Τα προβλήματα υποδομών σε δημοτικά σχολεία και κυρίως νηπιαγωγεία, προσπάθησε να αναδείξει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας, σε εκδήλωση-συζήτηση που διοργάνωσε το απόγευμα της Τρίτης.
Εκτός από τα προβλήματα, που λίγο πολύ είναι γνωστά (και με τα οποία συχνά ασχολούνται τα μέσα ενημέρωσης, όπως σημείωσε ο συντονιστής της συζήτησης Ευγένιος Παπαδόπουλος), στόχος της εκδήλωσης ήταν και η κατάθεση προτάσεων για την αντιμετώπισή τους.
Όσον αφορά τα προβλήματα, αυτά εστιάζονται κυρίως στο κέντρο της Κατερίνης, στο πυκνοδομημένο κομμάτι της. Αν και στην Κατερίνη λειτουργούν μόλις δύο σχολεία σε διπλή βάρδια, πολλά από τα σχολεία της (και κυρίως αυτά που κατασκευάστηκαν πριν το 1995) δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις εκπαιδευτικές ανάγκες του σήμερα, παρά τις όποιες προσπάθειες που καταβάλει ο Δήμος ή Νομαρχία με προσθήκη αιθουσών ή «αξιοποίηση-μετατροπή» εσωτερικών τους χώρων. Το πρόβλημα, επιτείνεται και από την λανθασμένη κατανομή των μαθητών, αν κρίνουμε από τα όσα είπε ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αστέριος Κρίτογλου, ο οποίος υποστήριξε ότι με τις αίθουσες που υπάρχουν σήμερα στην Κατερίνη και με σωστή κατανομή θα μπορούσε κάθε τάξη να έχει 20 μαθητές.
«Η ουσιαστική πρόταση για την αναδιάρθρωση των ορίων, είναι η μόνη λύση τώρα για να αποφευχθούν οι καταστάσεις σαλαμοποίησης των μαθητών μας στα σχολεία, αλλά και για να λειτουργούν οι σχολικές μονάδες με συνθήκες ελκυστικές και ανθρώπινες για εκπαιδευτικούς και μαθητές» είπε ο κ. Κρίτογλου, προτείνοντας την έναρξη του διαλόγου για το πώς η αναδιάρθρωση μπορεί να γίνει καλύτερα.
PIERIA-GR Μέσα σε τούτη εδώ την κρίση καλό είναι να ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ και να ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ.... ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ "ΟΝΕΙΡΑ" ΚΙ ΕΦΟΔΙΑ ΖΩΗΣ. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ.