· Στιγμιότυπο από την παρουσίαση του καθηγητή Εφαρμοσμένων του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης κ. Θανάση Γκούνα της έρευνας πάνω στην Πολιτική Διαφήμιση των Αμερικάνων υποψηφίων στις 26 και 27 Αυγούστου στη Χίο.
· Ο ακριβής τίτλος της έρευνας είναι: POLITICAL ADVERTISING : A LONGITUDINAL ANALYSIS.
· Σημείο αναφοράς το πως επηρεάζονται οι ψηφοφόροι από τις πολυπληθείς διαφημίσεις. Η επιστημονική παρουσίαση του συντοπίτη μας αναγνωρίστηκε από την Ακαδημαϊκή Κοινότητα για το Επιστημονικό της πεδίο και την αναγνωρισιμότητα της.
Λίγα λόγια για την έρευνα:
· Η συγκεκριμένη έρευνα, αναλύει και επεξεργάζεται τη σχέση μεταξύ αρνητικής, συγκριτικής διαφήμισης, μαλακού και σκληρού περιβλήματος με την επιτυχία των αμερικανών υποψηφίων στις εκλογές των Η.Π.Α. Γίνεται μια εκτενής αναφορά στο πολιτικό μάρκετινγκ και στην πολιτική διαφήμιση, έπειτα παρουσιάζονται τα στοιχεία της αρνητικής και συγκριτικής διαφήμισης καθώς και της διαφήμισης σκληρού και μαλακού περιβλήματος.