Τρίτη 17 Απριλίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΑ ΕΥΓΕΝΙΟ ΟΛΥΜΠΙΟ

Θέλω απόψε να πω δυο κουβέντες,ίσως μόνον της Ψυχής,στους εδώ φίλους μου!Σε όσες και όσους,δηλαδή,γνώρισα από...μακριά,έχοντας πάμπολλες αρχικές ενστάσεις και υποψίες για τις τέτοιου τύπου επαφές!
Σήμερα,όμως,που ΑΠΟΛΥΤΩΣ πείστηκα για την αποδεδειγμένη ΠΟΙΟΤΗΤΑ και των διαδικτυακών γνωριμιών,έρχομαι να σας κοινοποιήσω μια εντελώς ξεχωριστή και αιφνίδια,ομολογώ, απόφασή μου!
Την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος στις επικείμενες εκλογές γιατί,όπως ΠΑΝΤΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ υποστήριζα,Ο ΑΓΩΝΑΣ πλέον πρέπει να μεταφερθεί γενναιότατα ΜΕΣΑ στον αληθινό πόλεμο,που όρισαν ανελέητα εγκληματικές κατά της κοινωνίας και της πατρίδας μας πολιτικές!
Επέλεξα ως χώρο της πρώτης μου στράτευσης τους "Ανεξάρτητους Ελληνες",έναν πολιτικό φορέα που εμπνεύσθηκε και δημιούργησε απολύτως ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ο Πάνος Καμμένος!
Οσοι με γνωρίσατε στα ΜΜΕ έχετε ήδη άποψη για την στάση μου στα κοινωνικά και πολιτικά μας ζητήματα!
ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ υπήρξα ανέκαθεν γιατί πάντα πίστευα πως η Ελλάδα και οι Ελληνες έχουν αυτόνομες και πηγαίες δυνάμεις να όρισουν επάξια την φωτεινή τους διαδρομή!
Πάντα γνώριζα πως σε τούτο τον ευλογημένο τόπο τα εμπόδια και οι παγίδες δεν ήταν πρωτίστως ευθύνη του λαού μας αλλά μιας αμετανόητης και ατιμώρητης πολιτικής!
Θεωρώ,λοιπόν,πως ΤΩΡΑ είναι η ώρα να αντιδράσουμε ως αφυπνισμένοι και να αντισταθούμε και να διορθώσουμε με αληθινούς ΑΓΩΝΕΣ τα "κακώς κείμενα",χωρίς να εξαιρέσουμε ούτε καν τον κακό μας εαυτό!
Προσωπικά,δεν μπορώ χωρίς ΑΓΩΝΕΣ!
Προσκαλώ ΚΑΙ τους ομόψυχούς μου σε αυτόν τον Αγώνα!
Την ανατροπή του Σάπιου και του Βλαβερού την χρωστάμε σαν Πολίτες και σαν Ελληνες πέρα από τους εαυτούς μας και στα παιδιά μας,ίσως και στους Ελληνες που δεν γεννήθηκαν ακόμη!
Είμαστε ΗΔΗ οι "Ανεξάρτητοι Ελληνες" και αυτό ακριβώς στο εξής οφείλουμε να το αποδεικνύουμε στην πράξη!
Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τον ΑΓΩΝΑ τον ΚΑΛΟ!

Με σεβασμό και αγάπη!

ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ [ΟΛΥΜΠΙΟΣ]
[Ενας από τους αναρίθμητους "Ανεξάρτητους Ελληνες"]