Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Εργολάβοι προς δήμους: Τα λεφτά μας ή….

E-mail Εκτύπωση PDF
vasiko
Προς εκπλειστηριασμό ακίνητο-φιλέτο της Παραλίας για μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ

«Φαγωμένη προίκα» κινδυνεύουν να λάβουν οι νέοι δημοτικοί άρχοντες αν οι πιστωτές των παλιών Καποδιστριακών δήμων αποφασίσουν ξαφνικά να διεκδικήσουν όλοι μαζί την αποπληρωμή των δεδουλευμένων τους με τη χρήση του έσχατου μέτρου, της κατάσχεσης ακινήτων. Ήδη, έκταση φιλέτο, 21 στρεμμάτων, παρά θιν’ αλός, του δήμου Παραλίας οδεύει προς εκπλειστηριασμό.

PIERIA-GR Τα ίδια Παντελάκι μου τα ίδια Παντελή μου... Τι σκ@τ@ ρε γ@μώτο μου, εμείς στην πρώην Πιερία μου δεν θα τελειώνουμε μ αυτά τα ...ΙΝΔΙΑΝΑΚΙΑ που ξεπουλούν τα πάντα;;; ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.... ΠΑΛΙ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ ΤΟΥ "ΘΑΝΑΤΟΥ" ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ....ΜΕΛΛΟΝ! Θα πουλήσουν στο τέλος μέχρι και τα σκ@τωμένα τους σώβρακα!!! Γαμώ την ατυχία μου