PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Το PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ PIERIA2011@YAHOO.GR ΚΙ ΕΡΧΕΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΒΛΕΠΩ ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

"ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ" ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 22.00 ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ ΣΤΗ ΔΙΟΝ TΗΛΕΟΡΑΣΗ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

Ο "ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ 106,7" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ WWW.ATHLITIKOS.GR

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

Όχι ρε. ΟΙ θάλασσες δεν είναι δικές μας. Είναι των ψαριών....
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Έχει δελφίνια στις παραλίες του Θερμαϊκού..... Κι αυτό κάποτε εγώ ο άσχετος το έλεγα γούρι... Γαμώτο μου..... Και μετά μου είπε ειδικός, πως αυτό είναι δυστυχία, δυστυχώς! Δυστυχώς για τα δύσμοιρα τα ζωάκια... Που τον χώρο τους και τη ζωή τους στις ανοιχτές θάλασσες την έκλεψαν οι μεγαλοβαρκάριδες, οι ψαράδες, τώρα μην έχοντας φαγητό να φάνε, ήρθαν στον κόλπο μας... Σε νερά που δεν τα πλησίαζαν ποτέ. Κι εδώ, μη νομίζετε πως περνούν καλά. Κάποιοι ασυνείδητοι τα σκοτώνουν, ή τα παιδεύουν. Γιατί λέει, τους σκίζουν τα δίχτυα. Λες και οι θάλασσες είναι του ανθρώπου. Γαμώ την ατυχία μου.... Όχι ρε. ΟΙ θάλασσες δεν είναι δικές μας. Είναι των ψαριών.... Εμείς όμως, οι άπληστοι άνθρωποι, τα θέλουμε όλα δικά μας. Και τη γη και τον ουρανό και τη θάλασσα. Και τα κάναμε μαντάρα όλα... Φτου μας και ξαναφτού μας.... Αφήστε ρε κοπρίτες τα δελφίνια να ζήσουν... Έλεος....

Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2009

Ο ΔΙΑΦΑΝΟΣ ΚΥΒΟΣ ΤΗΣ "ΕΝΔΟΧΩΡΑΣ"

























ΙΟΥΛΙΤΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ποιήτρια και δοκιμιογράφος.

"Δεν είμαστε ποιητές σημαίνει φεύγουμε/ σημαίνει εγκαταλείπουμε τον αγώνα", έγραφε πριν το ΄40 Ο Γιώργος Σαραντάρης, γνωρίζοντας καλά αυτόν το διπλό και αένανο αγώνα για τη λέξη και την ιδέα, για τη φαντασιακή και ρεαλιστική διάσταση της ζωής, αυτόν τον διαρκή αγώνα που δίνει κάθε ποιητής, εάν είναι.

Kαι ο Ανδρέας Εμπειρίκος, ακόμα και την ώρα του καταιγισμού των τόσων κόρων του Ανατολικού του, ξέρει να μην εγκαταλείπει, να μη φοβάται αυτή τη "φωτεινή θρυαλλίδα που έγινε φάρος", τον ήχο που σωματοποιεί τη σκέψη του - τη λέξη, μ΄ άλλα λόγια την ποίηση, τον ίδιο τον αγώνα. Ακόμα και όταν ξετυλίγονται μπροστά μας τα ατελεύτητα ηδονικά ειλητάριά του, ο Εμπειρίκος ξέρει να εμφανίζεται πατώντας πάνω στην αιχμή, πάνω στο λεπτό και άθραυστο σχοινί της καίριας, της ορισμένης σε ύψος και διάθεση λέξης, αυτής που μας δίνει και παίρνει αμέσως το χέρι μας. Γιατί ο Ανδρέας Εμπειρίκος, πάνω και πέρα απ΄ το γοητευτικό πλού του εξομολογητικού, ψυχαναλυτικού αερόστατου ή Ανατολικού του, είναι ο ποιητής που διεκδικεί από τη ζωή την ελευθερία, που αναδεικνύει το θαύμα της αίσθησης, που ανασύρει την ευδαιμονία της φυσικής απόλαυσης, που πράττει μέσα στη γλώσσα μ΄ όλο τον αέρα των τολμηρών και απρόοπτων συσχετισμών, που από την παιδική ηλικία του κόσμου αποτολμούσε η σκέψη μας, αλλά που έπρεπε να έρθει ο υπερρεαλισμός για να νομιμοποιήσει.

Χειμαρρώδης και άμετρος ποιητικός ρήτορας, ο Εμπειρίκος ξέρει να λύνει τους ανέμους του, έχοντας ωστόσο δέσει καρπούς στέρεης ποίησης, ήδη από το 1934 στις λαμπερές μονάδες της Ενδοχώρας. Εκεί, πέραν του υπερρεαλιστή ανιχνεύεται η γνήσια ελληνική φυσιοκρατική καταβολή του, η δυνατότητά του να συμπυκνώνει την τόλμη και την αμεσότητα του λυρισμού ενός Αρχίλοχου με τον υψιπετή και δοξαστικό τόνο ενός διαφορετικού Σικελιανού. Εκεί, ο Εμπειρίκος συνθέτει με λέξεις, ήχους και νοήματα κυβιστικές κατασκευές θαυμαστής ποιητικής μαεστρίας.

Τα μικρά κυρίως ποιήματα της Ενδοχώρας είναι τα απλά στη δομή τους αρχιτεκτονήματα που αρθρώνονται με βάση όχι τόσο τον προφανή κυβισμό των εικόνων, αλλά το συνειρμικό, και κατ΄ αναλογίαν, κυβισμό των εννοιών. Η μία πλευρά του κοριτσιού γίνεται η άλλη πλευρά της ηδονής ή της αγάπης, η παλάμη αγγίζει τον κόσμο απ΄ τη μια και το όνειρο από την άλλη. Ορθοτομείται καθαρά η πραγματικότητα που δισυπόστατα υπάρχει ως τόπος διπλού τοπίου, ρεαλιστικού και υπερρεαλιστικού, σ΄ έναν ανοιχτό χώρο που διαγράφονται τόσο τα ελεύθερα "κάστ`ρα του ανέμου" όσο και οι στέρεοι "σπόνδυλοι της πολιτείας" που ο Εμπειρίκος προτείνει.

Με τις αρχές, τις κρυφές αρχές μιας πλαστικής τέχνης, ο Εμπειρίκος δεν ζητά να επαναδιατυπώσει τις φαντασιώσεις των ονείρων του ούτε να ερμηνεύσει το πολύτροπο πλέγμα των σκέψεών του, αλλά μεθοδικά δημιουργεί νοηματικά επίπεδα, επιφάνειες αισθητικές που στην προσέγγισή τους συνθέτουν μία ευρύτερη αισθητική και ηθική εικόνα-σημασία. Εδώ ο λόγος δεν εικονίζει μόνον υπερρεαλιστικές εκρήξεις, φαινόμενα της ηδονής και του χρώματος των αισθήσεων που εκτινάσσονται με ερωτικό ζήλο σπάζοντας τα δεσμευτικά οριά τους. Εδώ, τα σώματα-παρουσίες-λέξεις θέλουν να δηλώσουν, να γράψουν έντονα τη γήινη και ζωτική, την υλική υπόστασή τους υπακούοντας σε μια ευρύτερη - ρεαλιστικής λεπτομέρειας και υπερρεαλιστικής σύνθεσης - αλήθεια. Τίποτα δεν παρατίθεται, δεν συσσωρεύεται ταγμένο στη λογική της δυναμικής επανάληψης, τίποτα δεν διέπεται από εκείνη τη στιγμή - μετά και πρίν την Ενδοχώρα - παραληρηματική έξαρση. Η πόρτα ήδη που άνοιξε ο υπερρεαλισμός, έχει επιτρέψει στον ουρανό να μπεί και στον Εμπειρίκο να οργανώσει τις πτήσεις του.

Τον ποιητή τον ενδιαφέρει η σύνθεση, ο αγώνας για τη διεκδίκηση της σωστής λέξης που θα στερεώσει το σύνολο, η πύκνωση του νοήματος, οι πολλαπλές όψεις μιας απλοποιημένης μορφής που διατηρεί το στοιχειακό σημασιολογικό της βάρος.

Στο ποίημα "Κόρη", ο ποιητής αφαιρεί όλο το χρωματικό ιμπρεσιονισμό και τονίζοντας το καθαρό εννοιολογικό περίγραμμα του θέματός του διαμορφώνει έναν ενιαίο υφολογικό και μουσικό ρυθμό, εξελίσσοντας το νόημά του στους αναβαθμούς των κατάλληλων λέξεων: σπίτι-γάλα-κορίτσι-στήθη-περιστέρια-βυζιά-ρώγες-πουλιά-γάλα.

Απ΄την αρχή το ποίημα κρύβει και ελευθερώνει το νόημά του σε λέξεις που καλύπτουν και αποκαλύπτουν την πρώτη και μόνη ισχυρή αρχή του ποιητή: τον έρωτα. Το σπίτι είναι λαγήνι πλήρες γάλακτος, γιατί είναι πλήρες εκείνης: της κόρης, της κόρης που γυμνώνεται στον ήλιο. Τα παράθυρα του σπιτιού είναι το άνοιγμα προς την πραγματική αισθητική και ηθική αλήθεια: τα στήθη της κόρης. Τα στήθη που σφύζουν από νεότητα. Τίποτε άλλο δεν υπάρχει παρά το σπίτι-στήθος. Οι πολλαπλές παραδειγματικές σχέσεις των λέξεων στήθη, ρόγες, πουλιά μεταβάλλουν το μικρό αυτό ποίημα σε απέραντο τοπίο ερωτικό. Μια κρυφή ωστόσο συμμετρία συγκρατεί αυτή την κορδέλα που τινάζεται στον αέρα και που ο Εμπειρίκος δείχνει να ξέρει να τη χορογραφεί καλά.

Η χαρά του σπιτιού είναι το γάλα που ξεχειλίζει, είναι τα στήθη που σφύζουν, είναι το σπέρμα που διαγράφει την καμπύλη του κόσμου, είναι ο έρωτας που ξεκινώντας απ΄ τον τελευταίο στίχο έρχεται να σμίξει με τον πρώτο.

Με μεγάλη οικονομία μέσων ο Εμπειρίκος αντιμετωπίζει και τα υπόλοιπα ποιήματα της συλλογής, επιδιώκοντας να εκτοξεύσει μικρά αιχμηρά βέλη μιας ασίγαστης πίστης στο ιερό του έρωτα, στην ευφροσύνη δυνατότητα βίωσης, στην ευδαίμονα διάσταση της ζωής. Ακόμα και όταν υφέρπει ένα μεταφυσικό νόημα, ο ποιητής μπροστά στην ανθρώπινη "άγνοια" δεν παραμελεί να αντιπαραθέτει με σαφήνεια τη μόνη "γνώση", τον έρωτα.

Στο ποίημα "Οχθη", κρατώντας τα ελάχιστα και απαραίτητα για ένα διπλό ταξίδι, ο ποιητής ακριβολογώντας μιλά μεταφορικά και μιλώντας μεταφορικά ακριβολογεί, ορίζοντας καλά τη σκέψη και έκφρασή του. Εδώ το οικείο τοπίο είναι ο μή τόπος μιας διαρκούς αναζήτησης της αλήθειας, είναι ο χρόνος της μέγιστης σημασίας του έρωτα και συνάμα ο μή χρόνος του άγνωστου.

Υπαινιγμοί και κυριολεξίες, λέξεις και εικόνες δίσημες: η όχθη, τα χέρια, ο ουρανός, αυτό που ζητάμε να αποσπάσουμε από κάπου αλλού, εκεί όπου μοιάζει να κείται συντελεσμένο. Τα χέρια μας κατεβάζουν τα πουλιά, τα χέρια μας ζητάνε κάπου αλλού την αλήθεια, μαθαίνουμε μ΄ αυτά τον κόσμο, μέσα από το απτό και συγκεκριμένο μπορούμε ελεύθερα να πετάμε, ανάμεσα και πέρα από τα κελεύσματα της ζωής, υπηρετώντας μάλιστα μ΄ αυτό τον τρόπο δραστικότερα τις ανθρώπινες επιταγές, επιθυμίες-ανάγκες. Διαρκείς συνυποδηλώσεις παίζουν με τον αναγνώστη και τον περιγελούν θυμίζοντάς του πώς όλα, μα όλα, εξαρτώνται, από την αύνοια ή μή του έρωτα... "Μια γυναίκα κάποτε μας σταματά/ Αν δεν γελάσει πρόκειται να βρέξει".

Μπορεί το ποίημα να ξεκινά με τη μακρινή πλατωνική ανάμνηση της σπηλιάς μεταφερμένης εδώ στο ύπαιθρο της θαλάσσης, τελειώνει ωστόσο με την αδιαμφισβήτητη κυριαρχία της ερωτικής σημασίας του κόσμου μέσα από τον υπαινιγμό του χαμόγελου. Με θαυμαστή λιτότητα μέσων ο ποιητής πλησιάζει τα διαφορετικά νοηματικά πεδία που δημιουργεί έτσι ώστε να του αρμόσουν τη λέξη που λείπει: τον έρωτα. Τα χέρια μας ζητούν τον άλλον, ανταλλάσσουν λέξεις και αγγίγματα, φαντασίες και πραγματικότητες, πυροδοτούν αισθήσεις για να πάρουν και να δώσουν το μέλλον τους.

Το "ρίγος των ενιαυτών" που διαπερνά ολόκληρο το έργο του Εμπειρίκου "δεν είναι παραπέτασμα" που κλείνει τον ποιητή μέσα στο στενό αλλ΄ απέραντο δωμάτιο της ψυχανάλυσης. Είναι το πραγματικό ποιητικό ρίγος μιας σκέψης που ξέρει πως "δεν άνθισαν ματαίως τόσα θαύματα", πώς υπάρχουν οι χρωματικές εκτάσεις που βλέπουμε, πώς τα συνήθη λόγια δεν αρκούν για να δηλωθεί αυτή η μετέωρη στιγμή της ποίησης.

Ο πλοηγός του Ανατολικού, ο αρχιτέκτονας της Οκτάνας, ο ρήτωρ και υπερρεαλιστής της Υψικαμίνου και των Γενεών, ας μην ξεχνάμε πώς είναι ο ίδιος ο ποιητής του διάφανου και στέρεου κύβου της Ενδοχώρας του. Ενός ιδιαίτερου βιβλίου που αναδεικνύει την αξία της λέξης, την υπόγεια λογική μιας υπερπραγματικής σύνθεσης, τη σαφήνεια και οικονομία της γνήσιας ποιητικής λειτουργίας.







Οκτάνα θα πή απόλυτος ενότης πνεύματος και ύλης.
Οκτάνα θα πή παντού και πάντα εν ηδονή ζωή.
Οκτάνα θα πή δικαιοσύνη.
Οκτάνα θα πή αγάπη.
Οκτάνα θα πή παντού και πάντα καλωσύνη.
Οκτάνα θα πή η αγαλλίασις εκείνη που φέρνει στα χείλη
την ψυχή και εις τα όργανα τα κατάλληλα με ορμήν το σπέρμα.

..................................

Οκτάνα θα πή ό,τι στους ουρανούς και επί της γης ηκούετο,
κάθε φοράν που ως μέγας μαντατοφόρος, με έντασιν
υπερκοσμίου τηλεβόα, ο Άγγελος Κυρίου εβόα.

EMPEIRIKOS

ΣΤΕΑΡ



Η πλάστιγξ κλίνει εκεί που προτιμάμε

Κατά την ερμηνεία που της δίνουμε

Κάθε φορά που επιτυγχάνουμε στα ζάρια.



Και ιδού που επιτυγχάνουμε και πάλι

Αφού τα ζάρια πέσαν στην κοιλιά μιας γυναικός

Μιας γυναικός γυμνής και κοιμωμένης

Κατόπιν κολυμβήσεως στην άμμο.



Αυτη η γυναίκα καθώς λεν οι θρύλοι

Είχε το θάρρος να περάσει μοναχή της

Γυμνή με στέαρ των κολυμβητών στο σώμα

Μια θάλασσα πλατιά και φουσκωμένη

Απο τους στεναγμούς του γλυκασμού πολλών αγγέλων.

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ-Εμπειρίκος..

Σκοπός της ζωής μας δεν είναι η χαμέρπεια
Υπάρχουν απειράκις ωραιότερα πράγματα και απ’ αυτή την αγαλματώδη παρουσία του περασμένου έπους
Σκοπός της ζωής μας είναι η αγάπη
Σκοπός της ζωής μας είναι η ατελεύτητη μάζα μας
Σκοπός της ζωής μας είναι η λυσιτελής παραδοχή της ζωής μας
Της κάθε μας ευχής εν παντί τόπω εις πάσαν στιγμήν εις κάθε ένθερμον αναμόχλευση των υπαρχόντων
Σκοπός της ζωής μας είναι το σεσημασμένο δέρας της υπάρξεώς μας….

QUEENS Bar Restaurant KATERINH


DA LUXE ΑΠΟΨΕ LADIES NIGHT




























ΕΚΡΗΚΤΙΚΕΣ ΒΡΑΔΥΕΣ ΣΤΟ DA LUXE SUMMER CLUB
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ...



ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΙΑ, ΓΙΑ ΕΝΑ WEEKED ΓΕΜΑΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ, ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΥΜΑ...
ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ...




QUEENS bar Restaurant..
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ Γ.ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΚΑΙ Π. ΒΑΡΔΑΚΑ ΓΩΝΙΑ...
ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ
ΓΙΑ ΚΑΦΕ, ΠΟΤΟ, ΦΑΓΗΤΟ....
ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ...

ΣΤΟ ΡΕΜΑ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΑΠΟΨΕ Ο ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

Το καλοκαιρινό κοστούμι

είναι χρήσιμο για πολλούς λόγους και ιδιαίτερα για έναν: οι περισσότεροι... γάμοι γίνονται αυτήν την περίοδο και όλοι πρέπει να έχουμε στη γκαρνταρόμπα μας, ένα τουλάχιστον κοστούμι για τις επίσημες αυτές εμφανίσεις.

1. Επιλέξτε ένα ύφασμα που να μην είναι πολύ ζεστό. Οι καλύτερες επιλογές σας είναι τα υφάσματα που είναι από μετάξι και βαμβάκι ή τα βαμβακερά που στη σύνθεση τους έχουν και το λινό.
2. Φέτος, τα ιδανικά χρώματα για το καλοκαιρινό σας κοστούμι είναι το γκρι ανοιχτό, το λευκό του πάγου ή το ανοιχτό μπλε.
3. Μείνετε μακριά από το μαύρο χρώμα. Είναι καλοκαίρι, άρα έχετε τη δικαιολογία να φορέσετε ανοιχτές αποχρώσεις.
4. Ένα κοστούμι με δίκουμπο σακάκι είναι ότι πρέπει για αυτήν την περίοδο και φοριέται σε επίσημες περιστάσεις αλλά και σε επαγγελματικές υποχρεώσεις.
5. Αν δεν θέλετε να αγοράσετε ένα κλασικό κοστούμι, μπορείτε να επωφεληθείτε από τη σύγχρονη μόδα: το συνδυασμό των δύο κομματιών. Ταιριάξτε ένα μπλε μπλέιζερ με ένα γκρι παντελόνι ή αν η περίσταση το επιτρέπει, συνδυάστε το με ένα τζιν.
6. Διαλέξτε ένα λευκό, βαμβακερό ή λινό πουκάμισο για να βάλετε μέσα από το σακάκι. Άλλες ασφαλείς επ
ιλογές στου χρωματισμούς είναι το γαλάζιο, το γκρι του πάγου και γενικότερα οι ανοιχτές, παστέλ αποχρώσεις, με ρίγες ή χωρίς.
7. Αν είστε οπαδοί της... ελευθερίας του γιακά, σας έχουμε καλά νέα: Με το θερινό κοστούμι δεν είναι ανάγκη να βάλετε γραβάτα, αν η περίσταση δεν το απαιτεί.
8. Αν μπορείτε, μείνετε μακριά από το μπεζ κοστούμι: είναι δύσκολο στο συνδυασμό και μπορεί εύκολα να σας προδώσει στιλιστικά. Τα άλλα χρώματα όπως το γκρι ή το μπλε συνδυάζονται πιο εύκολα και δύσκολα θα κάνετε παραφωνίες.
9. Μπορεί το μαύρο παπούτσι να θεωρείται η καλύτερη επιλογή για μια επίσημη εμφάνιση, ωστόσο τους καλοκαιρινούς μήνες, ένα σκούρο καφέ παπούτσι λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και ταιριάζει περισσότερο στα ανοιχτόχρωμα ρούχα αλλά και στην εποχή.
10. Μην ξεχνάτε ότι πρέπει το χρώμα των παπουτσιών να ταιριάζει με αυτό της ζώνης!

ΤΣΙΤΣΙΔΟΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ..!!!



















Μια ομάδα υπαλλήλων γραφείου ανακάλυψε ότι η ομάδα τους λειτουργεί καλύτερα όταν... εργάζονται όλοι γυμνοί. Και μετά από ενθάρρυνση και του αφεντικού τους αποφάσισαν να κυκλοφορούν γυμνοί.

Η εταιρεία ήταν προβληματική και είχαν γίνει απολύσεις λογω της οικονομικής κρίσης, έτσι ένας σύμβουλος επιχειρήσεων πρότεινε οι υπάλληλοι κάθε Παρασκευή να εργάζονται γυμνοί ώστε να ενισχυθεί το ομαδικό πνεύμα.

Ο ψυχολόγος μιλώντας με όλους κατάλαβε ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα, αλλά αντίθετα έχουν πάρει θάρρος και γενικά οι σχέσεις των υπαλλήλων έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Αποτέλεσμα ήταν να βελτιωθούν και τα οικονομικά της επιχείρησης.

ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΜΑ...

Περισσότεροι νέοι από ποτέ επιλέγουν σήμερα να μείνουν στην οικογενειακή τους εστία, σύμφωνα με έρευνα της Αυστραλιανής Στατιστικής Υπηρεσίας.

Πιο συγκεκριμένα, σχεδόν ένας στους τέσσερις νέους, ηλικίας μεταξύ 20 - 34 χρόνων, έμενε με τους γονείς του το 2006, όποτε έγινε η τελευταία απογραφή της χώρας, ενώ στα μέσα του 1980 η αναλογία ήταν ένας στους πέντε.

Σύμφωνα με την εν λόγω μελέτη, ο κύριος λόγος του φαινομένου οφείλεται σε οικονομικούς λόγους.

Παράλληλα, έχει αυξηθεί και ο αριθμός των εργαζομένων προσωρινής απασχόλησης. Το ένα τέταρτο των εργαζομένων ανήκουν σ' αυτήν την κατηγορία, το 40% δε, είναι νέοι. Η έλλειψη σταθερότητας στον τομέα απασχόλησης ενισχύεται και από το γεγονός ότι τα έσοδα των εργαζομένων σε προσωρινή βάση διέφεραν από πληρωμή σε πληρωμή σχεδόν στο 50% του συνόλου.

40.000 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΚΗ!!!

Ξεπέρασαν τους 40.000 οι νέοι που συμμετείχαν στη μεγάλη συναυλία που διοργάνωσε το Εθνικό Συμβούλιο Νεολαίας (ΕΣΥΝ) για το περιβάλλον με το Σάκη Ρουβά στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο.

Με κεντρικό σύνθημα "Ολοι μαζί - πρώτος εσύ για το περιβάλλον" οι νέοι έστειλαν ένα μήνυμα για το περιβάλλον χορεύοντας και τραγουδώντας μαζί με τον Σάκη.Ο καλλιτέχνης δεν έχανε ευκαιρία να τονίζει ότι είναι μια ειδική βραδιά με ιδιαίτερο σκοπό στον οποίο όλοι οφείλουμε να δώσουμε μεγάλη σημασία.

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ...



















Η Αντζελίνα Τζολί είναι η πιο ακριβοπληρωμένη ηθοποιός του Χόλιγουντ καθώς τον περασμένο χρόνο έβγαλε 27 εκατομμύρια δολάρια, περισσότερα δηλαδή από την πρώην σύζυγο του συντρόφου της, την Τζένιφερ ΄Ανιστον, η οποία έβγαλε 25 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με έρευνα του Forbes.com, που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη.

Το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος της Τζολί προέρχεται από τις εισπράξεις της ταινίας -δράσης "Wanted", αλλά και από την ταινία "Salt".



Η Άνιστον κέρδισε το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που δήλωσε την περασμένη χρονιά από την ρομαντική κωμωδία "Marley and Me" και από την ταινία "The Baster", που δεν έχει ακόμη βγει στους κινηματογράφους.

Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Μέριλ Στριπ με 24 εκατομμύρια δολάρια, τα περισσότερα από το "Mamma Mia".

Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ με 23 εκατομμύρια δολάρια, που αποδίδονται κυρίως στην τηλεοπτική σειρά "Sex and City" και την κινηματογραφική της μεταφορά.

Στην πέμπτη θέση βρίσκεται η Κάμερον Ντίαζ με κέρδη 20 εκατομμύρια δολάρια στο διάστημα Ιουνίου 2009-Ιουνίου 2009.

Γδύθηκαν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των επιβατών

Η αεροπορική εταιρία Air New Zealand επινόησε έναν πρωτότυπο τρόπο για να διασφαλίσει ότι ακόμη και οι πιο αδιάφοροι επιβάτες θα προσέχουν την επίδειξη για την ασφάλεια της πτήσης που γίνεται πάντα από τα μέλη του πληρώματος.

Ετσι το βίντεο του εθνικού αερομεταφορέα της Νέας Ζηλανδίας για τις τοπικές πτήσεις που εκτελούν αεροσκάφη τύπου Boeing Co 737 δείχνει τον κυβερνήτη και τα μέλη του πληρώματος χωρίς τη στολή τους, γυμνούς με καλυμμένο το σώμα τους με βαφή σώματος.

Ωστόσο, το βίντεο δεν είναι προκλητικό καθώς οι υπεύθυνοι έχουν φροντίσει ώστε η λήψη των πλάνων με την κάμερα να έχει γίνει από ειδικές γωνίες για να μην είναι τολμηρό το θέαμα.

ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ: Η ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΔΑ


























Τη βούληση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού, να ενισχύσει τον καταδυτικό τουρισμό, εξέφρασε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Κώστας Μαρκόπουλος από το βήμα του συνεδρίου, που διοργανώνει η εφημερίδα Απογευματινή, με θέμα τον καταδυτικό τουρισμό.

Η ιδιαίτερη καθαρότητα των ελληνικών θαλασσών και ο τεράστιος πλούτος του βυθού, αποτελούν πόλο έλξης για όσους αναζητούν τη μαγεία της υποβρύχιας εξερεύνησης. Με περισσότερα από 2000 νησιά, 15.000 χιλιόμετρα ακτογραμμών, απίθανη ηλιοφάνεια και ζεστό μεσογειακό κλίμα ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα μία σημαντική μορφή ειδικού τουρισμού που συνεχώς αναπτύσσεται.

Ο καταδυτικός τουρισμός έχει φανατικούς θαυμαστές σε ολόκληρο τον κόσμο ενώ και στην χώρα μας αποκτά φίλους την τελευταία εικοσαετία.

Με μάσκα επιτρέπεται παντού η ελεύθερη κατάδυση, αλλά η κατάδυση με τη χρήση φιαλών ατμοσφαιρικού αέρα (80% άζωτο + 20% οξυγόνο) απαγορεύεται σε περιοχές με υποθαλάσσιες αρχαιότητες.

Στην Ελλάδα λειτουργούν δεκάδες σχολές καταδύσεων, που υπόκεινται σε ειδική άδεια του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Όλοι οι αυτοδύτες υποχρεούνται να συμφωνούν και να τηρούν τους κανονισμούς και τους περιορισμούς του νόμου 5351/32 περί αρχαιοτήτων. Υποβρύχιες δραστηριότητες με καταδυτικό εξοπλισμό επιτρέπονται από την ανατολή μέχρι τη δύση του ηλίου.
Ειδικότερα, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι απαγορεύεται:

- το ψάρεμα με εξοπλισμό αυτόνομης κατάδυσης (το ψαροντούφεκο με μπουκάλες).

- η φωτογράφηση, η αφαίρεση ή η μεταφορά αρχαιοτήτων. Σε περίπτωση εντοπισμού αρχαίων πρέπει αμέσως να το αναφέρετε στην πλησιέστερη αρχαιολογική υπηρεσία του υπουργείου Πολιτισμού (ή στην Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων), λιμενική ή αστυνομική αρχή.

- η χρήση και κατοχή (πάνω σε πλοίο) ειδικού εξοπλισμού ανεύρεσης αρχαιοτήτων.

Καταδύσεις μπορεί να κάνει κάποιος σε όλες τις Ελληνικές θάλασσες αλλά για σημεία ειδικού ενδιαφέροντος ( αρχαιολογικής σημασίας ή σπήλαια) χρειάζεται ειδική άδεια από τις τοπικές αρχές.

Ενδεικτικά αναφέρουμε πως μπορεί κάποιος να απολαύσει καταδύσεις στην Κεφαλονιά, σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Ταχυδρόμος»

ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ






















ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Δράσεις για την Ψηφιακή Ενίσχυση των Τουριστικών Επιχειρήσεων, συνολικού προϋπολογισμού επενδύσεων 108.000.000 ευρώ ανακοίνωσαν σήμερα οι Υπουργοί Οικονομίας και Οικονομικών Γιάννης Παπαθανασίου και Τουριστικής Ανάπτυξης Κώστας Μαρκόπουλος.

Η πρώτη δράση αφορά στην «Ψηφιακή ενίσχυση των Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Καταλυμάτων για τη δημιουργία διαδικτυακών τόπων προβολής και συστημάτων ηλεκτρονικών κρατήσεων» που υλοποιείται από την εταιρεία «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ». Η δράση αυτή απευθύνεται σε περισσότερα από 9.000 ξενοδοχειακά καταλύματα και περίπου 20.000 τουριστικά καταλύματα που λειτουργούν στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, απευθύνεται σε ξενοδοχεία κλασικού τύπου, ξενοδοχεία τύπου Motel, ξενοδοχεία τύπου επιπλωμένων διαμερισμάτων και ξενοδοχεία μικτού τύπου (κλασσικού τύπου και επιπλωμένων διαμερισμάτων). Επίσης, τα τουριστικά καταλύματα που μπορούν να συμμετέχουν στη δράση περιλαμβάνουν όλες τις μορφές ενοικιαζόμενων δωματίων και ενοικιαζόμενων επιπλωμένων διαμερισμάτων που πληρούν τις ελάχιστες υποχρεωτικές απαιτήσεις εξοπλισμού και υπηρεσιών ανά κατηγορία κλειδιών, όλα τα παραδοσιακά καταλύματα και όλες τις τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες και επαύλεις και τις οργανωμένες τουριστικές κατασκηνώσεις (κάμπινγκ).

H συγκεκριμένη δράση αποσκοπεί στην ενίσχυση της διεθνούς προβολής του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας μέσω Διαδικτύου, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μέσω της αύξησης της προσέλευσης ξένων επισκεπτών και στη δυναμική υιοθέτηση και αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών από τις ίδιες τις τουριστικές μονάδες για τον εκσυγχρονισμό τους, τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος αλλά και την ενίσχυση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

ΠΟΡΤΡΕΤΟ ?

Αυτοπροσωπογραφία του Μιχαήλ Αγγέλου στον πίνακά του «Η Σταύρωση του Αγίου Πέτρου» που βρίσκεται στην Καπέλα Παολίνα του Βατικανού ίσως αποκάλυψαν οι εργασίες συντήρησης του έργου.

Ο επικεφαλής της ομάδας των συντηρητών Μαουρίτσιο Ντε Λούκα δήλωσε στο Associated Press ότι ο κορυφαίος ζωγράφος της Αναγέννησης ίσως είναι ένας από τους τρεις ιππείς που εμφανίζεται στον πίνακα να φορά μπλε τουρμπάνι.

«Ποτέ δεν θα μάθουμε με ακρίβεια εάν όντως είναι αυτός» πρόσθεσε ο Ντε Λούκα.

Πάντως εάν τα παραπάνω ισχύουν τότε μιλάμε για το πρώτο σαφές πορτρέτο του Μικελάντζελο.

Να σημειωθεί πως οι εργασίες συντήρησης στην Καπέλα Παολίνα ξεκίνησαν το 2004 και ολοκληρώθηκαν μόλις πριν από λίγες ημέρες.

Οι τοιχογραφίες χρονολογούνται στο διάστημα 1542-1549, όταν ο Μιχαήλ Αγγελος ήταν 75 ετών. Ήταν τα τελευταία έργα που φιλοτέχνησε.

Αυστραλία: "Αναπόφευκτη" η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα
























Τη βεβαιότητα ότι τα Γλυπτά του Παρθενώνα αργά η γρήγορα θα επιστρέψουν στην Ελλάδα, διατύπωσαν οι ομιλητές που έλαβαν μέρος σε δημόσια συζήτηση, η οποία έγινε στην κεντρική πλατεία της Μελβούρνης.

Η εκδήλωση έγινε στο πλαίσιο μιας πρωτότυπης εικαστικής παρέμβασης στο "Federation Square", με αίτημα την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, με την ευκαιρία των εγκαινίων του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης.

Εμπνευστής της ήταν ο ομογενής γλύπτης Κωνσταντίν Δημόπουλος, ο οποίος στην εισαγωγική του ομιλία υπογράμμισε:

"Ο Παρθενώνας συμβολίζει τον πολιτισμό της Δύσης. Όπως καταργήθηκε η σκλαβιά, έτσι θα πρέπει να μην είναι αποδεκτή και η λεηλασία πολιτιστικών θησαυρών. Το επιχείρημά τους ότι προστατεύουν τα μάρμαρα είναι σαθρό και θυμίζει αποικιοκρατία. Η παρέμβασή μου αποσκοπεί ακριβώς στο να στηρίξει το αίτημα για την επιστροφή των ανεκτίμητων θησαυρών στην Ελλάδα. Εγώ δεν βλέπω την επιστροφή των Γλυπτών απλώς σαν μια επιστροφή μαρμάρων, αλλά σαν μια επανένωση μελών σωμάτων".

Αυξάνονται τα θύματα της οργής του υπολογιστή...

"Οργή του υπολογιστή" (Ε-rage) βάπτισαν οι Αυστραλοί γιατροί μια νέα... πάθηση! Πρόκειται για τα τραύματα που έχουν υποστεί ασθενείς τους από τους υπολογιστές τους.

Φέτος οι τραυματίες των υπολογιστών παρουσίασαν αύξηση 34% σε σύγκριση με πέρσι και ανέρχονται σε πολλές εκατοντάδες.

Οι χρήστες των υπολογιστών, όπως λένε οι υγειονομικές αρχές, εξοργίζονται όταν η συσκευή τους παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα.

Στην οργή τους πάνω γρονθοκοπούν ή κλωτσούν τη συσκευή και κάποιες φορές την πετάνε κάτω.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να χαλάσει η συσκευή αλλά να τραυματιστούν και οι ίδιοι που πάνε στα νοσοκομεία με τραύματα σε χέρια, πόδια ακόμα και στο κεφάλι.

"Πρόκειται για... θύματα της οργής του υπολογιστή. Συνήθως αυτοί που δεν μπορούν να συγκρατήσουν την οργή τους και ξεσπούν στη συσκευή καταλήγουν στο νοσοκομείο", είπε εκπρόσωπος του υπουργείου Παιδεία της Βικτόριας, σημειώνοντας πως πρόκειται για ένα μεγάλο πρόβλημα με ανοδικές τάσεις.

ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

«Ο Προεστώς του Χωριού» του Σπυρίδωνος Περεσιάδη

8 & 9 Ιουλίου 2009

Υπαίθριο Θέατρο της Μονής Λαζαριστών



Tο κωμειδύλλιο του Σπυρίδωνος Περεσιάδη, «Ο Προεστώς του Χωριού», που γράφτηκε στις αρχές του 20ου αιώνα και καταγράφει με τρόπο γλαφυρό και ξεκαρδιστικό ήθη και συμπεριφορές των ανθρώπων του λαού της ελληνικής υπαίθρου, παρουσιάζει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιουρτσίδη.



Η παράσταση που θα περιοδεύσει σε όλη την Ελλάδα θα κάνει πρεμιέρα στις 8 Ιουλίου, στο υπαίθριο θέατρο της Μονής Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Μονής Λαζαριστών.



Το κωμειδύλλιο (ηθογραφική κωμωδία με κάποια δραματικά στοιχεία), εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1889. «Η τύχη της Μαρούλας» του Δημητρίου Κορομηλά, εγκαινίασε αυτό το νέο θεατρικό είδος που ενθουσίασε το αθηναϊκό κοινό της εποχής καθώς μιλούσε για επίκαιρα λαϊκά θέματα, χρησιμοποιώντας μουσική και τραγούδια. Ο Σπυρίδων Περεσιάδης είναι ο τελευταίος χρονολογικά εκπρόσωπός του αν και τα περισσότερα έργα του, ήταν «πατριωτικά δράματα» και δραματικά ειδύλλια με τα οποία ασχολήθηκε συστηματικά. Είναι ο συγγραφέας της θρυλικής «Γκόλφως», που αποτελεί και το πιο δημοφιλές έργο του.

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΡΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ 300 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


Μια συνεργασία προσφοράς ξεκινά από το νέο ακαδημαϊκό έτος στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο σε συνεργασία τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Καταστημάτων Εστίασης και Διασκέδασης Θεσσαλονίκης.



Συγκεκριμένα, θα δοθεί στήριξη στους άπορους φοιτητές του Α.Π.Θ. καθώς σε συνεργασία με 300 καταστήματα της Θεσσαλονίκης θα τους παρέχονται δωρεάν σίτιση, καφέδες και αναψυκτικά. Για την υλοποίηση της κοινής δράσης θα εκδοθεί ειδική ταυτότητα για τους φοιτητές που χρειάζονται οικονομική στήριξη. Η δράση ξεκινά το Σεπτέμβριο του 2009 και θα έχει ισχύ μέχρι να πάρει το πτυχίο του ο φοιτητής.



Οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές θα πρέπει να απευθυνθούν στην Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής του Α.Π.Θ., στο ισόγειο του κτιρίου Διοίκησης «Κ. Καραθεοδωρή» ή στο τηλεφωνικό νούμερο 2310 995360.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟΥ





















Ο Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος, αμέσως μετά την Σύνοδο Προέδρων Τ.Ε.Ι. στην Καβάλα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, προέβη στις ακόλουθες δηλώσεις:


" Καταρχάς, πρέπει να τονίσω ότι το σχέδιο νόμου που πρόκειται να καταθέσουμε στα επόμενα θερινά τμήματα για τα Τ.Ε.Ι. είναι ένα σχέδιο που έχει προκύψει από τη συνεργασία και των δύο πλευρών. Συνεργάστηκε, δηλαδή, το Υπουργείο Παιδείας και με τους Προέδρους των Τ.Ε.Ι. αλλά και με όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων και αυτό το νομοσχέδιο καλύπτει και απαντά σε βασικά προβλήματα και ζητήματα τα οποία απορρέουν από την πορεία των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων για την περαιτέρω ωρίμανση, όσον αφορά στην ανωτατοποίηση αυτών. Είμαι αισιόδοξος, λοιπόν, ότι αυτό το νομοσχέδιο μπορεί να βοηθήσει και να συνδράμει στην ακόμη μεγαλύτερη ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες, στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια των Τ.Ε.Ι., και στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κινητροδότηση του διαλόγου που γίνεται σε αρκετές τοπικές κοινωνίες μεταξύ Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. έτσι ώστε εκεί που μπορεί να υπάρχει συμφωνία, αυτή η συμφωνία να προχωρά και με την συναίνεση της Πολιτείας. Και, τέλος, γιατί ήδη έχουμε ξεκινήσει τα πρώτα μεταπτυχιακά σε επίπεδο Τ.Ε.Ι. και ευελπιστούμε ότι θα είναι ένας θεσμός για όλα τα Τ.Ε.Ι. τα οποία θα γίνουν, όπως ξέρετε, ανώτατα και επί της ουσίας, όχι μόνο στα χαρτιά, και αυτό είναι και ο στόχος της Πολιτείας".

Η τελευταία πρόβα...























Bίντεο που παρουσιάζει μία από τις τελευταίες πρόβες του Μάικλ Τζάκσον, δύο ημέρες πριν το θάνατό του, μετεδωσε το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNN.

Στο βίντεο φαίνεται ο βασιλιάς της ποπ να είναι σε φόρμα, να τραγουδά και να χορεύει ενόψει της μεγάλης περιοδείας που θα ξεκινούσε, αρχής γενομένης από το Λονδίνο, τον Ιούλιο.

Ο Τζάκσον εμφανιζεται να δίνει πραγματικό σώου ανάμεσα σε νεαρούς χορευτές και μοιάζει να έχει διατηρήσει όλη την ενέργειά του.

Οι πρόβες του Τζάκσον γίνονταν στο Στέιπλς Σέντερ του Λος Αντζελες, όπου θα τελεστεί την προσεχή Τρίτη η εκδήλωση στη μνήμη του, όπως ανακοίνωσε σήμερα εκπρόσωπος της οικογένειάς του. Η εκδήλωση αυτή αφιερωμένη στη ζωή του Μάικλ Τζάκσον, θα αρχίσει στις 20:00 (ώρα Ελλάδας).Έντεκα χιλιάδες εισιτήρια θα διανεμηθούν δωρεάν στους θαυμαστές του βασιλιά της ποπ.

Ο διοργανωτής των συναυλιών του Τζάκσον που ακυρώθηκαν στο Λονδίνο δήλωσε ότι οι βιντεοκασέτες και οι κασέτες που δημιουργήθηκαν πριν από τον θάνατο του Βασιλιά της Ποπ θα μπορούσαν να αποφέρουν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια και να αποσβέσουν τα χρέη του εκλιπόντος τραγουδιστή.

Ο Ράντι Φίλιπς, επικεφαλής της AEG Live, της εταιρίας που προωθούσε τις συναυλίες του Τζάκσον στο Λονδίνο, είπε ότι η εταιρία του έχει ηχογραφήσει αρκετά τραγούδια του Τζάκσον ώστε να κυκλοφορήσει δύο άλμπουμ και αρκετό οπτικό υλικό για την παραγωγή ταινίας ή DVD ή ακόμη και των δύο από τις πρόσφατες πρόβες του Μάικλ Τζάκσον.

"Αλληλεγγύη προς την Ελλάδα"

Την ανάγκη ουσιαστικής αλληλεγγύης προς την Ελλάδα και τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες της Μεσογείου, που δέχονται μεγάλες πιέσεις από τα κύματα των λαθρομεταναστών, επισήμανε ο Επίτροπος, αρμόδιος για θέματα δικαιοσύνης και μετανάστευσης, Ζακ Μπαρό, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, που παραχώρησε στις Βρυξέλλες.

Ειδικότερα, ερωτηθείς ποιά συμπεράσματα εξήγαγε από το ταξίδι του στην Ελλάδα και την επίσκεψή του στα κέντρα υποδοχής λαθρομεταναστών, ο Γάλλος Επίτροπος δήλωσε ότι, πράγματι, η Ελλάδα δέχεται πιέσεις από τις μαζικές αφίξεις των λαθρομεταναστών και τόνισε την ανάγκη να βελτιωθούν οι υποδομές υποδοχής των αιτούντων άσυλο, υπενθυμίζοντας, ότι υποσχέθηκε στην ελληνική κυβέρνηση οικονομική βοήθεια για την αντιμετώπιση του προβλήματος, καθώς και μια πιο εντατική διαπραγμάτευση με την Τουρκία.

Σε ό,τι αφορά τις διαπραγματέυσεις της ΕΕ με την Τουρκία, ο Ζακ Μπαρό δήλωσε πως θα πρέπει να επικεντρωθούν όχι μόνο στην εφαρμογή της συμφωνίας επανεισδοχής, αλλά κυρίως στην ανάγκη καλύτερων ελέγχων στις τουρκικές ακτές, από όπου οι λαθρομετανάστες περνούν στο ευρωπαϊκό έδαφος.

«Υπάρχει κίνδυνος να αποσταθεροποιηθεί η ελληνική δημοκρατία από ανεξέλεγκτες μεταναστευτικές ροές», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γάλλος Επίτροπος, τονίζοντας ότι στον έλεγχο των τουρκικών ακτών θα συμβάλει η ευρωπαϊκή ακτοφυλακή Frontex, αλλά, θα πρέπει να βοηθήσει και η Τουρκία.

Επιπλέον, ο Επίτροπος Μπαρό τόνισε ότι η ΕΕ δεν μπορεί να συνεχίσει να κλείνει τα μάτια μπροστά στους σωματέμπορους, οι οποίοι διακινούν ανηλίκους. Για το λόγο αυτό -τόνισε- η ΕΕ θα πρέπει να φανεί πιο αυστηρή με την Τουρκία, αλλά παράλληλα να τη βοηθήσει να συνάψει συμφωνίες επανεισδοχής με το Πακιστάν και ενδεχομένως, με άλλες χώρες της Ασίας.

Τέλος, σε ό,τι αφορά το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο του Ιουνίου, ο Ζακ Μπαρό χαρακτήρισε σημαντικό βήμα το γεγονός ότι, στα συμπεράσματα, αναγνωρίζεται το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, που πλήττει τις μεσογειακές χώρες της ΕΕ και γίνεται σαφής έκκληση επίδειξης της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης. Συμπλήρωσε ακόμη, ότι το θέμα της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης θα επαναφέρει, ο ίδιος στο άτυπο συμβούλιο για θέματα δικαιοσύνης και μετανάστευσης, που θα γίνει στις 16 και 17 Ιουλίου στη Στοκχόλμη.

"Φορολογική επιδρομή"

















Για «κυνήγι μαγισσών» και «φορολογική επιδρομή στους μη έχοντες και κατέχοντες», κατηγόρησε την κυβέρνηση, ο πρόεδρος του ΣΥΝ, Αλ. Τσίπρας, κατά τη διάρκεια της σημερινής επίσκεψής του στο ΚΕΠΥΟ.

Ο κ. Τσίπρας διατύπωσε την εκτίμηση ότι «έχει γίνει ένα σημαντικό έργο, έχει δημιουργηθεί μια σοβαρή βάση δεδομένων, που μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για μια πιο δίκαιη φορολογική πολιτική» και πρόσθεσε πως «για το λόγο αυτό, η κυβέρνηση δεν έχει πια τη δικαιολογία ότι δεν μπορεί να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες, προκειμένου να ακολουθήσει μια φορολογική πολιτική, που θα κατανέμει δίκαια τα βάρη».

Συνέδριο του ΛΑ.Ο.Σ.















Αρχίζουν αύριο οι εργασίες του 4ο Συνεδρίου του ΛΑ.Ο.Σ στο Ξενοδοχείο Divani Caravel. Οι εργασίες του Συνεδρίου θα αρχίσουν στις 11:00 και θα ολοκληρωθούν με την εκλογή της Κεντρικής Επιτροπής.

ΚΚΕ.Εκδήλωση για τους μετανάστες




















Στην έναρξη των διήμερων εκδηλώσεων για τη μετανάστευση, που διοργανώνει το ΚΚΕ, στο πάρκο του ΦΙΞ στα Πατήσια, θα μιλήσει το βράδυ η κ.Αλέκα Παπαρήγα.

Οι διήμερες εκδηλώσεις που διοργανώνονται για 9η συνεχή χρονιά έχουν φέτος κεντρικό σύνθημα: «Έλληνες και μετανάστες εργαζόμενοι μαζί στην πάλη για την ανασύνταξη και αντεπίθεση του εργατικού - λαϊκού κινήματος».

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων θα πραγματοποιηθούν συζητήσεις για την κοινή δράση Ελλήνων και μεταναστών εργαζομένων και την ανάκαμψη του εργατικού κινήματος, καθώς και για τα προβλήματα μόρφωσης που αντιμετωπίζουν τα παιδιά των μεταναστών.

Και τις δύο ημέρες θα υπάρχει καλλιτεχνικό πρόγραμμα από ελληνικά και ξένα συγκροτήματα και θα λειτουργεί παιδότοπος.

Στο χώρο του Φεστιβάλ θα υπάρχουν περίπτερα του ΚΚΕ, της ΚΝΕ και των συλλόγων των μεταναστών.

Ελληνοσερβική συμφωνία






















Παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια υπεγράφη, σήμερα, στο Βελιγράδι, στο περιθώριο ελληνοσερβικού φόρουμ επιχειρηματιών, συμφωνία μεταξύ της σερβικής κυβέρνησης και μιας ελληνοσερβικής κοινοπραξίας, για τη διασύνδεση -με οπτικές ίνες- πανεπιστημίων της Σερβίας και της Ελλάδας, στο πλαίσιο του έργου Διαβαλκανική Υποδομή Οπτικών Ινών για Έρευνα και Εκπαίδευση.

Το έργο έχει εγκριθεί να υλοποιηθεί σε τέσσερις βαλκανικές χώρες, με 15.888.218 ευρώ, μέσω του Ελληνικού Σχεδίου Οικονομικής Ανασυγκρότησης των Βαλκανίων (ΕΣΟΑΒ) και θα συνδέσει τις πανεπιστημιακές κοινότητες και ερευνητικά κέντρα της περιοχής με τα αντίστοιχα ελληνικά, και το πανευρωπαϊκό δίκτυο GEANT, θέτοντας τη βάση για την Κοινωνία της Πληροφορίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
"Θετικά τα αποτελέσματα της επίσκεψης"

Πάρα πολύ θετικά και ευοίωνα, χαρακτήρισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας, τα αποτελέσματα των επίσημων συναντήσεων, που είχε με την πολιτική ηγεσία της Σερβίας, κατά τη διήμερη επίσκεψή του στο Βελιγράδι, που ολοκληρώνεται, απόψε, με τα εγκαίνια της Εστίας του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, στη σερβική πρωτεύουσα.

"ΧΟΙΡΙΝΗ ΓΡΙΠΗ"

Πέντε άτομα από την ομάδα Αμερικανών φοιτητών που επισκέπτονται την βόρεια Ελλάδα βρέθηκαν θετικά στον ιό της νέας γρίπης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εργαστηριακών ερευνών. Εκκρεμούν τα αποτελέσματα για τα υπόλοιπα άτομα της ομάδας.

Την Παρασκευή σε ειδική πτέρυγα του ΑΧΕΠΑ νοσηλεύονται 13 άτομα με ήπια συμπτώματα, εκ των οποίων οι πέντε βρέθηκαν θετικοί.

Τα υπόλοιπα 19 άτομα της ομάδας είναι ασυμπτωματικά και παραμένουν στο ξενοδοχείο τους.

Απάντηση ΠΑΣΟΚ

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ Γ.Παπακωνσταντίνου ανέφερε απαντώντας στην κυβέρνηση: «Η κυβέρνηση απέρριψε τις προτάσεις του Γ.Παπανδρέου για τη διαφθορά. Δεν πειράζει, δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό. Θα τις κάνει πράξη η επόμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ».

Ειδικότερα για την πρόταση περί ευνοϊκής μεταχείρισης όσων έχουν αποδείξεις για επίορκους πολιτικούς τόνισε: «Η κυβέρνηση απέρριψε και αυτή την πρόταση. Και είναι φοβερό γιατί ακόμη και βουλευτές της (π.χ. πρόσφατα ο κ. Μιχαλολιάκος) έχουν υποστηρίξει παρόμοιες προτάσεις. Γιατί; Γιατί θέλουν να μείνουν τα στόματα κλειστά; Τι φοβούνται; Ποιοι φοβούνται; Και ποιους φοβούνται;».

Ο κ. Αντώναρος ακόμη δήλωσε: «Τα όσα λέει ο κ. Παπανδρέου εκφράζουν τη δική του πολιτική απελπισία».

«Το ΠΑΣΟΚ δεν ενδιαφέρεται για την πλήρη διαλεύκανση των υποθέσεων. Επιχειρεί να προστατεύσει κορυφαία δικά του στελέχη. Επιχειρεί με τυμπανοκρουσίες να συγκαλύψει τις δικές του ευθύνες» δήλωσε την Παρασκευή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευάγγελος Αντώναρος λέγοντας εμμέσως ένα ακόμη «όχι» στην πρόταση που διατύπωσε την Πέμπτη ο Γιώργος Παπανδρέου περί ευνοϊκής μεταχείρισης σε όσους δίνουν στοιχεία και αποδείξεις για επίορκους πολιτικούς.

Ο κ. Αντώναρος χαρακτήρισε το ενδιαφέρον του ΠΑΣΟΚ για τη διαφθορά «όψιμο και υποκριτικό» λέγοντας χαρακτηριστικά: «το αποδεικνύει ακόμη η άρνησή του να δεχτεί τη σύσταση διακομματικής επιτροπής για τη διαφάνεια, που είχε προτείνει πέρυσι ο πρωθυπουργός».

Ανέφερε ότι «τότε ο κ. Παπανδρέου και το κόμμα του δεν έστερξαν να συναινέσουν, ώστε να προχωρήσει αυτό το θέμα, παρά έδωσαν τη γνωστή απάντησή τους: Όχι».

Υποστήριξε ακόμη πως «το ΠΑΣΟΚ τα κάνει τώρα όλα αυτά, γιατί βλέπει (όπως συμβαίνει κάθε φορά, που η ανεξάρτητη ελληνική Δικαιοσύνη διερευνά μια υπόθεση) ότι κάτι φτάνει σε κρίσιμο σημείο, κάτι που ενδεχομένως δεν το βολεύει. Γι' αυτό προσπαθούν να αποσπάσουν την προσοχή από αυτό, που συμβαίνει, από τη δουλειά που κάνει η ελληνική Δικαιοσύνη και ρίχνουν ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα με καθαρά μικροκομματικές σκοπιμότητες».

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ Η ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΝ ΚΟΣΜΟ



























Συνεργασία για την ελληνική ναυτιλία

Συνεργασία με τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αναστάσιο Παπαληγούρα, και συνάντηση με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, είχε στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός, Κ. Καραμανλής.

Ο κ. Παπαληγούρας ανέφερε ότι συζητήθηκαν και οι επιπτώσεις στη ναυτιλία, η οποία δοκιμάζεται από τη διεθνή χρηματοπιστωτική κρίση, καθώς και το ζήτημα της πειρατίας, που ενδιαφέρει ιδιαίτερα την ελληνική ναυτιλία. Είπε ότι η ασφάλεια των πληρωμάτων και των πλοίων τον απασχολεί ιδιαιτέρως, καθώς η Ελλάδα είναι η πρώτη ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο, σημειώνοντας ότι η χώρα μας έχει στείλει δυνάμεις για την αντιμετώπιση αυτού του αναχρονιστικού φαινομένου της πειρατείας, στον 21ο αιώνα.

Επίσης, συζητήθηκε και το θέμα της ναυτιλιακής εκπαίδευσης και οι τρόποι προσέλκυσης, αλλά κυρίως διατήρησης στο επάγγελμα των νέων, που κατατάσσονται στις ναυτιλιακές σχολές.

Σημείωσε ότι πρέπει να δοθούν κίνητρα, ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα διατηρηθούν αυτές οι θέσεις.

Υπήρξε πολύ καλή ανταλλαγή απόψεων και πως έγινε συζήτηση για λίγο και για το θέμα της πειρατείας.

ΤΟΥ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ




















ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ...

ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΥΑΛΟ Ο ΙΠΠΟΠΟΤΑΜΟΣ...ΛΑΣΠΗ ΑΛΛΑΖΕΙ...

ΑΕΚ - Ολυμπιακός στην πρεμιέρα της Σούπερ Λιγκ

Η κληρωτίδα της Σούπερ Λιγκ είναι συνηθισμένο να «βγάζει» ντέρμπι στις πρεμιέρες των πρωταθλημάτων και η παράδοση αυτή συνεχίστηκε. Ετσι, στην πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος της Σούπερ Λιγκ για τη σεζόν 2009-'10, η ΑΕΚ θα υποδεχθεί στο ΟΑΚΑ τον πρωταθλητή Ολυμπιακό του Τιμούρ Κετσπάγια.

1η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Εργοτέλης - Παναθηναϊκός
Πανιώνιος - ΠΑΟΚ
Ξάνθη - ΠΑΣ Γιάννινα
Λεβαδειακός - Καβάλα
Πανθρακικός - Ηρακλής
Αστέρας Τρίπολης - Λάρισα
Αρης - Ατρόμητος
ΑΕΚ - Ολυμπιακός

Σε ηλικία 87 ετών

πέθανε την Πέμπτη η Αννα Παϊτατζή, η Ελληνίδα ηθοποιός που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη μεγάλη οθόνη το 1950, ενώ έμεινε ενεργή μέχρι και το 2004.

Γεννημένη στην Κωνσταντινούπολη το 1923, ξεκίνησε την καρίερα της εκτός θεάτρου τη δεκαετία του 1950, με τη Θύελλα στο Φάρο του Γρηγόρη Γρηγορίου, ενώ έγινε ευρέως γνωστή με τη συμμετοχή της στην τηλεοπτική σειρά Λούνα Παρκ τη δεκαετία του 1970.

Συμμετείχε, μεταξύ άλλων, στις ταινίες Γαμήλιες περιπέτειες, Ένας Ιππότης για τη Βασούλα, Για ποιον χτυπά η Κουδούνα και Ο Γίγας της Κυψέλης.

Ανάμεσα στις τελευταίες της δουλειές συγκαταλέγεται η συνεργασία της με το Γιάννη Μπέζο στο σίριαλ Εκείνες κι Εγώ, ενώ παρέμεινε ενεργή μέχρι και το 2004, με την τελευταία της τηλεοπτική εμφάνιση στο σίριαλ Επτά Θανάσιμες Πεθερές.

Έκρηξη βόμβας μεγάλης ισχύος

, σημειώθηκε στις 4:35 την Παρασκευή στη διασταύρωση των οδών Λαρίσης και Ιτέας στους Αμπελόκηπους, σε κτίριο όπου στεγάζονται ένα φαστ φουντ και μια εφορία. Από την έκρηξη σημειώθηκαν σοβαρές ζημίες στο κτίριο και σε κοντινές πολυκατοικίες. Για την επίθεση υπήρξε προειδοποιητικό τηλεφώνημα.

Στις 3:51 και 4:07 άγνωστος τηλεφώνησε στις εφημερίδες Ελευθεροτυπία και Τα Νέα αντίστοιχα και είπε ότι επρόκειτο να εκραγεί βόμβα στη συγκεκριμένη διεύθυνση.

Η αστυνομία διέκοψε έγκαιρα την κυκλοφορία στην περιοχή,που είναι πυκνοκατοικημένη και στην οδό Πανόρμου.

Απο την έκρηξη προκλήθηκαν σοβαρές ζημιές στο κτίριο, καθώς και σε γύρω πολυκατοικίες και σταθμευμένα αυτοκίνητα, ενώ δεν αναφέρθηκε τραυματισμός.

Η περιοχή παραμένει αποκλεισμένη από αστυνομικές δυνάμεις για να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα προκειμένου να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να υπάρχει και δεύτερος εκρηκτικός μηχανισμός, όποτε και θα αρχίσει η έρευνα από πυροτεχνουργούς του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών και της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας που βρίσκονται στο σημείο.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ανάληψη αυθύνης, ενώ και στο προειδοποιητικό τηλεφώνημα δεν αναφέρθηκε όνομα οργάνωσης.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Έκρηξη βόμβας μεγάλης ισχύος

, σημειώθηκε στις 4:35 την Παρασκευή στη διασταύρωση των οδών Λαρίσης και Ιτέας στους Αμπελόκηπους, σε κτίριο όπου στεγάζονται ένα φαστ φουντ και μια εφορία. Από την έκρηξη σημειώθηκαν σοβαρές ζημίες στο κτίριο και σε κοντινές πολυκατοικίες. Για την επίθεση υπήρξε προειδοποιητικό τηλεφώνημα.

Στις 3:51 και 4:07 άγνωστος τηλεφώνησε στις εφημερίδες Ελευθεροτυπία και Τα Νέα αντίστοιχα και είπε ότι επρόκειτο να εκραγεί βόμβα στη συγκεκριμένη διεύθυνση.

Η αστυνομία διέκοψε έγκαιρα την κυκλοφορία στην περιοχή,που είναι πυκνοκατοικημένη και στην οδό Πανόρμου.

Απο την έκρηξη προκλήθηκαν σοβαρές ζημιές στο κτίριο, καθώς και σε γύρω πολυκατοικίες και σταθμευμένα αυτοκίνητα, ενώ δεν αναφέρθηκε τραυματισμός.

Η περιοχή παραμένει αποκλεισμένη από αστυνομικές δυνάμεις για να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα προκειμένου να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να υπάρχει και δεύτερος εκρηκτικός μηχανισμός, όποτε και θα αρχίσει η έρευνα από πυροτεχνουργούς του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών και της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας που βρίσκονται στο σημείο.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ανάληψη αυθύνης, ενώ και στο προειδοποιητικό τηλεφώνημα δεν αναφέρθηκε όνομα οργάνωσης.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

στο Θέατρο Γης

JAMES
για πρώτη φορά στην Θεσσαλονίκη


16.07 SOLD OUT
17. 07 SOLD OUT
18. 07 NEA ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ


Οι James και η Detox Promotions, ευχαριστούν το κοινό για τα, χωρίς προηγούμενο για την χώρα μας, sold out των συναυλιών της 16ης και 17ης Ιουλίου στο Θέατρο Γης.
Καθώς η ζήτηση για ακόμα περισσότερα εισιτήρια από τους οπαδούς του συγκροτήματος είναι εντυπωσιακή, οι James και η διοργανώτρια εταιρεία αποφάσισαν από κοινού να πραγματοποιηθεί:
τρίτη συναυλία των James στον ίδιο χώρο στις 18 Ιουλίου, για την οποία θα πωλούνται εισιτήρια από την Πέμπτη 2 Ιουλίου στα καταστήματα Tickethouse Θεσσαλονίκης, Public Θεσσαλονίκης και Αθήνας.

Επίσης, από την ίδια ημέρα θα πωλούνται ηλεκτρονικά εισιτήρια στα www.i-ticket.gr, www.ticketquest.gr και στα καταστήματα ACS και Ελευθερουδάκης.


Εισιτήρια: 40 Euros (προπώληση), 50 Euros την ημέρα της συναυλίας στα ταμεία του Θέατρου Γης


Πληροφορίες για το κοινό: 210 9625105 (καθημερινές 12.00 – 18.00)
Επικοινωνία με media: Σταύρος Στριλιγκάς, www.myspace.com/pragency

ΧΑΛΑΖΟΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΕΛΆΦΙΝΑΣ


Στους πολίτες της Βόρειας Πιερίας το νερό της Μόρνας




Παραλήφθηκαν από το Φορέα Διαχείρισης Βιολογικού Καθαρισμού Νότιας Πιερίας ο αγωγός μεταφοράς λυμάτων Λιτοχώρου – Βιολογικού Καθαρισμού και το αντλιοστάσιο

Ενημέρωση για την πορεία του έργου ύδρευσης της Βόρειας Πιερίας, αλλά και για την ολοκλήρωση και παράδοση των αγωγού μεταφοράς λυμάτων και του αντλιοστασίου από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Πιερίας στον Φορέα Διαχείρισης του Βιολογικού Σταθμού Νότιας Πιερίας έκανε ο Νομάρχης Πιερίας Γιώργος Παπαστεργίου στη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου.

Ο Νομάρχης ενημέρωσε τους Νομαρχιακούς Συμβούλους ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής του Δήμου Πέτρας και φορέων της περιοχής κατά του νέου αγωγού μεταφοράς νερού από το Φράγμα έως τα Διυλιστήρια που κατασκεύασε η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Πιερίας το 2008, απόφαση που δικαίωσε τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Πιερίας.

Ο Νομάρχης κ. Γιώργος Παπαστεργίου ανέφερε ότι το νερό της Μόρνας έχει φθάσει μετά το Πάσχα σχεδόν σε όλα τα χωριά της Βόρειας Πιερίας και ότι ευελπιστεί ότι σύντομα θα εγκριθούν οι Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τα δύο επιπλέον φράγματα, που είναι έτοιμες από το 2001 και έχουν αποσταλεί εκ νέου στο ΥΠΕΧΩΔΕ.

Ο Νομάρχης δήλωσε χαρακτηριστικά: «Μετά από πολύ κόπο, αγώνα και προσπάθεια και με καθυστερήσεις που δεν οφείλονται στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Πιερίας δόθηκε στους πολίτες ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικού χαρακτήρα έργα, το έργο της Ύδρευσης της Βόρειας Πιερίας, που αφορά 31 χωριά του Νομού, με την κατασκευή διυλιστηρίων και 126 χιλιομέτρων αγωγών».

Ο Νομάρχης ενημέρωσε ακόμη το σώμα ότι πριν από λίγο καιρό έγινε η παράδοση – παραλαβή των αγωγών μεταφοράς λυμάτων από το Λιτόχωρο – Πλάκα – Λεπτοκαρυά – Ζηλιάνα προς τον Σταθμό Βιολογικού Καθαρισμού καθώς επίσης και του αντλιοστασίου στη Ζηλιάνα, που είχαν ολοκληρωθεί από τον Αύγουστο του 2008.

Αναφερόμενος στη λειτουργία του Βιολογικού Καθαρισμού ανέφερε ότι αυτή επαφίεται στον ίδιο τον Φορέα και τόνισε ότι οποιαδήποτε πρόφαση που έχει να κάνει με την αρτιότητα του έργου είναι αναληθής και συκοφαντεί ένα από τα μεγαλύτερα περιβαλλοντικά έργα της Πιερίας.