Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΛΙΓΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ "ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΣΧΑΛΗ" ΚΙ ΙΣΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΚ ΠΙΕΡΙΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ, ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ!


Βοηθάει πάρα πολύ κόσμο.
Είναι πολύ κοντά στο να ΔΩΣΕΙ τα πάντα σε κάποιον ΝΕΟ εκεί της ΟΡΕΙΝΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, που σίγουρα δεν ξέρω αν υπάρχει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ...
Είναι σα να δίνεις το φως σ έναν τυφλό, είναι σα να δίνεις μιλιά σε έναν μουγκό, είναι σα να δίνεις αέρα σε κάποιον που πνίγεται.
ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΛΙΓΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ "ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΣΧΑΛΗ" ΚΙ ΙΣΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΚ ΠΙΕΡΙΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ, ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ!
Εμένα με ενδιαφέρει όταν διψάω να μου δίνουν νερό.
Όταν πεινάω να μου δίνουν φαί.
Κι όταν θέλω ζέστη διότι κρυώνω να μου δίνουν πετρέλαιο να καίει το καλοριφέρ μου κι απ αυτό ξέρει πολύ καλά ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ!
Τι άλλο να περιμένουμε;
ΔΕ ΜΑΡΤΥΡΑΩ ΑΝ ΔΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ...ΑΔΕΙΑ!