Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2012

WIND ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Μετά από πολλή σκέψη καλώ την εξυπηρέτηση πελατών :

- Ναι με ακούτε ? Τώρα πληρώνω που σας μιλάω για δικό σας θέμα αλλά κομμάτια να γίνει. Είμαι συνδρομητής σας και θέλω να σας δηλώσω ότι δεν έχω καθόλου σήμα στο σπίτι που μένω…
- Που μένετε ?
- Εκεί
- Πόσο καιρό έχετε το πρόβλημαααα ? (σαν να μασάει τσιχλόφουσκα)
- Εξ αρχής δηλαδή περίπου δύο χρόνια
- Τι συσκευή έχετεεεε ? (Φαντάζομαι ότι θα παίζει και την κοτσίδα της)
- Το τάδε…
- Μήπως φταίει η συσκευή σααας ? (Να προσβληθώ τώρα?)
- Δεν νομίζω…
- Καλά, κύριε μου ούτως η άλλως δεν είμαστε αρμόδιοι για το πρόβλημα σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με άλλο τμήμα …
- Δηλαδή ?
- Σας συνδέω με το τμήμα εξυπηρέτησης θεμάτων τεχνικών υποδομών και ευχαριστούμε που μας καλέσατεεεε….
- !
- (έχετε συνδεθεί…ηχογραφημένο μήνυμα ) Εταιρία τάδε πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω ?
- Ναι γεια σας (ξανά μανά το ίδιο story…)
- Δυστυχώς θα πρέπει κύριε μου να στείλετε ένα fax στο τάδε νούμερο που θα αναφέρετε όλα αυτά που αναφέρατε γραπτώς. Επί του fax θα πρέπει να αναγράφετε , τον αριθμό συνδρομητή , τον αριθμό ταυτότητας την ιστορία της ζωή σας και το αίτημα σας .
- Μα δεν έχω κάποιο αίτημα, να σας ενημερώσω πήρα για να βελτιώσετε το σήμα σας και να γίνεται πιο ανταγωνιστικοί…!
- Σας καταλαβαίνω κύριε μου (σίγουρα θα με συμπονάει κιόλας) αλλά αυτή είναι η διαδικασία, μη μου ζητάτε να την παρακάμψω δεν μπορώ μια απλή υπάλληλος είμαι…
Το έκλεισα…
12 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα, πόσο να μου στοίχησαν άραγε…


Είμαι αραγμένος στον καναπέ μου και απορροφημένος στην TV, όταν κάνει διακοπή για διαφημίσεις…
Πρώτη διαφήμιση η WIND