Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ANOIXTO TO ENΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ



Ανοικτό άφησε και πάλι το ενδεχόμενο για τη σύσταση νέου κόμματος η Ντόρα Μπακογιάννη, μιλώντας το Σάββατο σε ραδιοφωνικό σταθμό του Ηρακλείου. Πρόσθεσε ότι όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών, δεν είχε πλήρη εικόνα της κατάστασης εξαιτίας των συνεχών ταξιδιών στο εξωτερικό.

Τώρα, συμπλήρωσε, διακρίνει τρίτες λύσεις, τις οποίες δεν επέλεξε εκείνη την περίοδο. Συγκεκριμένα, είπε: «Δεν είχα πλήρη εικόνα, όταν ήμουν υπουργός Εξωτερικών, καθώς ταξίδευα συνεχώς για διάφορα σημαντικά θέματα, όπως είναι το Σκοπιανό και έκανα και δύο μήνες να γυρίσω στην Ελλάδα. Δεν μπορούσα να αποδεχτώ τη λογική της υπονόμευσης της κυβέρνησης ή του κόμματος σου, για να πας μπροστά. Τώρα θεωρώ ότι για την περίοδο εκείνη, θα μπορούσε να υπάρχουν και τρίτες λύσεις, που εκείνη την εποχή δεν είχα επιλέξει».
Για το ενδεχόμενο δημιουργίας νέου κόμματος δήλωσε: «Εγώ στη φάση αυτή θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, για να στηρίξω τον τόπο μου και όλη την προσπάθεια που πρέπει να γίνει. Και θα το κάνω αυτό από τη θέση της αντιπολίτευσης, που με έχει τάξει ο λαός. Να κάνω δημιουργική αντιπολίτευση και όχι αντιπολίτευση επί των ερειπίων. Δεν θέλω να δω τα αποκαΐδια της χώρας μου, για να πάει μπροστά ένας πολιτικός μου στόχος.
» Πιστεύω ότι υπάρχουν δημιουργικές δυνάμεις στη χώρας μας. Όσο για την εξέλιξη των κομμάτων -που με ρωτάτε- θέλω να σας πω ότι τα κόμματα δημιουργούνται από κοινωνικές δυνάμεις, που θέλουν να εκφραστούν. Θα το δούμε αυτό στο μέλλον. Αυτή τη στιγμή προέχει η πατρίδα μας».



Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ