Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ: είπε: «ΞΕΣΠΑΣΤΕ ΠΑΝΩ ΜΟΥ» κι οι ψηφοφόροι δυστυχώς τον άκουσαν

ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ

• Και που λες ρε συ Βαγγέλη για σήμερα θα σου μιλήσω για κάτι ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ και πραγματικά …πραγματικό!


• ΘΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ ΑΓΩΝΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΚΙ ΕΓΩ ΛΥΠΑΜΑΙ …πολύ!


• Ο Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ο δικός μας άνθρωπος… ο άνθρωπος μας και ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας που δυστυχώς ο εκλογικός νόμος τον αποκλείει από την πολιτική της πατρίδας μας.


• Έκανε καθαρό και τίμιο αγώνα και πλήρωσε την πολιτική του κόμματος και του αρχηγού του.


• Στην ομιλία του της Παρασκευής προ των εκλογών είπε την ΜΕΓΑΛΗ φράση: ΞΕΣΠΑΣΤΕ ΠΑΝΩ ΜΟΥ κι ο λαός δυστυχώς λες και τον άκουσε τον έβγαλε δεύτερο πίσω από τον πρώην δεύτερο και τον ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ!


• Πλήρωσε τις δικές του επιλογές ή τα λάθη της Κυβέρνησης Καραμανλή λόγω του ότι ήταν τα ¾ διακυβέρνησής του, Υφυπουργός στην πατρίδα μου;


• Έ ΟΧΙ ΡΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΑΘΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ – ΑΠΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ…


• ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ… ΗΤΑΝ ΣΟΒΑΡΟΣ… ΗΤΑΝ ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ… ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΠΗΣ… ΗΤΑΝ ΗΘΙΚΟΣ … ΗΤΑΝ ΤΙΜΙΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΙΣΑ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΜΕ ΑΔΙΚΗΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ…


• Απλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα παραπάνω από αυτά που μπορούσε να κάνει…


• Και δυστυχώς η ευχή του «ΞΕΣΠΑΣΤΕ ΠΑΝΩ ΜΟΥ» έγινε πραγματικότητα κι οι συντοπίτες μου ΞΕΣΠΑΣΑΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥ κι η ΝΔ πλήρωσε στο πρόσωπό του την πολιτική της τοπικά!


• ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΓΙΩΡΓΟ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ!


• Άσχετο: γκρεμίστε ρε γαϊδούρια τα διόδια!


• ΑΕΡΑΑΑΑΑ