Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Ο Θανάσης Γκούνας στο Διεθνές Συνέδριο ΝΗΙΒΕ 2011 στη Χίο παρουσίασε την έρευνα του, για την πολιτική διαφήμιση στις Αμερικανικές εκλογές.

· Στιγμιότυπο από την παρουσίαση του καθηγητή Εφαρμοσμένων του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης κ. Θανάση Γκούνα της έρευνας πάνω στην Πολιτική Διαφήμιση των Αμερικάνων υποψηφίων στις 26 και 27 Αυγούστου στη Χίο.

· Ο ακριβής τίτλος της έρευνας είναι: POLITICAL ADVERTISING : A LONGITUDINAL ANALYSIS.

· Σημείο αναφοράς το πως επηρεάζονται οι ψηφοφόροι από τις πολυπληθείς διαφημίσεις. Η επιστημονική παρουσίαση του συντοπίτη μας αναγνωρίστηκε από την Ακαδημαϊκή Κοινότητα για το Επιστημονικό της πεδίο και την αναγνωρισιμότητα της.

Λίγα λόγια για την έρευνα:

· Η συγκεκριμένη έρευνα, αναλύει και επεξεργάζεται τη σχέση μεταξύ αρνητικής, συγκριτικής διαφήμισης, μαλακού και σκληρού περιβλήματος με την επιτυχία των αμερικανών υποψηφίων στις εκλογές των Η.Π.Α. Γίνεται μια εκτενής αναφορά στο πολιτικό μάρκετινγκ και στην πολιτική διαφήμιση, έπειτα παρουσιάζονται τα στοιχεία της αρνητικής και συγκριτικής διαφήμισης καθώς και της διαφήμισης σκληρού και μαλακού περιβλήματος.

Έπειτα παρουσιάζεται η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα. Επίσης, γίνεται αναφορά στο δείγμα της έρευνας, δηλαδή στις 335 αμερικανικές πολιτικές διαφημίσεις που αναλύθηκαν. Αναφέρονται τα συμπεράσματα της έρευνας, δηλαδή η επιρροή που έχουν οι διαφημίσεις μαλακού και σκληρού περιβλήματος στις πιθανότητες νίκης των υποψηφίων των εκλογών.