Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Κλασικός μεγαλοδημοσιογράφος



Μανώλης Καψής: Πλούσιος δημοσιογράφος με άκρες στην κυβέρνηση. Με αφορμή μια λίστα που δημοσίευσαν «Τα Νέα» με τα εισοδήματα, που δηλώνουν οι Έλληνες τραγουδιστές, μίλησε υποτιμητικά για τη Χαρούλα Αλεξίου αλλά και τη Δήμητρα Γαλάνη. Δείτε παρακάτω τα σχόλια που έκανε (πάρτε αντιεμετικά πριν):
«Αυτοί οι δήθεν αριστεροί, τύπου Χαρ. Αλεξίου και Γαλάνη που δεν πλήρωσαν ποτέ φόρο... είναι οι πιο σιχαμένοι». «Γιατί φθάσαμε στο μνημόνιο? γιατί κάτι τσόλια (!!!) σαν την Αλεξίου και τη Γαλάνη δεν πλήρωσαν ποτέ φόρο και τώρα κάνουν αντίσταση» ή «Όταν η Χαρούλα έλεγε να... φύγει η χούντα το ΣΔΟΕ εννοούσε;» και άλλα παρόμοια.
Η απάντηση των καλλιτεχνών δεν άργησε να δοθεί: Η Χαρούλα έγραψε:
«Κανείς πριν από εσένα δεν με έχει κάνει μέχρι τώρα να νοιώσω τέτοιο ανακάτεμα στο στομάχι με την επίθεση του. Γιατί; είπα. Τέτοιο μίσος, τέτοια αηδία μπορεί να έχω προκαλέσει σε έναν άνθρωπο που δεν με ξέρει παρά μόνο μέσα από το τραγούδισμα μου; Γιατί δεν έχω το δικαίωμα να έχω γνώμη για ό, τι συμβαίνει στον τόπο μου ακόμη κι αν κάνω λάθος; Γιατί αφού εσύ πονάς περισσότερο την χώρα από εμένα δεν έψαξες να βρεις (μια και δεν είδες το δικό μου όνομα στις λίστες, που δεν είναι δική μου ευθύνη) το πόσο εντάξει ή όχι είμαι; Αν ψάξεις και εκπλαγείς θα ζητήσεις συγγνώμη; Έχεις το δικαίωμα να διασύρεις ανθρώπους και να χρησιμοποιείς τέτοιο λεξιλόγιο χωρίς λόγο; Μήπως δεν είσαι εσύ αλλά κάποιος άλλος κακοήθης που χρησιμοποιεί το όνομά σου; Μόνο “Γιατί”έχω να επαναλαμβάνω. Δεν υπάρχει λογική στα γραφτά σου για να μπορέσω να σε κατανοήσω ακόμη κι αν τα έγραψες εν θερμώ (;). Μακάρι να μην είσαι ο αληθινός.
Τί να πω;»
Χαρούλα Αλεξίου
Η άλλη σπουδαία φωνή, η Δήμητρα έδωσε επίσης πληρωμένη απάντηση:
«Ο Μανώλης Καψής ζήτησε συγγνώμη για τις δημόσιες υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις του εναντίον μου, δηλώνοντας, εν είδη αυτοκριτικής και υπεράσπισης του εαυτού του, ότι ξεπέρασε τα «όρια». Πρόκειται περί αφελούς, κυνικής και προκλητικής ομολογίας της πράξης του εις βάρος μου, εφόσον, χωρίς να έχει ενδιαφερθεί να πληροφορηθεί την αλήθεια, παρά τη δική μου δημοσιευμένη δήλωση, αναιρεί την ιδιότητα του ως δημοσιογράφου, που οφείλει να προάγει την αλήθεια, τον πολιτισμό και το δημόσιο διάλογο και επιβάλλει την λεκτική χυδαιότητα και την επιβράβευση της χαλκευμένης είδησης στον Τύπο, για τη δήθεν φοροδιαφυγή μου.

Όπως δημόσια δήλωσα, το ποσόν που παρουσιάστηκε από την εφημερίδα αντιστοιχούσε σε αμοιβές μου από μισθωτές υπηρεσίες και όχι στο συνολικό δηλωθέν εισόδημά μου, για το οποίο έχω ελεγχθεί και φορολογηθεί, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Ενώ, λοιπόν, ο κ. Καψής ελεεινολογούσε εις βάρος μου, παρασύροντας μερίδα της κοινής γνώμης να απαντάει ανάλογα, στο σημερινό δημοσίευμά του, παρά τη συγγνώμη του, συνεχίζει τη συκοφαντία και την ύβρη εναντίον μου, επιτιθέμενος πλέον και κατά του κατοχυρωμένου συνταγματικού δικαιώματος της οικονομικής ελευθερίας μου, ως πολίτη της Ελλάδας και της Ευρώπης, να συγκροτώ εταιρείες στη χώρα μου, όπως ορίζει ο νόμος, για τη διαχείριση των υποθέσεών μου.

Δηλώνει, λοιπόν, ο κ. Καψής ότι η σύσταση της εταιρείας από εμένα δεν είναι ούτε νόμιμη, ούτε ηθική, και ότι αποτελεί φοροδιαφυγή.

Ο κ. Καψής καταργεί νόμους και συντάγματα για να πλήξει έντιμους και νομοταγείς πολίτες. Τον αφήνω στην κρίση του Ελληνικού λαού, πληροφορώντας τον, ότι ήδη έχω ξεκινήσει τις νομικές διαδικασίες για την αποκατάσταση της ηθικής μου βλάβης από την αναίτια προσβολή της προσωπικότητάς μου.
Δήμητρα Γαλάνη».

Σας ερωτώ σύντροφοι. Πως αντιμετωπίζεις «επαγγελματίες λασπολόγους»; Με «πολιτισμένη» αντιπαράθεση; Ή με ειρωνεία και σαρκασμό, μεταξύ άλλων; Θα προσπαθήσω με τον πρώτο τρόπο.

Ο «δημοσιογράφος» αυτός δεν είναι τυχαίο πρόσωπο. Έχει στενότατη σχέση με το «θίασο» που κυβερνά. Ούτε τα λέει τυχαία και εν βρασμό ψυχής. «ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ». «Εντολές, να σπιλώνει όσους, διάσημους διαφωνούν με το Μνημόνιο». Για να νομίζει ο κόσμος, ότι οι άνθρωποι των τεχνών, θέλουν αυτή την κατάσταση, ή τουλάχιστο την ανέχονται.

Είναι καθαρή προπαγάνδα τα όσα λέει, που αποσκοπούν στην τρομοκράτηση των καταξιωμένων καλλιτεχνών. «Μη μιλάτε, για να μη σας διασύρουμε».

Θα πει κάποιος: Δεν αποκρύπτονται εισοδήματα; Μπορεί. Αλλά και οι μεγάλοι δημοσιογράφοι, μπορεί να αποκρύπτουν επίσης εισοδήματα. Τα κανάλια αλήθεια, πως έκαναν τα χρέη; Πως λειτουργούν, με τι λεφτά, από πού; Ελέγχθηκαν ποτέ; Υπάρχει φήμη, ότι δεν έχουν πληρώσει ούτε για τις συχνότητες που έχουν και ότι είναι ΟΛΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ. Αυτό δεν ενοχλεί φυσικά τους κυβερνώντες, τους βολεύει σε τυχόν συναλλαγές…

Το ζήτημα είναι, όπως το έθεσαν πολύ σωστά οι καλλίφωνες καλλιτέχνιδες, αν θα ανεχτούμε την υποκατάσταση των κρατικών υπηρεσιών από άσχετους. Καταδικάζουν πολύ σωστά, όσοι δεν είναι φασίστες, την υποκατάσταση της αστυνομίας, από ρατσιστές τραμπούκους. Υποκατάσταση, που οδήγησε σε ακόμη μεγαλύτερη βία. Η υποκατάσταση της εφορίας; Της κυβέρνησης; Δεν είναι επίσης «αντιποίηση αρχής»;

Ποιος διόρισε τον εν λόγω δημοσιογράφο στο ΣΔΟΕ; Με τι δικαίωμα σπιλώνει ανθρώπους; Όταν μάλιστα οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν τους κατηγορούν για τίποτα; Η Χαρούλα μιλούσε για χούντα.

Προφανώς έλεγε για τη χούντα των καναλιών και των δοσίλογων. Την επιβεβαίωσε με πανηγυρικό τρόπο. Παρόμοια προπαγάνδα εναντίον όσων αντιστέκονταν, έκανε κι ο Παπαδόπουλος.

Να υποθέσω κύριε Καψή, ότι θα δημοσιοποιήσεις μετά τα όσα είπες και τη δική σου τη δήλωση, ώστε να δούμε επιτέλους πόσα παίρνουν οι φτωχοί παρουσιαστές, για να λένε παρόμοια; Αν δεν το κάνεις είσαι ανακόλουθος, για να μην πω άλλα.

Επίσης δεν θα σε πείραζε, αν έκανε ο ΣΔΟΕ και η Επιθεώρηση Εργασίας έναν ουσιαστικό έλεγχο εκεί που εργάζεσαι, δεν είναι έτσι; Γιατί, όταν τολμά να ενοχλήσει κάποιος τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ, γίνεται χαμός στα δελτία...

Για το πώς φτάσαμε στο Μνημόνιο, το ξέρουμε καλά. Δεν θα μας το πεις εσύ. Ούτε μπορεί κανείς να μεταθέσει τις ευθύνες των πολιτικών. Ατυχία. Βλέπεις θυμόμαστε κι υπάρχουν τα video με αυτά που λέγατε όλα αυτά τα χρόνια, οι πολιτικοί και τα κανάλια.

Για το ποιος είναι πιο σιχαμένος λοιπόν, κάνε ένα γκάλοπ και βάλε όσα ονόματα θέλεις και την ιδιότητα του καθενός. Όσο και να μαγειρέψουν το αποτέλεσμα, άλλοι θα βγουν σιχαμένοι, όχι οι τραγουδίστριες, των οποίων τα τραγούδια τραγουδάμε όλοι, παίρνοντας θάρρος για να παλέψουμε εναντίον όσων πραγματικά ευθύνονται.