με αυτή την αντίληψη θα μπορούσε να αναπτύξει τις πλήρεις δυνατότητές του με τη δημόσια ενίσχυση σε τομείς όπως η υγεία, η παιδεία κ.λπ.
Τις τελευταίες δεκαετίες ο κοινωνικός φιλελευθερισμός αντιμετώπισε την έντονη κριτική νεοφιλελεύθερων διανοητών όπως του Friedrich Hayek και του Milton Friedman.
Για τον Hayek ο επιθετικός προσδιορισμός «κοινωνικός» είναι μια «λέξη-νυφίτσα»:
«Οπως η νυφίτσα μπορεί να αδειάζει ένα αυγό χωρίς να αφήνει κανένα σημάδι, έτσι και τα λόγια-νυφίτσες μπορούν και αφαιρούν το περιεχόμενο από τις λέξεις που προσδιορίζουν χωρίς να αφήνουν σημάδια». Ο επιθετικός προσδιορισμός «κοινωνικός», σύμφωνα με τους νεοφιλελεύθερους διανοητές, αφαιρεί κάθε περιεχόμενο από το «φιλελευθερισμός»:
«Ο κλασικός φιλελεύθερος, γράφει ο Friedman, θεωρούσε την επέκταση της ελευθερίας ως τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για την προώθηση της κοινωνικής ευημερίας και της ισότητας. Ο φιλελεύθερος του 20ού αιώνα θεωρεί αντίθετα την ευημερία και την ισότητα ως προϋπόθεση της ελευθερίας. Στο όνομα της ευημερίας και της ισότητας ο φιλελεύθερος του 20ού αιώνα ευνοεί την επανεμφάνιση της πολιτικής του κρατικού παρεμβατισμού και του πατερναλισμού, εναντίον της οποίας πολέμησαν οι κλασικοί φιλελεύθεροι».
Κληρονομιά στον σοσιαλισμό
Επιπλέον, σύμφωνα με τον Hayek, ο «κοινωνικός φιλελευθερισμός» με τη νέα διευρυμένη έννοια της ελευθερίας, προετοίμασε τον δρόμο για την ηγεμονία των σοσιαλιστικών ιδεών και κομμάτων:
«Το αίτημα για μια νέα ελευθερία, γράφει ο Hayek, στην ουσία δεν ήταν παρά ένα νέο όνομα για το παλιό αίτημα της ίσης κατανομής του πλούτου. Ομως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η υπόσχεση μιας διευρυμένης ελευθερίας υπήρξε το ισχυρότερο όπλο της σοσιαλιστικής προπαγάνδας... και ήταν καθοριστική για την πρόσδεση ολοένα και περισσότερων φιλελεύθερων στο άρμα του σοσιαλισμού. Ο σοσιαλισμός υιοθετήθηκε από το μεγαλύτερο μέρος της διανόησης ως ο κληρονόμος της φιλελεύθερης παράδοσης».
Πάντως, αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι στον φιλελεύθερο χώρο οι ιδεολογικές διαμάχες αφορούν κυρίως διαφορετικές ερμηνείες της έννοιας της ελευθερίας του ατόμου, η οποία παραμένει η πρωταρχική αξία. Απ' αυτή τη σκοπιά στο φιλοσοφικό επίπεδο τουλάχιστον ο φιλελευθερισμός διαφοροποιείται τόσο από τον σοσιαλισμό όσο και από τον συντηρητισμό, για τους οποίους η πρωταρχική έννοια είναι η συλλογικότητα (είτε το «κοινωνικό σύνολο» είτε η «κοινότητα» είτε το «έθνος»).

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΑΒΗ...!!!


ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΗΜΕΡΑ Η ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ