Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος συνιστά στους καταναλωτές να επιδεικνύουν τη μέγιστη προσοχή κατά την επίσκεψή τους σε ιστοσελίδες τεστ ευφυΐας, κυρίως να εξετάζουν προσεκτικά εάν υπάρχουν επισημάνσεις, ώστε να ενημερώνονται για τους όρους και τις χρεώσεις της παρεχόμενης υπηρεσίας και να αποφεύγουν ανεπιθύμητες χρεώσεις στο λογαριασμό του κινητού τους τηλεφώνου.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος έχει λάβει περίπου 30 καταγγελίες καταναλωτών - συνδρομητών υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας για λήψη σύντομων μηνυμάτων (SMS) από εταιρεία κουίζ - διαγωνισμών, ΝΕΤSMART που εδρεύει στην Κύπρο.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι συνδρομητική και παρέχεται μέσω ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, όπου ο ενδιαφερόμενος συμμετέχοντας, συνηθέστερα, σε κάποιο διαγωνισμό ευφυΐας, συμπληρώνει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου σε κάποιο πεδίο, ώστε να λάβει το αποτέλεσμα του τεστ στο κινητό του τηλέφωνο με SMS. Κατόπιν αυτών, λαμβάνει χρεώσιμα μηνύματα συμμετοχής σε διαγωνισμό.