Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Μιχελάκας ή, "δεν έχω δουλειά να κάνω, βρείτε μου κάτι επιτέλους! " ...





ΕΛΑΒΑ ΚΑΙ ΕΓΩ τη μακροσκελή ανακοίνωση του Γιώργου (Παπανδρέου) με την οποία απάντησε στον «δεν έχω δουλειά να κάνω, βρείτε μου κάτι επιτέλους» βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Μιχελάκη, ο οποίος...

του ζητούσε να παραιτηθεί από τη βουλευτική έδρα επειδή κάνει διαλέξεις στο Χάρβαρντ!!!
ΔΕΝ ΘΕΛΩ να σχολιάσω την ανακοίνωση. Ούτε φυσικά την απαίτηση του «δεν έχω δουλειά να κάνω» βουλευτή κ.λπ.
Θα θυμίσω στον Γιώργο έναν αστικό μύθο με πρωταγωνιστή τον παππού του. Σύμφωνα με αυτόν, ο Γεώργιος Παπανδρέου - δεινός ρήτωρ, σημειωτέον - μιλούσε ένα βράδυ στη Βουλή, αλλά ένας βουλευτής της ΕΡΕ τον διέκοπτε συνεχώς. Μία, δύο, τρεις, δέκα φορές, κάποια στιγμή ο Γεώργιος Παπανδρέου σταματά και απευθυνόμενος στο ακροατήριο ρωτάει:
- Ποιος μίλησε;
- Εγώ, εγώ, φωνάζει περιχαρής ο διακοψίας.
- Α, εσείς; Τότε δεν έχει καμία σημασία, δήλωσε ο ομιλητής και συνέχισε την ομιλία του...
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ο Μιχελάκης τον ενημερώνω ότι περί τα τέλη της επόμενης εβδομάδας θα έρθει στην Ελλάδα ο Γιώργος, οπότε φαντάζομαι ότι θα απαντηθούν εν μέρει οι απορίες του σχετικά με το αν μπορεί να απουσιάζει στο εξωτερικό και πότε. Ενδεχομένως να ζητήσει και την άδειά του. Προς αυτή την κατεύθυνση, και προκειμένου να προετοιμαστεί ο Μιχελάκης, τον ενημερώνω ότι ο Γιώργος έχει προσκληθεί να μετάσχει σε διεθνές οικονομικό φόρουμ το οποίο θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 20-22 Νοεμβρίου στο Μπέργκεν της Νορβηγίας. Να μετάσχει; Να μη μετάσχει; Να τους απαντήσει «μια στιγμή, να ρωτήσω και τον Μιχελάκη»; Μπέρδεμα...