Τα ρούχα των νέων σχεδιαστών διάλεξαν με μεράκι και προσωπική φροντίδα ο Domenico Dolce και ο Stefano Gabbana, ενώ τόνισαν ότι το συγκεκριμένο μαγαζί δεν πρόκειται για ένα pop up project, αλλά για ένα μόνιμο μαγαζί που έχει σκοπό να προωθεί νέα ταλέντα από ολόκληρο τον κόσμο.
Το ίδιο το κατάστημα θυμίζει περισσότερο bar παρά μπουτίκ, μιας και διαθέτει dj, τραπέζια και ποτά. Τα προϊόντα είναι έξυπνα τοποθετημένα μέσα στον χώρο και αναμεμιγμένα με αυτά των Dolce & Gabbana, με αποτέλεσμα το μάτι του καταναλωτή να δελεάζεται περισσότερο. «Είναι ένας δημιουργικός χώρος. Ο κόσμος μπορεί να έρχεται εδώ για να μιλήσει με φίλους και γνωστούς και να ανταλλάξει ιδέες», τονίζουν οι διάσημοι σχεδιαστές μόδας.
nooz