Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΚΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Πήραμε επιστολή υποψήφιου για της εκλογές των ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ σ όλη τη χώρα. Θα γίνουν τη Δευτέρα κι εμείς εδώ δίνουμε ΒΗΜΑ σε όλους όσοι είναι εκ πιεριας ή ζουν στην Πιέρια. 
Παρακάτω είναι το μήνυμα - επιστολή του Γιώργου ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ.... 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Στις εκλογές της 5 Νοεμβρίου σας ζητώ, άλλη μια φορά, να με στηρίξετε με την ψήφο σας στην προσπάθειά μου να επανεκλεγώ αιρετός εκπρόσωπός σας στο ΠΥΣ∆Ε Πιερίας.
Η πείρα μου στο συνδικαλιστικό όργανο παλαιότερα ως Γενικός Γραμματέας της ΕΛΜΕ και ως αιρετός του κλάδου στο ΠΥΣ∆Ε τα τέσσερα τελευταία χρόνια, μου δίνουν τη δυνατότητα για μια σωστή και δυναμική εκπροσώπησή σας.
Πάντα πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένας αιρετός στις αυξημένες ευθύνες και στην ποικιλία των θεμάτων που χειρίζεται πρέπει να διαθέτει γνώση του αντικειμένου, εμπειρία, ευαισθησία, διαφανή λειτουργία, αντικειμενικότητα και ανιδιοτέλεια. Να έχει στενή συνεργασία με τα συνδικαλιστικά όργανα του κλάδου, συνεχή επικοινωνία με τους συναδέλφους, να λογοδοτεί σ’ αυτούς, να βρίσκεται πάντα δίπλα τους και να προασπίζεται τα δίκαια αιτήματά τους.
Η επιβολή της νομιμότητας και η διαφάνεια σε όλες τις αποφάσεις του ΠΥΣ∆Ε, ήταν πρωταρχικό μέλημά μου όλα αυτά τα χρόνια. Προσπάθησα, με όλες μου τις δυνάμεις, να διαφυλάξω την αξιοπρέπεια των συναδέλφων και να βοηθήσω να βρεθεί η καλύτερη λύση σε κάθε πρόβλημά τους.
Με οδηγό τα πιστεύω μου, ζητώ να με στηρίξετε με την ψήφο σας για να μπορέσω υπεύθυνα, δυναμικά και αξιόπιστα να σας εκπροσωπήσω στο ΠΥΣ∆Ε Πιερίας.
Με Εκτίμηση

Γιώργος Αραμπατζής