Πέμπτη 15 Απριλίου 2010
ΜΙΑ ΨΙΛΗ ΒΡΟΧΟΥΛΑ
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ...!!!
ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ....
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕΤΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ..!!
GIA TIS ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
Σας γνωρίζουμε ότι εκδόθηκε η εγκύκλιος προκήρυξης διαγωνισμού επιλογής σπουδαστών για το 1ο έτος των ΑΣΕΙ & ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2010-2011. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η εγκύκλιος αποστέλλεται σε ικανό αριθμό αντιτύπων στα Γραφεία Ενημέρωσης Κοινού ΥΠΕΘΑ στην Αθήνα (Σόλωνος 34) και στη Θεσσαλονίκη (Βασιλέως Γεωργίου 1), στα Στρατολογικά Γραφεία, στις Στρατιωτικές Σχολές καθώς και στα Λύκεια της χώρας, απ’ όπου μπορούν να την προμηθευτούν οι ενδιαφερόμενοι.
Η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών λήγει στις 28-4-2010.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα:
Αθήνα: Στρατός Ξηράς 210-3630081, 210-3630579
Πολεμικό Ναυτικό: 210-3630742, 210-3630247
Πολεμική Αεροπορία: 210-3630360, 210-3630076
Θεσσαλονίκη: 2310-893237, 2310-893242, 2310-850060
Επίσης η προκήρυξη είναι προσβάσιμη στους ενδιαφερομένους και μέσω Διαδικτύου, στην ιστοσελίδα του ΓΕΕΘΑ: www.geetha.mil.gr.
Παρακαλούμε η ανακοίνωση αυτή να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων των Λυκείων, και να αποσταλεί στις οικείες Νομαρχίες προς ανάρτηση στον αντίστοιχο πίνακα ανακοινώσεων, προκειμένου να ενημερωθούν οι μαθητές και οι απόφοιτοι που είναι ενδιαφερόμενοι για εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές.
Ο Διευθυντής της Δ.Δ.Ε. Ν. Πιερίας
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΕΡΙΚΑΣ
Θ. Παπαγεωργίου: Εξαιρετικό το φορολογικό νομοσχέδιο. Εμπεδώνει την αίσθηση της φορολογικής δικαιοσύνης.
Εξαιρετικό χαρακτήρισε το φορολογικό νομοσχέδιο ο κ. Παπαγεωργίου και τόνισε πως για πρώτη φορά στην ιστορία των φορολογικών συστημάτων στη χώρα μας έγινε τόσο συστηματική και σε βάθος δουλειά, για την εξυγίανση και την εξισορρόπηση των δημοσιονομικών μας, για να χτυπηθεί η φοροδιαφυγή και η φοροαποφυγή. Τεκμήρια, αποδείξεις, κλιμάκια, συντελεστές φορολόγησης κερδών, είναι μερικά από αυτά που εμπεδώνουν την αίσθηση της φορολογικής δικαιοσύνης και φυσικά της δίκαιης κατανομής του πλούτου, κάτι που είναι απαραίτητο για να περάσουμε στην επόμενη φάση της επανάκαμψης της οικονομίας σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Επεσήμανε επίσης πως το σπουδαιότερο που περιλαμβάνεται σε αυτό το νομοσχέδιο, το σοβαρότερο τμήμα είναι αυτό που αφορά τη δημιουργία μηχανισμών, όπως το περιουσιολόγιο, οι διασταυρώσεις, οι επαγγελματικοί λογαριασμοί και η ηλεκτρονική διασύνδεση, κάτι που για πρώτη φορά δημιουργεί σοβαρή υποδομή για την αποτελεσματικότητα του συστήματος.
Τρεις σημαντικές προτάσεις
Ο κ. Παπαγεωργίου έκανε τρεις προτάσεις για να καλύτερη αποτελεσματικότητα του νομοσχεδίου. Αυτές είναι:
Να συνδεθούν οι ταμιακές μηχανές με τις Δ.Ο.Υ. ώστε να μην περιμένει η υπηρεσία τον υπόχρεο να αποδώσει ΦΠΑ. Αυτό το σύστημα μπορεί να ξεκινήσει άμεσα από τις μεγάλες επιχειρήσεις
Η απόδοση του ΦΠΑ από τις επιχειρήσεις που κρατούν βιβλία β’ κατηγορίας να γίνεται σε συντομότερο χρονικό διάστημα
Η περαίωση να γίνεται τον επόμενο χρόνο της λογιστικής χρήσης που εξετάζεται.
Τέλος πρότεινε να απαλλαχτούν οι Δ.Ο.Υ. από γραφειοκρατικές διαδικασίες οι οποίες μπορούν να δοθούν στα ΚΕΠ και επεσήμανε πως θα πρέπει άμεσα να γίνει αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών. Να γίνουν συγχωνεύσεις και ενοποιήσεις υπηρεσιών. «Δεν μπορεί να έχουμε» όπως τόνισε, «300 Δ.Ο.Υ. και 200 τελωνεία στη χώρα μας, ελλιπή από άποψη στελέχωσης και φυσικά αναποτελεσματικά, όσον αφορά τον έλεγχο της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου».
Το πλήρες κείμενο της ομιλίας του κ. Παπαγεωργίου
Κύριοι συνάδελφοι, το νομοσχέδιο που συζητούμε, το υπό ψήφιση νομοσχέδιο είναι εξαιρετικό. Πρώτη φορά στην ιστορία των φορολογικών συστημάτων στη χώρα μας έγινε τόσο συστηματική δουλειά, τόσο σε βάθος δουλειά για να εξυγιάνουμε και να εξισορροπήσουμε τα δημοσιονομικά μας, για να χτυπήσουμε τη φοροδιαφυγή και τη φοροαποφυγή. Τεκμήρια, αποδείξεις, κλιμάκια, συντελεστές φορολόγησης κερδών, νομίζω ότι είναι μερικά από αυτά που εμπεδώνουν την αίσθηση της φορολογικής δικαιοσύνης και φυσικά της δίκαιης κατανομής του πλούτου, κάτι που είναι κατά τη γνώμη μου απαραίτητο για να περάσουμε στην επόμενη φάση της επανάκαμψης της οικονομίας σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Έχουν δίκιο οι υπάλληλοι και ιδιαίτερα οι δημόσιοι υπάλληλοι, όταν με πίκρα λένε ότι «εμείς θα πληρώσουμε πάλι το τίμημα της κρίσης;» Έχουν δίκιο, γιατί όλα αυτά τα χρόνια είδαν μερικά τμήματα της μεσαίας ιδιαίτερα τάξης να πλουτίζουν σε βάρος όλων των εργαζόμενων, είδαν να φτιάχνονται βίλες και πισίνες, είδαν να φτιάχνονται κότερα και όλα αυτά τα τμήματα της μεσαίας ιδιαίτερα τάξης να αποφεύγουν να καταβάλουν τον αναλογούντα φόρο εκ της δραστηριότητάς τους. Είναι δικαιολογημένη λοιπόν η πίκρα, γι’ αυτό έχουμε υποχρέωση, έχει υποχρέωση η Κυβέρνηση να δημιουργήσει το αίσθημα της δικαιοσύνης. Έχει την υποχρέωση να δημιουργήσει συνθήκες και προϋποθέσεις δημιουργίας φορολογικής συνείδησης και κοινωνικής δικαιοσύνης.
Νομίζω, όμως, ότι το σπουδαιότερο που περιλαμβάνεται σε αυτό το νομοσχέδιο, το σοβαρότερο τμήμα είναι αυτό που αφορά τη δημιουργία μηχανισμών, όπως το περιουσιολόγιο, οι διασταυρώσεις, οι επαγγελματικοί λογαριασμοί και η ηλεκτρονική διασύνδεση, κάτι που για πρώτη φορά δημιουργεί υποδομή, σοβαρή υποδομή για την αποτελεσματικότητα του συστήματος, κάτι για το οποίο μας έψεξαν και μας ψέγουν οι κύριοι συνάδελφοι της Νέας Δημοκρατίας. Κάνουν λάθος, λοιπόν, είναι η μόνη φορά που δημιουργούνται υποδομές και μηχανισμοί για να γίνει αποτελεσματικό το σύστημα.
Όμως, κύριε Υπουργέ -το έκανα και στην Επιτροπή- θέλω να κάνω δύο-τρεις παρατηρήσεις, γιατί εδώ πρέπει να είμαστε χρήσιμοι στη διαδικασία και στην κατ’ άρθρον και εδώ.
Θεωρώ, ότι στο ΦΠΑ που γίνεται ένα μεγάλο πανηγύρι, πρέπει γρήγορα να πάμε τουλάχιστον στις μεγάλες επιχειρήσεις, να συνδέσουμε τις ταμειακές μηχανές με τις Εφορίες. Δεν είναι δυνατόν το κράτος να περιμένει τον επιχειρηματία ή τον υπόχρεο να υποβάλει, όποτε αυτός θεωρεί και για όποιο ύψος θεωρεί, τη δήλωση του ΦΠΑ. Περιμένει το κράτος. Θεάται το κράτος την κατάσταση και περιμένει τον επιχειρηματία.
Δεύτερον, η απόδοση του ΦΠΑ για εταιρείες που έχουν βιβλία δεύτερης κατηγορίας δεν μπορεί να υποβάλλεται μετά από τρεις-τέσσερις μήνες. Μπορείτε να συντομεύσετε το χρονικό διάστημα. Θα είναι ένας μήνας; Αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι ότι δημιουργεί καθυστέρηση στην είσπραξη και κατ’ αυτήν την έννοια απώλεια εσόδων για τον προϋπολογισμό και το δημόσιο. Είναι ότι πολλές φορές παγιδεύει τους επιχειρηματίες οι οποίοι στη λογική ότι θα αποπληρώσουν την υποχρέωση του ΦΠΑ στον τρίτο, τέταρτο μήνα, αφήνουν τα πράγματα και όταν έρχεται ο καιρός να αποπληρώσουν το ΦΠΑ ή να καταβάλουν το ΦΠΑ, βρίσκονται σε δυσχέρεια και δυσκολεύονται, παγιδεύονται εν πολλοίς από αυτήν την καθυστέρηση.
Το τρίτο σε αυτήν την ενότητα αφορά την περαίωση. Δεν μπορεί να γίνεται η περαίωση μετά από τέσσερα-πέντε χρόνια. Η περαίωση, κατά τη γνώμη μου, πρέπει να γίνεται τον επόμενο χρόνο της λογιστικής χρήσης που εξετάζεται. Κάνει το Υπουργείο περαίωση στον τέταρτο, πέμπτο χρόνο, όταν δηλαδή οι επιχειρήσεις έχουν κλείσει και δεν μπορεί να τις βρει. Δεν μπορεί αυτή η κατάσταση να είναι αποδοτική.
Και φυσικά, δεσμευτήκατε και είπατε ότι θα καταθέσετε στο επόμενο νομοσχέδιο που θα αφορά τον Κώδικα Φορολογικών Στοιχείων και τις αλλαγές στις υπηρεσίες. Αλλά πιστεύω και επιμένω, ότι πολύ πιο γρήγορα πρέπει να πάτε σε αναδιάρθρωση των υπηρεσιών. Διότι μπορεί το πλαίσιο και ο νόμος να είναι καλός, μπορεί να φτιάχνονται οι μηχανισμοί, αλλά εάν ο κεντρικός μηχανισμός, ο φοροεισπρακτικός, ο ελεγκτικός, ο μηχανισμός του Υπουργείου δεν αναδιαρθρωθεί, δεν μπορεί να φέρει σωστά αποτελέσματα. Δεν μπορεί να έχουμε 300 Δ.Ο.Υ. και 200 τελωνεία στη χώρα μας, ελλιπή από άποψη στελέχωσης και φυσικά αναποτελεσματικά, όσον αφορά τον έλεγχο της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου. Πρέπει να προχωρήσετε, σε συγχωνεύσεις και ενοποιήσεις. Γιατί μόνο έτσι θα πρωτοπορήσετε σε αυτό που είναι το αίτημα των ημερών, η μείωση του κόστους λειτουργίας του δημόσιου τομέα και η καλύτερη αξιοποίηση του προσωπικού. Διότι όλοι ξέρουν ότι το δημόσιο λειτουργεί αναποτελεσματικά, λειτουργεί με υψηλό κόστος, δεν φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Κύριε Υπουργέ, πρέπει να απαλλάξετε τις Εφορίες από διαδικασίες οι οποίες είναι γραφειοκρατικές. Δώστε τις στα ΚΕΠ, για να απελευθερωθεί προσωπικό, λειτουργίες και κόστος, να κάνετε οικονομία στην κλίμακα. Πρέπει οι έλεγχοι να οργανώνονται πιο καλά και να γίνονται πιο αποτελεσματικοί. Πρέπει να συντομευθούν οι χρόνοι ελέγχων, γιατί παραγράφονται απαιτήσεις από το δημόσιο. Το ζούμε. Ακόμα και εγγυήσεις που δίνει το δημόσιο, δεν τις καταβάλουν, τους κυνηγάτε, χρεοκοπούν οι εταιρείες και τρέχετε και δεν μπορείτε να εισπράξετε ακόμα και τις εγγυήσεις που δίνετε σε επιχειρήσεις.
Χρειάζεται να ενισχυθούν τα τελωνεία, κάτι το οποίο εδώ στη συζήτηση στη Βουλή και στην Ολομέλεια δεν έτυχε μεγάλης συζήτησης. Τα τελωνεία είναι μία πληγή που όζει σε πολλές των περιπτώσεων. Γίνεται τεράστια φοροδιαφυγή και τεράστια αποφυγή. Θεωρώ, ότι το επόμενο στοίχημα πρέπει να το κερδίσετε πολύ γρήγορα, διότι παρά τα όσα συζητούμε και τους επαίνους που εισπράξατε -και θεωρώ κι εγώ ότι πρέπει να σας επαινέσω για την πρωτότυπη και εξαιρετική δουλειά που κάνατε- θα αδικηθεί η Κυβέρνηση εάν γρήγορα δεν πάμε σε αυτές τις αλλαγές στις υπηρεσίες.
Ευχαριστώ.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ
Βουλευτής Ν.Πιερίας-ΠΑΣΟΚ
Σε απάντηση της με αριθμ. Πρωτοκόλλου 7543/16.3.10 Ερώτησης του Βουλευτή κου Γιάννη Αμοιρίδη «Αξιοποίηση τουριστικών εγκαταστάσεων ακινήτων ΕΤΑ στην Πιερία Κάμπινγκ, Ξενία» και σύμφωνα με τα στοιχεία που έθεσε υπόψη μας η Ε.Τ.Α. Α.Ε., σας γνωρίζουμε τα εξής:
Ήδη στην ΕΤΑ Α.Ε. διενεργείται οικονομικός και διαχειριστικός έλεγχος από το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
Επίσης δρομολογείται ο διορισμός του νέου Διοικητικού Συμβουλίου στην εταιρεία, καθώς έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία του opengov. Η πολιτική για την Ε.Τ.Α. Α.Ε. μέσω του νέου Δ.Σ. θα στηρίζεται στην αξιοποίηση των ακινήτων της με στόχο την ανάπτυξη του τουρισμού, της οικονομίας, της πράσινης ανάπτυξης και θα είναι βασισμένη στις αρχές της διαφάνειας και της λογοδοσίας.
Σημειώνεται επίσης ότι ήδη έχει δρομολογηθεί η συγχώνευση της ως άνω εταιρείας με τα Ολυμπιακά Ακίνητα Α.Ε. μέσα στι ευρύτερο πλαίσιο εξυγίανσης των Δημόσιων Οργανισμών που έχει θέσει η Κυβέρνηση.
Κατά τα λοιπά κατατίθεται η απάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ε.Τ.Α. Α.Ε.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ Δ/ΝΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
ΘΕΜΑ: Απάντηση στην υπ’ αριθμ.7543/16-3-2010 ερώτηση του Βουλευτή Γ. Αμοιρίδη
Δυνάμει της από 30-5-2001 σύμβασης ανάθεσης διαχείρισης, που συνήψε η ΕΤΑ με το Δημήτριο Κομπογιαννόπουλο του Ιωάννη, κατόπιν της από 28-2-2001 διεξαγωγής πλειοδοτικού διαγωνισμού και κατακύρωσης του αποτελέσματος του Διαγωνισμού σ’ αυτόν, του παραχωρήθηκε η χρήση του Κάμπινγκ Ολύμπου Σκοτίνας, που βρίσκεται στη Σκοτίνα Πιερίας, και συγχρόνως, με την ίδια σύμβαση του ανατέθηκε και η διαχείριση του εν λόγω Κάμπινγκ.
Με την παραπάνω συμφωνία η χρονική διάρκεια της σύμβασης ορίσθηκε για τα χρονικά διαστήματα από 1/10/2001 έως 31/12/2001, από 10/1/2002 έως 31/12/2002, από 10/1/2003 έως 31/12/2003 και από 10/1/2004 έως 30/9/2004.
Επιπλέον, δυνάμει του άρθρου 1.4 της από 30-5-2001 σύμβασης ο διαχειριστής ανέλαβε την υποχρέωση της διεξαγωγής όλων των απαραίτητων διαδικασιών και ενεργειών για την έκδοση της άδειας λειτουργίας του Κάμπινγκ (ειδικού σήματος ΕΟΤ), δηλαδή τη μελέτη και εγκατάσταση πυρασφάλειας, την εγκατάσταση και συντήρηση βιολογικού καθαρισμού λυμάτων, καθώς και τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, ενώ με το άρθρο 8 της αναφερόμενης σύμβασης ανέλαβε την υποχρέωση να ασφαλίσει το Κάμπινγκ σε πρώτης τάξεως ασφαλιστική εταιρεία στο όνομα της ΕΤΑ.
Λόγω, προσωπικής του αδυναμίας προσέλευσης δεν έγινε η παράδοση του Κάμπινγκ κατά τη συμφωνηθείσα μεταξύ μας ημερομηνία (28/9/2001).
Κατόπιν τούτου προχωρήσαμε από κοινού στην κατάρτιση της υπ’ αριθμόν 11.755/22-3-2002 τροποποιητικής συμβολαιογραφικής πράξης της σύμβασης της συμβολαιογράφου Αθηνών Πιπιλή Δακτυλίδου με την οποία, αφενός περιορίστηκε η συνολικά παραδοθείσα έκταση του Κάμπινγκ, και αφετέρου μειώθηκε η χρονική διάρκεια της σύμβασης, αλλά και το ετήσιο καταβαλλόμενο αντάλλαγμα. Συγκεκριμένα, ως χρόνος ισχύος της σύμβασης ορίσθηκαν τα χρονικά διαστήματα από την παράδοση του Κάμπινγκ μέχρι 31/12/2002, από 10/1/2003 και από 10/1/2004 έως 31/12/2004, ενώ το ετήσιο αντάλλαγμα μειώθηκε κατά το 1/3 του ορισθέντος με την από 30/5/2001 σύμβαση.
Όμως αν και παρείχαμε μέχρι σήμερα, συνεχώς και αδιαλείπτως, ελεύθερα και ακώλυτα την εκμετάλλευση της ως άνω επιχειρηματικής μονάδας, ο διαχειριστής αδιαφόρησε για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του και συγκεκριμένα δεν προέβη στην καταβολή των συμπεφωνημένων ανταλλαγμάτων με αποτέλεσμα το σύνολο των οφειλών του προς την εταιρία μας να ανέρχεται σε 580.000 ευρώ, προς τούτο δε έχει ασκηθεί από την εταιρία αγωγή για το ποσό αυτό.
Επιπλέον, παρά την ανειλημμένη εκ μέρους του υποχρέωση να αναλάβει όλα τα λειτουργικά έξοδα του Κάμπινγκ και κατά παράβαση του εν λόγω συμβατικού όρου, ενημερωθήκαμε από το Τηλεπικοινωνιακό Εμπορικό Υποκατάστημα ΟΤΕ Α.Ε. του Πλαταμώνος ότι η ανεξόφλητες οφειλές του που αφορούν τηλεφωνικές συνδέσεις του Κάμπινγκ για την περίοδο κατανάλωσης από 30/7/2002 μέχρι 26/9/2002 ανέρχονται στο ποσό των 2.274 ευρώ.
Πέραν των προαναφερόμενων, έχει προβεί σε αλλεπάλληλες παραβάσεις περισσοτέρων όρων της μεταξύ μας συναφθείσας σύμβασης, ορισμένες από τις οποίες ενδεικτικά και μόνο είναι οι εξής:
Α) Σύμφωνα με όρο που περιέχεται στη σελίδα 7 της υπ’ αριθμ. 11.755/22.3.2002 πράξης τροποποίησης της σύμβασης όφειλε μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερών από την υπογραφή της πράξης για την τροποποίηση, ήτοι μέχρι την 22.4.2002 να υποβάλει στην εταιρία μας για έγκριση μελέτη και προϋπολογισμό εργασιών, ανακαίνισης και συντήρησης του Κάμπινγκ Σκοτίνας και των εγκαταστάσεων του, συνολικού ύψους ανερχόμενου στα 2/3 του ανταλλάγματος του έτους 2002, καθώς επίσης και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τους, σε προοδευτική βάση, οι οποίες εργασίες όφειλαν να εκτελεστούν το αργότερο μέσα σε δύο έτη από την υπογραφή της πράξης τροποποίησης, ήτοι την 22.3.2004. Κατά παράβαση του όρου αυτού της σύμβασης αφενός ουδέποτε υπέβαλε για έγκριση μελέτη και προ»υπολογισμό εργασιών, ανακαίνισης και συντήρησης του Κάμπινγκ και αφετέρου ουδέποτε υλοποίησε και μάλιστα στο συμβατικά προβλεπόμενο ύψος τις αναληφθείσες εργασίες ανακαίνισης και συντήρησης του Κάμπινγκ.
Β) Κατά παράβαση του άρθρου 1.4 της σύμβασης, δεν προχώρησε ποτέ στη διενέργεια των απαιτούμενων ενεργειών για την έκδοση του Ειδικού Σήματος λειτουργίας ΕΟΤ. Μάλιστα για το λόγο αυτό, έχει ασκηθεί και ποινική δίωξη εναντίον του, όπως αποδεικνύεται από το με αριθμό πρωτ. 1020/1296/3-α/17-11-2005 έγγραφο του Τμήματος Τουριστικής Αστυνομίας Κατερίνης.
Γ) Κατά παράβαση του άρθρου 8 της σύμβασης δεν προέβη ποτέ στην έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου για την κάλυψη των κινδύνων φωτιάς, ζημιάς από πλημμύρες, κλοπής και της αστικής ευθύνης του έναντι τρίτων.
Ακολούθως η συναφθείσα μεταξύ μας συμβολαιογραφική σύμβαση κατέστη εκτελεστός τίτλος, ο οποίος επιδόθηκε στον διαχειριστή προκειμένου να δυνηθούμε να τον αποβάλλουμε από το κάμπινγκ.
Κατά του τίτλου αυτού ο διαχειριστής άσκησε ανακοπή μέλλουσα να εκδικασθεί στις 8-3-2007 και επ’ αυτής υπέβαλε αίτηση αναστολής εκτελέσεως ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κατερίνης, η οποία εκδικάσθηκε την 6η Ιουλίου 2006 και εξεδόθη η με αριθμό9 1576/2006 απόφαση, με την οποία διετάχθη η αναστολή εκτελέσεως της αποβολής, μέχρι την εκδίκαση της προαναφερόμενης ανακοπής.
Ωστόσο το κάμπινγκ στερείται νομίμου αδείας (σήματος) λειτουργίας αλλά και κατ’ ουσίαν αμφισβητείται εντόνως η από απόψεως υγιεινής και ασφάλειας λειτουργία του, γεγονός που έχει πιστοποιηθεί και από σχετική επιτροπή υπαλλήλων του ΕΟΤ, δεδομένης τόσο της έλλειψης σήματος λειτουργίας όσο και της μη λειτουργίας του βιολογικού καθαρισμού του κάμπινγκ όσο και γενικότερα της οικτρής κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η εν λόγω τουριστική μονάδα.
Ακολούθως λόγω της άθλιας κατάστασης στην οποία είχε περιφέρει το κάμπινγκ ο διαχειριστής, η αρμόδια διεύθυνση τουρισμού του ΕΟΤ προέβη στη σφράγιση του εν λόγω κάμπινγκ με τη με αριθμό πρωτ.4284/8-5-2008 απόφαση και απαγορεύθηκε η λειτουργία του.
Υπενθυμίζεται ότι εγγράφως συμφωνήθηκε ο διαχειριστής να καταβάλει στην F.T.A. αντάλλαγμα ίσο με αυτό του προηγούμενου έτους προσαυξημένο σύμφωνα με τον ετήσιο δείκτη τιμών καταναλωτή προσθετικά στο ετήσιο εισόδημα του αμέσως προηγούμενου έτους. Δεδομένης λοιπόν της διαχείρισης του κάμπινγκ από τον διαχειριστή και της αποκόμισης κερδών από αυτόν πρέπει να υποχρεωθεί να καταβάλει στην εταιρία μας το συμβατικός ορισθέν αντάλλαγμα. Ο διαχειριστής μέχρι και σήμερα οφείλει για την περίοδο από 22.3.2002 μέχρι 31.12.2004 το ποσό των 190.089,18 ευρώ, ενώ περαιτέρω οφείλει ως διαχειριστής του κάμπινγκ για τις τουριστικές περιόδους των ετών 2005, 2006 και 2007 μετά του οφειλόμενου λογαριασμού του ΟΤΕ εκ ποσού 2.274 ευρώ, το ποσό των 288.038,39 ευρώ, και για το έτος 2008 το ποσό των 102.035,39 ευρώ και ούτω συνολικά το ποσό των 580.162,96 ευρώ, ποσό για το οποίο έχει ήδη ασκηθεί αγωγή εναντίον του.
Ο διαχειριστής εξακολουθώντας την ίδια παράνομη και αντισυμβατική συμπεριφορά παρέμεινε στη διαχείριση – εκμετάλλευση του κάμπινγκ μέχρι το 2008, ότε και με νέα καταγγελία της συμβάσεως από την εταιρία μας επιδιώχθηκε η απομάκρυνσή του για όλους τους προαναφερόμενους λόγους.
Συγκεκριμένα με τη με αριθμό 9926/18-4-2008 έκθεση επίδοσης του δικαστικού επιμελητή Ελευθερίου Μπουζούκη κοινοποιήθηκε στον εγκαλούντα πιστό αντίγραφο από το Α΄ εκτελεστικό απόγραφο της με αριθμό 11755/22-3-2002 πράξης τροποποίησης της μεταξύ μας σύμβαση της συμβολαιογράφου Αθηνών Μαρίας Πιπιλή Δακτυλίδου με το οποίο επιτασσόταν να αποδώσει στην ΕΤΑ τη χρήση του κάμπινγκ Σκοτίνας.
Έτσι ο διαχειριστής αποβλήθηκε βιαίως όπως αποδεικνύεται από τη με αριθμό 1379/9-10-2008 έκθεση βιαίας αποβολής του δικαστικού επιμελητή του Πρωτοδικείου Κατερίνης Ελευθερίου Μπουζούκη.
Κατόπιν της υποβολής διαπιστώθηκε ότι οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις του κάμπινγκ χρήζουν συντηρήσεως, ο βιολογικός καθαρισμός δεν λειτουργεί, οι λοιπές υποδομές και τα κτίρια χρήζουν ανακαίνισης και γενικά ότι το κάμπινγκ έχει άμεση ανάγκη αναβαθμίσεως προκειμένου να καταστεί λειτουργικό.
Στη συνέχεια με απόφαση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ε.Τ.Α. Α.Ε. κ. Εμμανουήλ Γιανουλάκη με αριθμό πρωτοκόλλου 3534/06-07-2009 ανατέθηκε, για λόγους πυρασφάλειας, το καλοκαίρι του 2009 το έργο αποψίλωσης και απομάκρυνσης σκουπιδιών του περιβάλλοντος χώρου του Κάμπινγκ Σκοτίνας Πιερίας.
Ακολούθως το Δ.Σ. της Ε.Τ.Α. Α.Ε. στην με αριθμό 320/20-07-2009 (Θέμα12 ) συνεδρίασή του αποφάσισε την «Έγκριση συνολικής πίστωσης 1.500.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για την διενέργεια κλειστών μειοδοτικών διαγωνισμών για τις μελέτες και τις εργασίες που είναι απαραίτητες να γίνουν για την ανακαίνιση και εκσυγχρονισμό του Κάμπινγκ Σκοτίνας Πιερίας (αρ. πρωτ. 82/16.7.2009).
Για λόγους ασφάλειας έγινε διακοπή της ρευματοδότησης του Κάμπινγκ τον Ιούλιο του 2009.
Επίσης με απόφαση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ε.Τ.Α. Α.Ε. με αριθμό πρωτοκόλλου 4880/01-09-2009 λήφθηκε μέριμνα για την ανάθεση εκπόνησης προκαταρκτικής μελέτης για την αποκατάσταση των εγκαταστάσεων και των υπαίθριων χώρων του Κάμπινγκ Σκοτίνας Πιερίας.
Όπως γίνεται αντιληπτό και με δεδομένα ότι για τη νόμιμη, ασφαλή και εξυπηρετούσα την άνοδο του τουριστικού προϊόντος λειτουργία απαιτείται και η κατά νόμο έκδοση των πιστοποιητικών ΔΕΗ και πυρασφάλειας και των αδειών λειτουργίας τόσο του κάμπινγκ όσο και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος είναι αναγκαία η κατόπιν αποφάσεων του Διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας διενέργεια μελετών και εν συνεχεία έργων.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ
ΟΙ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΜΑΣ....
ΤΕΛΟΣ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ...!!
ΜΑΣ ΤΑΠΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ, 40 ΦΟΡΕΣ....!!!
το δεύτερο προσυνέδριο της ΝΔ το Σάββατο
Κατά πληροφορίες, το «παρών» θα δώσει η Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία και θα μιλήσει στο προσυνέδριο. Ερωτηθείς σχετικά ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Πάνος Παναγιωτόπουλος δήλωσε ότι δεν έχει καμία ενημέρωσει για το τι θα πράξει η βουλευτής. Ωστόσο, πρόσθεσε: «Νομίζω πως είναι αυτονόητο ότι όλα τα στελέχη της ΝΔ λαμβάνουν μέρος σε αυτές τις διαδικασίες. Η κ. Μπακογιάννη είναι ένα κορυφαίο στέλεχος και ως εκ τούτου νομίζω ότι η απάντηση είναι δεδομένη».