Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Ο Ευγένιος Ολύμπιος στηρίζει Δημήτρη Κεραηλίδη

''Στον καιρό της ειρήνης στηρίζουμε τους φίλους μας! Όμως, σε καιρούς "πολεμικούς", όπως δυστυχώς καταντήσανε αυτοί οι δικοί μας καιροί, στηρίζουμε πρωτίστως τους ΣΥΜΜΑΧΗΤΕΣ μας! Είμαι, λοιπόν, με όλη μου την καρδιά με έναν αποδεδειγμένο και ακούραστο ΣΥΜΜΑΧΗΤΗ μου!
Είμαι, φυσικώ και ιστορικώ το λόγω, με έναν ΟΜΟΙΟ μου!


(''Όμοιος ομοίω αεί πελάζει")


Είμαι πλέον ΜΟΝΟ με τους... αλλιώτικους! Με τους εριστικούς, τους αντιδραστικούς, τους ασύνταχτους!


Δεν με ενδιαφέρει τόσο το πού εντάσσονται αλλά το τί ολόψυχα δικό τους φέρνουν εκεί όπου εντάσσονται!


(Καθόσον, οι όποιες ομάδες δεν θα αλλάξουν ''εξ ορισμού'' προς το καλύτερο τα πράγματα αλλά ΜΟΝΟΝ οι ομάδες που θα εμπλουτίζονται συνεχώς από τους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ!)


Οι, δε, υπόλοιποι σταυροί θα αποδοθούν ΒΕΒΑΙΩΣ, σε εκείνους που θα κριθούν ομοίως ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ με επίφαση στους ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ και ΓΕΝΝΑΙΟΤΕΡΟΥΣ!


Και εδώ ακριβώς θέλω για μια φορά ακόμη να ΔΗΛΩΣΩ ότι αποκλείονται, αφοριστικά σχεδόν, οι ήδη δοκιμασμένοι και αποτυχημένοι καθώς και οι προκλητικοί!!!''