Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012

kalami.net: 'Αλλη μιά παραπληροφόρηση, ''δημοσιογραφική'' ΑΠΑΤΗ


kalami.net: 'Αλλη μιά παραπληροφόρηση, ''δημοσιογραφική'' ΑΠΑΤΗ
Στην ιστοσελίδα του ΣΚΑΙ δημοσιεύτηκε (Παρασκευή 27 Ιουλίου) και μεταδόθηκε ραδιο-τηλεοπτικά (αναδημοσιεύτηκε και σε άλλα ΜΜΕ, μέσω του ''Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων''), ανταπόκριση του ανταποκριτή του, στις ΗΠΑ, Αθ. Δημάδη, με τον τίτλο «''Aδειασμα'' Ρουμελιώτη από το ΔΝΤ».
Αναφέρεται, ότι «...με έμμεσο καυστικό τρόπο σχολίασε και η εκπρόσωπος τύπου του Ταμείου τις δηλώσεις Ρουμελιώτη, η οποία απαντώντας σε...
ερώτηση του ΣΚΑΪ είπε χαρακτηριστικά: "Αυτό που θέλω να κάνω είναι να σας παραπέμψω στις απόψεις που εκφράστηκαν κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων του Δ.Σ. του ΔΝΤ όταν εγκρίθηκε το πρόγραμμα για την Ελλάδα και οι οποίες υποστήριξαν αυτό το πρόγραμμα''...».
Το kalami.net/.us/.co ζήτησε γραπτά (Παρασκευή 27 Ιουλίου, 13:45 τοπική ώρα), να επιβεβαιώσει (γραπτά) το Γραφείο Τύπου του ΔΝΤ στην Ουάσιγκτον, αν έγινε τέτοια δήλωση. Η -γραπτή- απάντηση του ΔΝΤ (14:31) ήταν ξεκάθαρη:
ΟΧΙ... Δηλαδή, ΔΕΝ έγινε οποιαδήποτε δήλωση και ούτε προτίθεται το ΔΝΤ να κάνει... (Τα σχετικά emails, αποστολέα ΔΝΤ κλπ, διατηρούνται στο αρχείο του ''Κ'').
Το ''Κ'' ζητά δημόσια από τον ανταποκριτή και τον ΣΚΑΙ, να δημοσιοποιήσουν την γραπτή ή ηχητική δήλωση της ''εκπροσώπου Τύπου'' του ΔΝΤ. Ας αποδείξουν ότι ΔΕΝ είναι ''απατεωνίσκοι''. (Θεωρούμε ότι, ''πηγές'', ''κύκλοι'' και κατά φαντασία ''ειδήσεις'', είναι δημοσιογραφία του...''πισινού'')
Ο ανταποκριτής του ΣΚΑΙ στις ΗΠΑ, ΔΕΝ είναι η πρώτη φορά που παραπληροφορεί τον λαό στην Ελλάδα.
Στην σχετική του ''είδηση'' περί ''αδειάσματος Ρουμελιώτη'', ο ανταποκριτής του ΣΚΑΙ, ΔΕΝ αναφέρει, έντεχνα αλλά...κουτοπόνηρα, το όνομα της εκπροσώπου Τύπου, πότε και πως έγινε η ''δήλωση'' κλπ, γεγονός που αποδεικνύει -από μόνο του- την δημοσιογραφική ''λαμογιά'' γιά ''εξυπηρέτηση πονηρών σκοπών''.