Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010
ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ...
Σε εξέλιξη από τις 12.30 η καθοριστική συνεδρίαση των προέδρων των σωματείων ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων που αναμένεται να λάβουν τις τελικές τους αποφάσεις για τη συνέχιση ή μη της απεργίας τους, ποου έχει "στεγνώσει" την αγορά καυσίμων στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας και κυρίως στην περιφέρεια. Παράλληλα ελλείψεις αγαθών παρουσιάζονται στα νησιά, ενώ οι αγρότες βλέπουν φρούτα και άλλα προιόντα να σαπίζουν στις αποθήκες.
Στο τραπέζι οι προτάσεις του υπουργείου μεταφορών οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες, είναι μια επιπλέον άδεια σε κάθε αυτοκινητιστή, να ενταχθεί το επάγγελμα στον αναπτυξιακό νόμο και να δοθούν φορολογικές απαλλαγές.
Στο τραπέζι οι προτάσεις του υπουργείου μεταφορών οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες, είναι μια επιπλέον άδεια σε κάθε αυτοκινητιστή, να ενταχθεί το επάγγελμα στον αναπτυξιακό νόμο και να δοθούν φορολογικές απαλλαγές.
Nεκροί δύο χειριστές του ελικοπτέρου
Νεκροί είναι οι δυο χειριστές του στρατιωτικού ελικοπτέρου τύπου Απατσι το οποίο στις 11.45 πραγματοποίησε αναγκασική προσγείωση στο ελικοδρόμιο Ελευσίνας και στη συνέχεια τυλίχθηκε στις φλόγες. Oι πιλότοι απεγκλωβίστηκαν απανθρακωμένοι.
Tο ελικόπτερο πραγματοποιούσε εκπαιδευτική πτήση όταν, σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε μηχανική βλάβη την ώρα που πετούσε στα 3.000 πόδια. Αμέσως οι χειριστές επιχείρησαν αναγκαστική προσγείωση, ωστόσο η πρόσκρουση ήταν βίαιη και το ελικόπτερο τυλίχθηκε στις φλόγες.
Tο ελικόπτερο πραγματοποιούσε εκπαιδευτική πτήση όταν, σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε μηχανική βλάβη την ώρα που πετούσε στα 3.000 πόδια. Αμέσως οι χειριστές επιχείρησαν αναγκαστική προσγείωση, ωστόσο η πρόσκρουση ήταν βίαιη και το ελικόπτερο τυλίχθηκε στις φλόγες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ -FACEBOOK
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ: Όποιος έχει φίλο ψυχίατρο, ας επικοινωνήσει με το Γιώργο Βουλγαράκη γιατί -λέει- τον χρειάζεται η Πιπιλή.
Ναι, θα είμαστε μια χαρά, θα τρώμε αρχαίο πνεύμα αθάνατο και θα λύσουμε τα εργασιακά με καθαρόαιμη ελληνική παράδοση.
Ρατσισμός είναι να θεωρούμε κάποια άλλη ομάδα ανθρώπων ως κατώτερη ή ακόμη και άξια περιφρόνησης, λόγω της φυλετικής ή εθνικής τους καταγωγής. Αιτία του ρατσισμού είναι συνήθως ένα μίγμα υπεροψίας και φόβου. Δηλαδή, από τη μια πλευρά αισθανόμαστε ότι η δική μας φυλή είναι ανώτερη - πιο καλλιεργημένη, πιο έξυπνη, πιο πολιτισμένη κτλ. - ενώ από την άλλη αισθανόμαστε ότι η άλλη φυλή με κάποιο τρόπο μας απειλεί: Είτε στρατιωτικά, είτε πολιτιστικά, είτε ακόμη και στο επίπεδο εξεύρεσης εργασίας. Το αποτέλεσμα, μέσα μας, είναι να βλέπουμε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων με εχθρότητα και προκατάληψη. Ο ρατσισμός ενέχει πάντοτε το στοιχείο της διαστρεβλωμένης όρασης. Στους μεν εαυτούς μας, βλέπουμε μόνο καλά, μόνο αρετές, μόνο μεγαλείο. Αν κατά σύμπτωση προσέξουμε κάποιο ελάττωμα, εύκολα το δικαιολογούμε. Στη δε αντίπαλη φυλή βλέπουμε μόνο πάθη, μόνο πονηριά, μόνο μικρότητα. Αν κατά σύμπτωση προσέξουμε κάποια καλοσύνη, εύκολα την ανάγουμε στην υστεροβουλία. Ο κάθε λαός βρίσκει τα δικά του προσχήματα όταν θέλει να στραφεί προς το ρατσισμό. Η ναζιστική Γερμανία είχε προφασιστεί τη γενετική καθαρότητα. Η Αγγλία της αποικιοκρατίας προφασίστηκε την πολιτιστική ανωτερότητα.
Εμείς εδώ στην Ελλάδα, όταν έχουμε κρούσματα ρατσισμού, συνήθως αναζητούμε πρόσχημα στην εθνική μας καταγωγή, στην ελληνικότητά μας και στην ένδοξη ιστορία μας. Είναι βέβαια αλήθεια ότι οι αρχαίοι πρόγονοί μας συνεισέφεραν πολλά στoν πανανθρώπινο πολιτισμό, ίσως και περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο λαό της εποχής εκείνης. Το έκαναν όμως αυτό καλλιεργώντας τη δημοκρατία και το σεβασμό προς τον κάθε άνθρωπο, προς το ανθρώπινο πρόσωπο αυτό καθ' εαυτό. Αν τώρα εμείς - εν ονόματι των αρχαίων - περιφρονούμε κάποιους εκ των συνανθρώπων μας, τότε το μόνο που κάνουμε είναι να φανερώνουμε ότι δεν είμαστε γνήσια τέκνα τους. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνούμε είναι ότι ο κάθε άνθρωπος, ανεξάρτητα από την παιδεία που έλαβε και από τον πολιτισμό στον οποίο ανατράφηκε, έχει μέσα του την ίδια φλόγα της ανθρώπινης φύσης που έχουμε κι εμείς: Έχει δηλαδή την ικανότητα να αγαπά, να δημιουργεί, να ζει σε κοινωνία, να σκέπτεται, να χαίρεται, να θαυμάζει. Ίσως σε κάποια εξωτερικά ιδιώματα ή σε κάποιες συνήθειες να διαφέρει από εμάς, αλλά αυτό θα έπρεπε να ξυπνούσε το ενδιαφέρον μας μάλλον - πώς να γνωριστούμε καλύτερα - παρά το φόβο, την κατάκριση, την περιφρόνηση. Η καλύτερη ισορροπία όταν είμαστε αντιμέτωποι με ανθρώπους από άλλες φυλές, είναι να διατηρούμε μια υγιή στάση φιλοξενίας, όπου αποδεχόμαστε τον άλλο γι' αυτό που είναι, ενώ ταυτόχρονα σεβόμαστε και τον εαυτό μας γι' αυτό που είναι και γι' αυτό που έχει. Αν προσέξουμε στον άλλο άνθρωπο, στην άλλη φυλή, κάποια ελαττώματα, ας θυμηθούμε ότι έχουμε και εμείς, αν όχι τα ίδια, τουλάχιστον άλλα εξ' ίσου σοβαρά ελαττώματα. Αν αντιληφθούμε κάποια προτερήματα, ας μην αφήσουμε τον εαυτό μας να τα διαστρεβλώσει με σκέψεις του τύπου "Μπορεί αυτοί να είναι ευγενικοί αλλά είναι κατά βάθος ψυχροί, ενώ εμείς που όλοι μέρα βριζόμαστε κατά βάθος έχουμε καλή καρδιά". Δηλαδή, αν προσπαθούσαμε λίγο περισσότερο, αν είχαμε την διάθεση να μάθουμε, δε θα μπορούσαμε εμείς να γίνουμε και ευγενικοί και να έχουμε καλή καρδιά; Ο πραγματικά μεγάλος άνθρωπος, ο πραγματικά μεγάλος λαός, είναι αυτός που ξέρει να μαθαίνει από τα προτερήματα των άλλων ενώ ταυτόχρονα διατηρεί αλώβητη τη δική του ταυτότητα.
Μία υπενθύμιση προς τους "υπερπατριώτες Ελληναράδες": "Τοσούτον δ' απολέλοιπεν η πόλις ημών περί τό φρονείν καί λέγειν τούς άλλους ανθρώπους, ώσθ' οι ταύτης μαθηταί τών άλλων διδάσκαλοι γεγόνασιν, καί τό τών Ελλήνων όνομα πεποίηκεν μηκέτι τού γένους, αλλά τής διανοίας δοκείν είναι, καί μάλλον Έλληνας καλείσθαι τούς τής παιδεύσεως τής ημετέρας ή τούς τής κοινής φύσεως μετέχοντας." - Ισοκράτης -
Ξύπνησαν τα φασιστοειδή και φωνάζουνε. Θυμήθηκαν ότι υπάρχει και το δημοψήφισμα.μήπως και ψαρέψουν κανένα ψήφο.Μέχρι τώρα που ψήφιζαν και θεσμοθετούσαν όλο αυτό το πλαίσιο με το οποίο ρημάζουν όποιο δημοκρατικό δικαίωμα έχει απομείνει και χρεωκόπησαν οικονομικά την Ελλάδα δε ρώτησαν ποτέ τον πολίτη τι γνώμη έχει.Ουστ υποκριτές. ο Έλληνας που θα ήθελα να γίνω, δεν είναι ξεροκέφαλος, δεν κομπάζει για την ανωτερότητα του, συμπαθεί τους γείτονες του, δεν είναι κομπλεξικός, είναι ευγενικός και δεν φοβάται να βλέπει διαφορετικούς ανθρώπους γύρω του. Πρέπει να επαναπροσδιοριστούμε σαν ώριμα όντα και να πετάξουμε από πάνω μας όσες δυσλειτουργικές για σήμερα πεποιθήσεις μας φόρτωσαν.οι γονείς μας και οι δασκαλοί μας. Με το δικό μας πια μυαλό..Ω ναι μπορούμε. Δεν είμαστε έρμαια της "εκπαίδευσης" που μας έδωσαν..Έχουμε έναν εγκέφαλο όλο δικό μας που απαλλάσσοντάς τον απο τα σκουπίδια.μπορεί να λειτουργήσει χωρίς γνωσιακά σφάλματα !!!!! Χωρίς μετανάστες αυτός ο τόπος τώρα θα ήταν ο τελευταίος τόπος της γης.. Η Ελλάδα αλλάζει δημογραφικά. Αν δεν σας αρέσει περάστε την υπόλοιπη ζωή σας γκρινιάζοντας παπαριές. Ζήτω η ανοιχτή, πολύχρωμη, πολυπολιτισμική Ελλάδα όπου Νιγηριανοί έχουν κρητικά επίθετα και Έλληνες ουκρανικά. Αυτή είναι μια ωραία Ελλάδα να ζεις. οι υπόλοιποι κάντε γκέτο στο Άγιο Όρος !
Σε κάτι τέτοιους σας εσάς οφείλουμε την ανακάλυψη μεγάλων επιστημονικών θεωριών, ορθά αποδεκτών, όπως το πας μη έλλην βάρβαρος, δισβάρβαρος και τρισβάρβαρος και το Η λύση για το σκοπιανό είναι μία: σύνορα κοινά με την Ιρλανδία. Η Μακεδονία είναι ελληνική, όλος ο κόσμος είναι ελληνικός. Έλληνες πείτε όχι και εξοντώστε αυτή τη βρομερή μειονότητα των 6.000.000.000 που θέλει να μας πάρει τον πλανήτη μας . Προτείνω να απελαθούνε όλοι οι μετανάστες απο την Ελλάδα και να απελαθούν και όλοι οι Έλληνες απο χώρες του εξωτερικού. Να γίνουμε καμιά 20.000.000 στριμωγμένοι, πεινασμένοι και άνεργοι Έλληνες και τότε να δούμε τι καλά φυντάνια είμαστε κι εμείς. Ναι, θα είμαστε μια χαρά, θα τρώμε αρχαίο πνεύμα αθάνατο και θα λύσουμε τα εργασιακά με καθαρόαιμη ελληνική παράδοση.
Τριανταφυλλίδης Παναγιώτης - συγγραφέας
Εμείς εδώ στην Ελλάδα, όταν έχουμε κρούσματα ρατσισμού, συνήθως αναζητούμε πρόσχημα στην εθνική μας καταγωγή, στην ελληνικότητά μας και στην ένδοξη ιστορία μας. Είναι βέβαια αλήθεια ότι οι αρχαίοι πρόγονοί μας συνεισέφεραν πολλά στoν πανανθρώπινο πολιτισμό, ίσως και περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο λαό της εποχής εκείνης. Το έκαναν όμως αυτό καλλιεργώντας τη δημοκρατία και το σεβασμό προς τον κάθε άνθρωπο, προς το ανθρώπινο πρόσωπο αυτό καθ' εαυτό. Αν τώρα εμείς - εν ονόματι των αρχαίων - περιφρονούμε κάποιους εκ των συνανθρώπων μας, τότε το μόνο που κάνουμε είναι να φανερώνουμε ότι δεν είμαστε γνήσια τέκνα τους. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνούμε είναι ότι ο κάθε άνθρωπος, ανεξάρτητα από την παιδεία που έλαβε και από τον πολιτισμό στον οποίο ανατράφηκε, έχει μέσα του την ίδια φλόγα της ανθρώπινης φύσης που έχουμε κι εμείς: Έχει δηλαδή την ικανότητα να αγαπά, να δημιουργεί, να ζει σε κοινωνία, να σκέπτεται, να χαίρεται, να θαυμάζει. Ίσως σε κάποια εξωτερικά ιδιώματα ή σε κάποιες συνήθειες να διαφέρει από εμάς, αλλά αυτό θα έπρεπε να ξυπνούσε το ενδιαφέρον μας μάλλον - πώς να γνωριστούμε καλύτερα - παρά το φόβο, την κατάκριση, την περιφρόνηση. Η καλύτερη ισορροπία όταν είμαστε αντιμέτωποι με ανθρώπους από άλλες φυλές, είναι να διατηρούμε μια υγιή στάση φιλοξενίας, όπου αποδεχόμαστε τον άλλο γι' αυτό που είναι, ενώ ταυτόχρονα σεβόμαστε και τον εαυτό μας γι' αυτό που είναι και γι' αυτό που έχει. Αν προσέξουμε στον άλλο άνθρωπο, στην άλλη φυλή, κάποια ελαττώματα, ας θυμηθούμε ότι έχουμε και εμείς, αν όχι τα ίδια, τουλάχιστον άλλα εξ' ίσου σοβαρά ελαττώματα. Αν αντιληφθούμε κάποια προτερήματα, ας μην αφήσουμε τον εαυτό μας να τα διαστρεβλώσει με σκέψεις του τύπου "Μπορεί αυτοί να είναι ευγενικοί αλλά είναι κατά βάθος ψυχροί, ενώ εμείς που όλοι μέρα βριζόμαστε κατά βάθος έχουμε καλή καρδιά". Δηλαδή, αν προσπαθούσαμε λίγο περισσότερο, αν είχαμε την διάθεση να μάθουμε, δε θα μπορούσαμε εμείς να γίνουμε και ευγενικοί και να έχουμε καλή καρδιά; Ο πραγματικά μεγάλος άνθρωπος, ο πραγματικά μεγάλος λαός, είναι αυτός που ξέρει να μαθαίνει από τα προτερήματα των άλλων ενώ ταυτόχρονα διατηρεί αλώβητη τη δική του ταυτότητα.
Μία υπενθύμιση προς τους "υπερπατριώτες Ελληναράδες": "Τοσούτον δ' απολέλοιπεν η πόλις ημών περί τό φρονείν καί λέγειν τούς άλλους ανθρώπους, ώσθ' οι ταύτης μαθηταί τών άλλων διδάσκαλοι γεγόνασιν, καί τό τών Ελλήνων όνομα πεποίηκεν μηκέτι τού γένους, αλλά τής διανοίας δοκείν είναι, καί μάλλον Έλληνας καλείσθαι τούς τής παιδεύσεως τής ημετέρας ή τούς τής κοινής φύσεως μετέχοντας." - Ισοκράτης -
Ξύπνησαν τα φασιστοειδή και φωνάζουνε. Θυμήθηκαν ότι υπάρχει και το δημοψήφισμα.μήπως και ψαρέψουν κανένα ψήφο.Μέχρι τώρα που ψήφιζαν και θεσμοθετούσαν όλο αυτό το πλαίσιο με το οποίο ρημάζουν όποιο δημοκρατικό δικαίωμα έχει απομείνει και χρεωκόπησαν οικονομικά την Ελλάδα δε ρώτησαν ποτέ τον πολίτη τι γνώμη έχει.Ουστ υποκριτές. ο Έλληνας που θα ήθελα να γίνω, δεν είναι ξεροκέφαλος, δεν κομπάζει για την ανωτερότητα του, συμπαθεί τους γείτονες του, δεν είναι κομπλεξικός, είναι ευγενικός και δεν φοβάται να βλέπει διαφορετικούς ανθρώπους γύρω του. Πρέπει να επαναπροσδιοριστούμε σαν ώριμα όντα και να πετάξουμε από πάνω μας όσες δυσλειτουργικές για σήμερα πεποιθήσεις μας φόρτωσαν.οι γονείς μας και οι δασκαλοί μας. Με το δικό μας πια μυαλό..Ω ναι μπορούμε. Δεν είμαστε έρμαια της "εκπαίδευσης" που μας έδωσαν..Έχουμε έναν εγκέφαλο όλο δικό μας που απαλλάσσοντάς τον απο τα σκουπίδια.μπορεί να λειτουργήσει χωρίς γνωσιακά σφάλματα !!!!! Χωρίς μετανάστες αυτός ο τόπος τώρα θα ήταν ο τελευταίος τόπος της γης.. Η Ελλάδα αλλάζει δημογραφικά. Αν δεν σας αρέσει περάστε την υπόλοιπη ζωή σας γκρινιάζοντας παπαριές. Ζήτω η ανοιχτή, πολύχρωμη, πολυπολιτισμική Ελλάδα όπου Νιγηριανοί έχουν κρητικά επίθετα και Έλληνες ουκρανικά. Αυτή είναι μια ωραία Ελλάδα να ζεις. οι υπόλοιποι κάντε γκέτο στο Άγιο Όρος !
Σε κάτι τέτοιους σας εσάς οφείλουμε την ανακάλυψη μεγάλων επιστημονικών θεωριών, ορθά αποδεκτών, όπως το πας μη έλλην βάρβαρος, δισβάρβαρος και τρισβάρβαρος και το Η λύση για το σκοπιανό είναι μία: σύνορα κοινά με την Ιρλανδία. Η Μακεδονία είναι ελληνική, όλος ο κόσμος είναι ελληνικός. Έλληνες πείτε όχι και εξοντώστε αυτή τη βρομερή μειονότητα των 6.000.000.000 που θέλει να μας πάρει τον πλανήτη μας . Προτείνω να απελαθούνε όλοι οι μετανάστες απο την Ελλάδα και να απελαθούν και όλοι οι Έλληνες απο χώρες του εξωτερικού. Να γίνουμε καμιά 20.000.000 στριμωγμένοι, πεινασμένοι και άνεργοι Έλληνες και τότε να δούμε τι καλά φυντάνια είμαστε κι εμείς. Ναι, θα είμαστε μια χαρά, θα τρώμε αρχαίο πνεύμα αθάνατο και θα λύσουμε τα εργασιακά με καθαρόαιμη ελληνική παράδοση.
Τριανταφυλλίδης Παναγιώτης - συγγραφέας
Περιβαλλοντική παρέμβαση και αναβάθμιση από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Πιερίας
Μια διαδρομή 7 χιλιομέτρων που ξεκινά από την Νέα Χράνη και καταλήγει στην θάλασσα για πεζούς και ποδηλάτες διαμόρφωσαν τα μηχανήματα της Νομαρχίας
Μια διαδρομή 7 χιλιομέτρων για ποδηλάτες και πεζούς κατά μήκος του ρέματος Βύθισμα, που ξεκινά από τον οικισμό της Νέας Χράνης και καταλήγει στην θάλασσα διαμόρφωσαν τα μηχανήματα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Πιερίας.
Πρόκειται για μια περιβαλλοντική παρέμβαση που αναβαθμίζει αισθητικά όλο το μήκος του ρέματος και δημιουργεί χώρους αναψυχής μέσα στη φύση που μπορούν να απολαμβάνουν οι κάτοικοι της περιοχής αλλά και όλοι οι πολίτες του Νομού Πιερίας. Στη διαδρομή που ακολουθεί την κατεύθυνση του ρέματος, ποδηλάτες και πεζοί μπορούν να έχουν πρόσβαση στην παραλιακή ζώνη, μέσα από ένα υψηλού κάλλους φυσικό περιβάλλον και να προσεγγίζουν την ακτή, μέσω μιας εναλλακτικής διαδρομής, μακριά από την κίνηση στους κεντρικούς οδικούς άξονες.
Ο Νομάρχης Πιερίας Γιώργος Παπαστεργίου σημειώνει ότι στόχος είναι η αξιοποίηση του στόλου των μηχανημάτων που διαθέτει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Πιερίας σε κάθε έργο που αναβαθμίζει περιβαλλοντικά και βελτιώνει την ποιότητα ζωής των πολιτών. Ο κ. Παπαστεργίου τονίζει ότι τα μηχανήματα, αφού εργάστηκαν επί μήνες στον καθαρισμό των δασικών δρόμων στον Όλυμπο για την αντιπυρική προστασία και ολοκλήρωσαν την κατασκευή λιμνοδεξαμενών, συνεχίζουν τις παρεμβάσεις τους στην αντιπλημμυρική προστασία και στην ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος.
«Συνεχίζουμε και αξιοποιούμε κάθε μηχάνημα που έχουμε, κάνοντας έργα και μπροστά σε αυτή την οικονομική συγκυρία που υπάρχει σήμερα, θα συνεχίζουμε να κάνουμε έργα τα οποία δεν χρειάζονται πολλά χρήματα, αλλά περισσότερο μεράκι, φαντασία, και προπάντων δουλειά, όπως κάνουν οι χειριστές των μηχανημάτων της Νομαρχίας», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Παπαστεργίου.
Το έργο ανταποκρίνεται και στο αίτημα των κατοίκων της Νέας Χράνης για ανάπλαση και αξιοποίηση της περιοχής και όπως τονίζει με δηλώσεις του ο πρόεδρος Κοινωνικού και Μορφωτικού Σωματείου της Νέας Χράνης «Το Αθάνατο» Δημήτρης Αμπερίδης η διαμόρφωση της διαδρομής αναβαθμίζει αισθητικά την ευρύτερη περιοχή.
Ο κ. Αμπερίδης σημειώνει ότι ήταν άμεση ανταπόκριση του Νομάρχη Πιερίας αλλά και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στο αίτημα του Σωματείου και τονίζει ότι στόχος είναι το μονοπάτι να χρησιμοποιηθεί από τους πολίτες της Πιερίας και τους τουρίστες που μπορούν να απολαύσουν μια μοναδική διαδρομή μέσα στη φύση, κάτω από τη σκιά των δέντρων. Συγχρόνως, με την παρέμβαση της Νομαρχίας προστατεύεται και το περιβάλλον του ρέματος, ενώ αναβαθμίζεται η περιοχή του οικισμού της Νέας Χράνης, αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Αμπερίδης.
Συγχρόνως το έργο συμβάλει και στην αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής καθώς η διαμόρφωση της διαδρομής με τα μηχανήματα της Νομαρχίας θα προστατεύσει την περιοχή και τις παρακείμενες αγροτικές ιδιοκτησίες από ενδεχόμενα έντονα καιρικά φαινόμενα.
ΛΟΥΚΕΤΑ
Με την επιβολή “λουκέτου” είναι αντιμέτωπες επιχειρήσεις και ΔΕΚΟ που δεν θα πληρώσουν τα χρέη τους προς τα ασφαλιστικά ταμεία μέχρι τον Οκτώβριο, ανέφερε ο υπουργός Εργασίας, Ανδρέας Λοβέρδος, στην ακρόαση του νέου διοικητή του ΙΚΑ, Ρ. Σπυρόπουλου.
ΚΛΕΙΝΟΥΝ 12 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΞΕΝΕΙΑ...
Η είδηση είναι θλιβερή αλλά δυστυχώς είναι πραγματική. Το ΥΠΕΞ αποφάσισε να προχωρήσει στο κλείσιμο 12 περίπου γενικών προξενείων σε Ευρώπη και Νότια Αφρική εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που έπληξε σκληρά τη χώρα.
Πανελλήνιος Διαγωνισμός Διηγήματος και Ποίησης
Η Λογοτεχνική Ομάδα "Ιδεόπνοον" και το Περιοδικό "Πνοές Λόγου & Τέχνης" διοργανώνουν τον:
6ον Ετήσιο Πανελλήνιο διαγωνισμό
Διηγήματος και Ποίησης εφήβων και ενηλίκων με ελεύθερο θέμα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν τα κείμενά τους, τα οποία για το μεν διήγημα δεν θα υπερβαίνουν τις τρεις σελίδες, για τη δε ποίηση, τους τριάντα στίχους, με ψευδώνυμο, σε πέντε αντίτυπα τα οποία δεν επιστρέφονται, με απλή ταχυδρομική επιστολή (συστημένα θα αποκλείονται). Έξω από το φάκελο να ορίζεται η κατηγορία (πεζό ή ποίηση). Τα πλήρη στοιχεία των ενδιαφερομένων να εσωκλείονται σε δεύτερο φάκελο (κλειστό, διαφορετικά αποκλείονται), έξω από τον οποίο θα αναγράφεται το ψευδώνυμο. Τα κείμενα πρέπει να είναι ανέκδοτα, να μην έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν με οποιονδήποτε τρόπο και να είναι γραμμένα με γραφομηχανή ή Η/Υ. Μόνο ένα έργο μπορεί να υποβληθεί από τους ενδιαφερόμενους για κάθε μία από τις δύο κατηγορίες. Κάθε αποστελλόμενο έργο να είναι τυπωμένο στη μία πλευρά της σελίδας. Ως τελευταία ημερομηνία συμμετοχής στο διαγωνισμό ορίζεται η 30 Νοεμβρίου 2010. Δε θα δοθεί παράταση πέραν αυτής της ημερομηνίας. Ημερομηνία αποστολής θα θεωρείται αυτή που αναγράφεται στην ταχυδρομική σφραγίδα του φακέλου. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν σε ειδική εκδήλωση τον Ιανουάριο του 2011. Όσοι εκ των νικητών (οι διαμένοντες στην Αθήνα) δεν καταφέρουν να παρευρεθούν οι ίδιοι ή αντιπρόσωποι αυτών κατά την απονομή, δε θα πάρουν τη βράβευσή τους. (Τα έργα των διαγωνιζομένων δεν επιστρέφονται).
Αποστολή κειμένων:
Προς κ. Αρετή Γκιωνάκη
6ος Ετήσιος Πανελλήνιος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός Διηγήματος και Ποίησης"
Ταχυδρομική θυρίδα: 48050, Πετρούπολη Τ.Κ 132 31
Email: ideopnoon@gmail.com, ideopnoon@yahoo.gr,
6ον Ετήσιο Πανελλήνιο διαγωνισμό
Διηγήματος και Ποίησης εφήβων και ενηλίκων με ελεύθερο θέμα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν τα κείμενά τους, τα οποία για το μεν διήγημα δεν θα υπερβαίνουν τις τρεις σελίδες, για τη δε ποίηση, τους τριάντα στίχους, με ψευδώνυμο, σε πέντε αντίτυπα τα οποία δεν επιστρέφονται, με απλή ταχυδρομική επιστολή (συστημένα θα αποκλείονται). Έξω από το φάκελο να ορίζεται η κατηγορία (πεζό ή ποίηση). Τα πλήρη στοιχεία των ενδιαφερομένων να εσωκλείονται σε δεύτερο φάκελο (κλειστό, διαφορετικά αποκλείονται), έξω από τον οποίο θα αναγράφεται το ψευδώνυμο. Τα κείμενα πρέπει να είναι ανέκδοτα, να μην έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν με οποιονδήποτε τρόπο και να είναι γραμμένα με γραφομηχανή ή Η/Υ. Μόνο ένα έργο μπορεί να υποβληθεί από τους ενδιαφερόμενους για κάθε μία από τις δύο κατηγορίες. Κάθε αποστελλόμενο έργο να είναι τυπωμένο στη μία πλευρά της σελίδας. Ως τελευταία ημερομηνία συμμετοχής στο διαγωνισμό ορίζεται η 30 Νοεμβρίου 2010. Δε θα δοθεί παράταση πέραν αυτής της ημερομηνίας. Ημερομηνία αποστολής θα θεωρείται αυτή που αναγράφεται στην ταχυδρομική σφραγίδα του φακέλου. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν σε ειδική εκδήλωση τον Ιανουάριο του 2011. Όσοι εκ των νικητών (οι διαμένοντες στην Αθήνα) δεν καταφέρουν να παρευρεθούν οι ίδιοι ή αντιπρόσωποι αυτών κατά την απονομή, δε θα πάρουν τη βράβευσή τους. (Τα έργα των διαγωνιζομένων δεν επιστρέφονται).
Αποστολή κειμένων:
Προς κ. Αρετή Γκιωνάκη
6ος Ετήσιος Πανελλήνιος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός Διηγήματος και Ποίησης"
Ταχυδρομική θυρίδα: 48050, Πετρούπολη Τ.Κ 132 31
Email: ideopnoon@gmail.com, ideopnoon@yahoo.gr,
Κατερίνη: Συναυλία αφιερωμένη στην ελληνική μουσική
Μια ξεχωριστή μουσική εκδήλωση διοργανώνει το Δημοτικό Ωδείο Κατερίνης, τη Δευτέρα 2 Αυγούστου, στην Ολυμπιακή Ακτή, στις 9 η ώρα το βράδυ.
Η Ορχήστρα Νέων Ελληνικής Μουσικής του Ωδείου θα παρουσιάσει μια ανθολογία τραγουδιών μεγάλων Ελλήνων συνθετών, τα οποία έχουν βάλει το δικό τους ηχόχρωμα στην ελληνική μουσική σκηνή.
Πρόκειται για μια εκδήλωση αφιερωμένη στην ελληνική μουσική, που στόχο έχει να ταξιδέψει το κοινό μέσα από το πεντάγραμμο, να ψυχαγωγήσει τους ντόπιους και ξένους επισκέπτες.
Στη συναυλία θα συμμετέχουν 35 μουσικοί και 5 τραγουδιστές. Την καλλιτεχνική επιμέλεια της εκδήλωσης έχει αναλάβει ο Παναγιώτης Λυμπανοβνός.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην κεντρική πλατεία της Ολυμπιακής Ακτής στις 9:00 το βράδυ της Δευτέρας.
Η Ορχήστρα Νέων Ελληνικής Μουσικής του Δ.Ω.Κ., που δημιουργήθηκε το 2007, έχει μέχρι σήμερα στο ενεργητικό της δεκάδες επιτυχημένες εμφανίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στις 8 Αυγούστου η Ορχήστρα αναχωρεί για το Maindal Γερμανίας, όπου έχει προσκληθεί να δώσει μία ακόμη συναυλία, στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων του αδελφοποιημένου Δήμου.
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Εκτός ενισχύσεων τα φωτοβολταϊκά
Εκτός του νέου αναπτυξιακού νόμου τίθενται τα επενδυτικά σχέδια για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα, ενώ αναμένεται να εξαιρεθούν και τα αιολικά συστήματα μέχρι ορισμένης ισχύος, όπως ανακοίνωσε χθες στη Βουλή η ΥΠΟΙΑΝ.
ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΜΙΚΗ
Σε ένα γεμάτο Θέατρο του Λυκαβηττού η πολιτική ηγεσία, άνθρωποι των τεχνών, μέλη του επιχειρηματικού κόσμου και απλός κόσμος τίμησε και γιόρτασε, απόψε, με μια μεγάλη συναυλία τα 85α γενέθλια ενός μεγάλου Έλληνα, του πολιτικού, του στοχαστή, του στιχουργού, του μουσικού, του συνθέτη, του ανθρώπου...
ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ..!
Σε οικονομικό αδιέξοδο έχει περιέλθει ο δήμος Πειραιά, όπως είπε σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου ο δήμαρχος Παναγιώτης Φασούλας, τονίζοντας ότι από τις 13 Αυγούστου ο δήμος κάνει στάση πληρωμών αφού δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του, ούτε καν να πληρώσει τους εργαζόμενους.
ΣΑΜΑΡΑΣ: ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ
Σύμμαχο το ΠΑΣΟΚ για να "ξεφορτωθεί τα βαρίδια της παράταξης" βρήκε ο Αντώνης Σαμαράς,:
"Το ΠΑΣΟΚ να ψάξει όπου, όποιον και όσο θέλει. Έτσι κι αλλιώς, χάρη μας κάνετε» σημείωσε. Και κατέληξε: «Γιατί όπου βρεθεί αληθινό σκάνδαλο με εμπλοκή Νεοδημοκράτη, μας βοηθάτε να ξεφορτωθούμε βαρίδια της παράταξης. Κι όπου δεν βρείτε τίποτε κι απλώς ταλαιπωρείτε ανθρώπους, μας βοηθάτε να συσπειρώσουμε την παράταξη. Που καταλαβαίνει πολύ καλά γιατί το κάνετε και που το πάτε. Και δεν μασάει…». Αυτά δήλωσε από τη Μυτιλήνη ο αρχηγος της ΝΔ
"Το ΠΑΣΟΚ να ψάξει όπου, όποιον και όσο θέλει. Έτσι κι αλλιώς, χάρη μας κάνετε» σημείωσε. Και κατέληξε: «Γιατί όπου βρεθεί αληθινό σκάνδαλο με εμπλοκή Νεοδημοκράτη, μας βοηθάτε να ξεφορτωθούμε βαρίδια της παράταξης. Κι όπου δεν βρείτε τίποτε κι απλώς ταλαιπωρείτε ανθρώπους, μας βοηθάτε να συσπειρώσουμε την παράταξη. Που καταλαβαίνει πολύ καλά γιατί το κάνετε και που το πάτε. Και δεν μασάει…». Αυτά δήλωσε από τη Μυτιλήνη ο αρχηγος της ΝΔ
EUROPA LEAGUE: Γιαγκελόνια-Άρης 1-2
Στο άψε-σβήσε ο Άρης καθάρισε την πρόκριση για τα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ, νικώντας με γρήγορα γκολ την Γιαγκελόνια στην Πολωνία με 2-1.
Μεγάλος πρωταγωνιστής ο Τόνι Κάλβο που πέτυχε και τα δύο γκολ του Άρη, με πέναλτι στο 3 και με σουτ στο 7. Μείωσαν οι γηπεδούχοι με τον Γκρζιμπ στο 23.
Ο Άρης ήταν πολύ αποτελεσματικός και κατάφερε να αντιδράσει στη συνέχεια του ματς παρά την επιθετικότητα της πολωνικής ομάδας, διευκολύνοντας το έργο της πρόκρισης ενόψει της ρεβάνς στην Θεσσαλονίκη την προσεχή Πέμπτη.
Μεγάλος πρωταγωνιστής ο Τόνι Κάλβο που πέτυχε και τα δύο γκολ του Άρη, με πέναλτι στο 3 και με σουτ στο 7. Μείωσαν οι γηπεδούχοι με τον Γκρζιμπ στο 23.
Ο Άρης ήταν πολύ αποτελεσματικός και κατάφερε να αντιδράσει στη συνέχεια του ματς παρά την επιθετικότητα της πολωνικής ομάδας, διευκολύνοντας το έργο της πρόκρισης ενόψει της ρεβάνς στην Θεσσαλονίκη την προσεχή Πέμπτη.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ -ΜΑΚΑΜΠΙ 2-1
Ο Ολυμπιακός νίκησε 2-1 την Μακάμπι και απέκτησε προβάδισμα πρόκρισης για τα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ. Ανέτρεψαν το σκορ οι ερυθρόλευκοι στην επανάληψη με φανταστικό γκολ του Ζαϊρί και αμέσως μετά του Ρόμενταλ, καθώς οι Ισραηλινοί είχαν προηγηθεί με πέναλτι από το 18.
Ο Ολυμπιακός ήταν κακός στο πρώτο μέρος, επηρεάστηκε από τις άδειες εξέδρες και από το ξαφνικό σε βάρος του γκολ, αλλά στην επανάληψη έπαιξε διαφορετικά, με μεγάλη βοήθεια από τον Ζαουάντ Ζαϊρί που μπήκε στη θέση του τραυματία Μιραλάς και άλλαξε όλο το ρυθμό.
Ενισχυτική στην προσπάθεια του Ολυμπιακού για την ανατροπή ήταν η αποβολή του Μπάνινγκ στο 60, με τους ερυθρόλευκους να αντιδρούν άμεσα και μέσα σε τέσσερα λεπτά (69-73) να καταφέρνουν να φτάσουν στη νίκη που τους φέρνει σε πλεονεκτική θέση ενόψει του επαναληπτικού στο Ισραήλ την επόμενη Πέμπτη.
Ο Ολυμπιακός ήταν κακός στο πρώτο μέρος, επηρεάστηκε από τις άδειες εξέδρες και από το ξαφνικό σε βάρος του γκολ, αλλά στην επανάληψη έπαιξε διαφορετικά, με μεγάλη βοήθεια από τον Ζαουάντ Ζαϊρί που μπήκε στη θέση του τραυματία Μιραλάς και άλλαξε όλο το ρυθμό.
Ενισχυτική στην προσπάθεια του Ολυμπιακού για την ανατροπή ήταν η αποβολή του Μπάνινγκ στο 60, με τους ερυθρόλευκους να αντιδρούν άμεσα και μέσα σε τέσσερα λεπτά (69-73) να καταφέρνουν να φτάσουν στη νίκη που τους φέρνει σε πλεονεκτική θέση ενόψει του επαναληπτικού στο Ισραήλ την επόμενη Πέμπτη.
ΣΤΗΝ ΕΡΤ 3
ΕΙΔΑΜΕ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΕΝΑΝ ΓΕΡΑΚΟ, 80 ΚΑΙ ΒΑΛΕ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,
ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ, ΠΕΡΙΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ, ΣΤΑ ΠΑΡΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ...
ΤΑ ΚΛΑΔΕΥΕΙ
ΤΑ ΠΟΤΙΖΕΙ
ΕΜΠΟΤΙΖΕΙ ΜΕ ΛΙΠΑΣΜΑ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟ
...ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!!!
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ...
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ.
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙΞΕΙ Η ΕΤ3 ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΛΟΥΣΤΡΑΣΙΟΝ ..."ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ" ?
ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ, ΠΕΡΙΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ, ΣΤΑ ΠΑΡΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ...
ΤΑ ΚΛΑΔΕΥΕΙ
ΤΑ ΠΟΤΙΖΕΙ
ΕΜΠΟΤΙΖΕΙ ΜΕ ΛΙΠΑΣΜΑ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟ
...ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!!!
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ...
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ.
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙΞΕΙ Η ΕΤ3 ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΛΟΥΣΤΡΑΣΙΟΝ ..."ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ" ?
Τι είναι εθελοντισμός;
Εθελοντισμός είναι η αυθόρμητη, ενσυνείδητη και ανιδιοτελής προσφορά της ανθρώπινης ενέργειας για τη θεραπεία της ανάγκης του πλησίον. Η έννοια του εθελοντισμού βασίζεται στην ιδέα της ανθρώπινης αλληλοβοήθειας πού ο καθένας μας προσφέρει τον εαυτό του, αλλά και όλες του τις δυνάμεις στην υπηρεσία του πάσχοντα συνανθρώπου του χωρίς να ζητάει αμοιβή. Οι ρίζες του εθελοντισμού είναι βαθιές μέσα στην ιστορία και τη διαχρονική εξέλιξη της κοινωνίας.
Ο εθελοντισμός ταυτίζεται με τη φιλανθρωπία, όπως χρησιμοποιήθηκε κατά την κλασική εποχή κυρίως για να αποδώσει μια καινούργια αρετή, την αγάπη για το συνάνθρωπο. Όσο όμως και αν επιδιώχθηκε από όλους να ταυτιστούν οι δύο έννοιες, ο εθελοντισμός συνεχίζει να εμπνέει περισσότερο, ειδικά στη σημερινή εποχή που κυριαρχεί ο ατομικισμός.
Ο εθελοντισμός συνδέεται με την ανιδιοτελή προσφορά για την κοινή ευημερία. Συνδυάζει τα στοιχεία της ελεύθερης βούλησης και επιλογής με την ένταξη σε ένα πρόγραμμα δράσης. Ως ελεύθερη απόφαση είναι προσωπική υπόθεση, είναι τρόπος ζωής και ατομική πειθαρχία. Είναι ο έρωτας για τη βοήθεια και τη στήριξη της ανάγκης των άλλων. Ο Εθελοντισμός είναι ο δείκτης τού πολιτισμού μιας κοινωνίας. Μέσω του εθελοντισμού επιτυγχάνονται τα εξής:
Φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά και βοηθάει να διευθετηθούν τα κοινωνικά προβλήματα στη βάση.
Eνισχύει την απόκτηση κοινωνικών, επικοινωνιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων και αναπτύσσει νέες ικανότητες.
Eνδυναμώνει και δίνει νέο περιεχόμενο στη ζωή των ενηλίκων.
Aυξάνει τη δυνατότητα ενεργούς συμμετοχής των νέων στη ζωή και την εργασία.
Aποτελεί εν δυνάμει χώρο ανάπτυξης νέων κοινωνικών υπηρεσιών αυξάνοντας την απασχόληση.
Οδηγεί στη εσωτερική ολοκλήρωση του πολίτη-εθελοντή και στη συνολική μετεξέλιξη της κοινωνίας από άκρως ατομικιστικής σε κοινωνία αλληλεγγύης.
Στη σημερινή εποχή, η συνεχώς αυξανόμενη τάση δραστηριοποίησης εθελοντικών οργανώσεων, είναι αποτέλεσμα της αδυναμίας τόσο του κράτους όσο και των μηχανισμών της αγοράς, να αντιμετωπίσουν ικανοποιητικά τα ολοένα και πιο σύνθετα κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα.
Έτσι οι εθελοντικές οργανώσεις ουσιαστικά δραστηριοποιούνται στην παραγωγή των "δημοσίων αγαθών". Αγαθά που το Κράτος αδυνατεί να προσφέρει σε επαρκή ποσότητα και ποιότητα, αλλά και ο ιδιωτικός τομέας δεν επιθυμεί να τα προσφέρει, εφόσον τα περιθώρια κέρδους δεν είναι ικανοποιητικά. Για τον λόγο αυτό οι προνοιακές και κοινωνικές υπηρεσίες, ο πολιτισμός, το περιβάλλον κ.λ.π. αποτελούν τα προνομιακά εκείνα πεδία στα οποία οι εθελοντικές οργανώσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν.
Στη χώρα μας, ο εθελοντισμός σαν θεσμός δεν είχε, μέχρι πρόσφατα ανάλογη ανάπτυξη με αυτή των άλλων χωρών της Δύσης. O εθελοντισμός έχει μια σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη. Σύμφωνα με τον OHE, το 8% του AEΠ των κρατών (και σε ορισμένα κράτη μέχρι 15%), είναι αποτέλεσμα της εθελοντικής δράσης.
Tο συμπέρασμα είναι ότι κανένα κράτος δεν μπορεί να αναπτυχθεί χωρίς τη συνεισφορά των εθελοντών, ατομικά ή συλλογικά, με τυπικές ή άτυπες μορφές. O εθελοντισμός είναι ένα θέμα που μας αγγίζει όλους, ανεξαρτήτως κοινωνικής τάξης και επαγγελματικής ιδιότητας. Συνιστά μια εξαιρετικά επιμορφωτική λειτουργία που ενδυναμώνει την κοινωνική αλληλεγγύη, ενισχύει την ενεργό συμμετοχή και τη συνύπαρξη, προσδίδοντας νέο περιεχόμενο στη ζωή μας.
Υποστηρίζουμε & ενισχύουμε τον εθελοντισμό ως στάση ζωής...
*** ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΤΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΤΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΑΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΕΜΑ...
Ο εθελοντισμός ταυτίζεται με τη φιλανθρωπία, όπως χρησιμοποιήθηκε κατά την κλασική εποχή κυρίως για να αποδώσει μια καινούργια αρετή, την αγάπη για το συνάνθρωπο. Όσο όμως και αν επιδιώχθηκε από όλους να ταυτιστούν οι δύο έννοιες, ο εθελοντισμός συνεχίζει να εμπνέει περισσότερο, ειδικά στη σημερινή εποχή που κυριαρχεί ο ατομικισμός.
Ο εθελοντισμός συνδέεται με την ανιδιοτελή προσφορά για την κοινή ευημερία. Συνδυάζει τα στοιχεία της ελεύθερης βούλησης και επιλογής με την ένταξη σε ένα πρόγραμμα δράσης. Ως ελεύθερη απόφαση είναι προσωπική υπόθεση, είναι τρόπος ζωής και ατομική πειθαρχία. Είναι ο έρωτας για τη βοήθεια και τη στήριξη της ανάγκης των άλλων. Ο Εθελοντισμός είναι ο δείκτης τού πολιτισμού μιας κοινωνίας. Μέσω του εθελοντισμού επιτυγχάνονται τα εξής:
Φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά και βοηθάει να διευθετηθούν τα κοινωνικά προβλήματα στη βάση.
Eνισχύει την απόκτηση κοινωνικών, επικοινωνιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων και αναπτύσσει νέες ικανότητες.
Eνδυναμώνει και δίνει νέο περιεχόμενο στη ζωή των ενηλίκων.
Aυξάνει τη δυνατότητα ενεργούς συμμετοχής των νέων στη ζωή και την εργασία.
Aποτελεί εν δυνάμει χώρο ανάπτυξης νέων κοινωνικών υπηρεσιών αυξάνοντας την απασχόληση.
Οδηγεί στη εσωτερική ολοκλήρωση του πολίτη-εθελοντή και στη συνολική μετεξέλιξη της κοινωνίας από άκρως ατομικιστικής σε κοινωνία αλληλεγγύης.
Στη σημερινή εποχή, η συνεχώς αυξανόμενη τάση δραστηριοποίησης εθελοντικών οργανώσεων, είναι αποτέλεσμα της αδυναμίας τόσο του κράτους όσο και των μηχανισμών της αγοράς, να αντιμετωπίσουν ικανοποιητικά τα ολοένα και πιο σύνθετα κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα.
Έτσι οι εθελοντικές οργανώσεις ουσιαστικά δραστηριοποιούνται στην παραγωγή των "δημοσίων αγαθών". Αγαθά που το Κράτος αδυνατεί να προσφέρει σε επαρκή ποσότητα και ποιότητα, αλλά και ο ιδιωτικός τομέας δεν επιθυμεί να τα προσφέρει, εφόσον τα περιθώρια κέρδους δεν είναι ικανοποιητικά. Για τον λόγο αυτό οι προνοιακές και κοινωνικές υπηρεσίες, ο πολιτισμός, το περιβάλλον κ.λ.π. αποτελούν τα προνομιακά εκείνα πεδία στα οποία οι εθελοντικές οργανώσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν.
Στη χώρα μας, ο εθελοντισμός σαν θεσμός δεν είχε, μέχρι πρόσφατα ανάλογη ανάπτυξη με αυτή των άλλων χωρών της Δύσης. O εθελοντισμός έχει μια σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη. Σύμφωνα με τον OHE, το 8% του AEΠ των κρατών (και σε ορισμένα κράτη μέχρι 15%), είναι αποτέλεσμα της εθελοντικής δράσης.
Tο συμπέρασμα είναι ότι κανένα κράτος δεν μπορεί να αναπτυχθεί χωρίς τη συνεισφορά των εθελοντών, ατομικά ή συλλογικά, με τυπικές ή άτυπες μορφές. O εθελοντισμός είναι ένα θέμα που μας αγγίζει όλους, ανεξαρτήτως κοινωνικής τάξης και επαγγελματικής ιδιότητας. Συνιστά μια εξαιρετικά επιμορφωτική λειτουργία που ενδυναμώνει την κοινωνική αλληλεγγύη, ενισχύει την ενεργό συμμετοχή και τη συνύπαρξη, προσδίδοντας νέο περιεχόμενο στη ζωή μας.
Υποστηρίζουμε & ενισχύουμε τον εθελοντισμό ως στάση ζωής...
*** ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΤΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΤΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΑΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΕΜΑ...
Αριστοφάνους Πλούτος - Πενίας Θρίαμβος
σε σκηνοθεσία Διαγόρα Χρονόπουλου
ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010 ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΟΝ
Το Θέατρο Τέχνης, με αφορμή την μεγάλη διεθνή οικονομική κρίση, παρουσιάζει στην Επίδαυρο (13 - 14 Αυγούστου) και σε περιοδεία στην Ελλάδα & στην Κύπρο, το έργο του Αριστοφάνη "Πλούτος - Πενίας Θρίαμβος", σε μετάφραση Γιάννη Βαρβέρη και σκηνοθεσία Διαγόρα Χρονόπουλου. Η παράσταση είναι συμπαραγωγή με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου.
Ο "Πλούτος" είναι το τελευταίο από τα σωζόμενα έργα του Αριστοφάνη που παρουσιάστηκε στο αθηναϊκό κοινό το 388 π.Χ. για να διακωμωδήσει και να καταδείξει την άδικη διανομή του πλούτου και τις κοινωνικές ανισότητες, αποτυπώνοντας παράλληλα την έκπτωση των ανθρώπινων αξιών. Ο ποιητής αναδεικνύει την κοινωνία της εποχής του, που στη δίψα της για πλούτο μοιάζει ολότελα με την δική μας. Η Πενία αντιτίθεται σε αυτήν την επιθυμία για κατοχή υλικών αγαθών σε όλους τους πολίτες, ενσαρκώνοντας την ανάγκη που οδηγεί τον άνθρωπο στην καθημερινή σκληρή εργασία, με μοναδικό σκοπό την ίδια την επιβίωση.
Θέλοντας να τονίσει την άκρως επίκαιρη συνθήκη της κρίσης και σεβόμενο απόλυτα το Αριστοφανικό κείμενο, το Θέατρο Τέχνης σκοπεύει να δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα με αυτήν την παράσταση στο ρόλο της Πενίας, η οποία με την συνεχή παρουσία της θα τονίζει την παντοτινή ύπαρξή της σ' όλες τις «πολιτισμένες» κοινωνίες μέσα στον ιστορικό χρόνο.
Ο σκηνοθέτης του έργου, Διαγόρας Χρονόπουλος αναφέρει:
"Καλοκαίρι 2010 μ.Χ. Παρακολουθώντας τη δίνη της οικονομικής κρίσης, τα μέτρα της κυβέρνησης, -αναγκαία, αλλά και άδικα- τη λύπη που μας βαραίνει, το φόβο για το μέλλον, την αγανάκτηση του λαού, αποφάσισα -σε συνεργασία με τον Γιάννη Βαρβέρη- να ανεβάσω τον "Πλούτο - Πενίας Θρίαμβος". Σχολιάζουμε αλλά και παρακολουθούμε τον "Αγώνα" της Πενίας να πείσει τον λαό και τον Χρεμύλο αλλά και τους θεατές, για το πόσο σωστά είναι τα "επιχειρήματά της" όπως τα γράφει κατά λέξη ο Αριστοφάνης.
Ελπίζω, ότι η παράστασή μας "Πλούτος - Πενίας Θρίαμβος", σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον, προσεγγίζει τους στόχους της, χαρίζοντας όχι μόνο το γέλιο, αλλά και λίγη μελαγχολική γνώση μαζί με αρκετά ερωτηματικά..."
Συντελεστές:
Μετάφραση: Γιάννης Βαρβέρης
Σκηνοθεσία: Διαγόρας Χρονόπουλος
Σκηνικά - Κοστούμια: Πάρις Μέξης
Μουσική: Χρήστος Λεοντής
Χορογραφία: Σοφία Σπυράτου
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Διδασκαλία τραγουδιών: Μαρίνα Χρονοπούλου
Α' Βοηθός σκηνοθέτη: Θοδωρής Αντωνιάδης
Β' Βοηθός σκηνοθέτη: Ανζελίκα Καψαμπέλη
Βοηθός σκηνογράφος: Εύη Καλογηροπούλου
Διανομή:
Πενία: Κάτια Γέρου
Πλούτος: Δημήτρης Λιγνάδης
Χρεμύλος: Αλέξανδρος Μυλωνάς
Καρίων: Μάνια Παπαδημητρίου
Δίκαιος: Κωστής Καπελώνης
Βλεψίδημος: Κώστας Βελέντζας
Γυναίκα: Αναστασία Γεωργοπούλου
Συκοφάντης: Λευτέρης Λουκαδής
Γριά: Βασίλης Λέμπερος
Νέος: Αλέξανδρος Πέρρος
Ερμής: Θοδωρής Αντωνιάδης
Ιερέας: Κώστας Βελέντζας
Χορός: Θοδωρής Αντωνιάδης Κώστας Βελέντζας, Ηλεάννα Μπάλλα, Μαρία Κόμη - Παπαγιαννάκη, Αναστασία Γεωργοπούλου, Αλέξανδρος Πέρρος, Πανάγος Ιωακείμ, Βένια Σταματιάδη, Νίκος - Ορέστης Χανιωτάκης, Ορφέας Χατζηδημητρίου, Θάλεια Γρίβα, Πάρις Θωμόπουλος, Γεράσιμος Σκαφίδας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)