Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Η ηθοποιός με την άγρια ομορφιά ποζάρει στο φακό του "ΟΚ" και αποκαλύπτει το ξεκίνημα αλλά και άγνωστες πτυχές του έρωτά της με τον τραγουδιστή Πάνο Μουζουράκη!

Τις εντυπώσεις, πάντως, "κλέβει" το αψεγάδιαστο σώμα της...





Αφού δεν σου αρέσει η δέσμευση, πώς σε έπεισε ο Πάνος να συγκατοικήσετε;

Ποιός τα γράφει αυτά; Πλάκα μού κάνεις. Είμαι κατά της συγκατοίκησης. Εδώ και με τον Μάρκο, αν δεν είχα μείνει έγκυος, δεν υπήρχε περίπτωση να μείνουμε μαζί. Το μεγάλο μου όνειρο είναι να ζήσω σε ένα σπιτάκι με ένα γεφυράκι σαν αυτό που είχαν η Φρίντα Κάλο με τον Ντιέγκο Ριβέρα. Να μένω δηλαδή εγώ στο ένα σπίτι, ο άντρας μου στο διπλανό τα οποία θα μοιράζονται τον ίδιο κήπο και θα επικοινωνούν μεταξύ τους με ένα γεφυράκι. Και όταν θέλω να πηγαίνω και να του χτυπάω την πόρτα. Μου αρέσει να βγαίνων ραντεβού με τον σύντροφό μου. Οπότε, προς το παρόν, δεν αισθάνομαι καμία ανάγκη να μείνουμε μαζί με τον Πάνο. Σιχαίνομαι τη συνήθεια. Θέλω να με πάρει ο άλλος τηλέφωνο ή να τον πάρω εγώ και να του πω: «Πότε θα σε δω;»


Και δεν ζηλεύεις;

Γιατί να ζηλέψω; Ποτέ δεν αναρωτήθηκα σε καμία μου σχέση πού είναι τώρα και πού θα πάει μετά.


Δεν θα ήταν καθόλου παράξενο να τον ζηλεύεις, γιατί έχει εκατοντάδες θαυμάτριες

Ίσα ίσα, που έχω πει ότι μου αρέσει όταν τις βλέπω να λυσσάνε για τον Πάνο! Αλλά από ότι φαίνεται ό,τι και αν λέω, δεν πείθω κανέναν.