Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ... ΜΥΡΜΉΓΚΙ ΡΕ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ

Αυτά ρε λεβέντες μου, εκεί του κέντρου πόλεως αυτής ταύτης της Κατερίνης μου, δεν θα πρέπει να τα λέτε. Εσείς, το φωνάζω εδώ και χρόνια πως είστε ο πιο πονεμένος κόσμος της περιοχής μας. Εσείς κρίση, δεν γνωρίζετε τώρα, τα τελευταία μόνο δύο χρόνια, αλλά εδώ και πάνω από μια πενταετία. Και ξέρετε γιατί; ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ …ΑΝΕΡΓΟΙ …ΑΚΑΤΑΓΡΑΦΤΟΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ. Κι όπως λέει ο φίλος μου ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΠΑΣ ο έμπορος και μέλος του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Κατερίνης, επί έτη κι έτη, οι ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ της ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ είναι ΗΡΩΕΣ καθώς μες στην ανέχεια τους παλεύουν και με το να...
ζήσουν τις οικογένειες των. Ήρωες, ακούστε με γιατί εσείς οι ίδιοι θα έπρεπε να καταλαβαίνετε τους άλλους που έχουν κι εκείνοι κρίση και να μην τσαμπουνάτε τις μπούρδες σας κι όπου πάει. Κι αν αυτό ήταν μεμονωμένο, ούτε κάν που θα σας το ανέφερα, όμως βγήκε μαζικά από πολλούς από σας. Τι θα πει ρε, εμείς δεν έχουμε ανάγκη από ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ;;; Έρχονται κάποιοι πονεμένοι σε σας, ιδιοκτήτες Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και τους λέτε «εγώ δεν έχω ανάγκη από διαφήμιση» κι εκείνοι σας κοιτούν στα μάτια… Κι εγώ ρε αδέρφια σας λέω, πως δεν έχω ανάγκη από παπούτσια, γιατί αγόρασα ρε φίλε; Ή ότι, καφέ έχω και στο σπίτι, γιατί να τον πιώ στο στενό της αμαρτίας;;; Κι εκείνοι ρε ζουν τον δικό τους Γολγοθά ρε… ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟ… Κι αν μπορείτε βοηθήστε… Ξέρεις σε πόσα μαγαζιά ήπια καφέ, ενώ έχω πιεί και σ άλλα λίγο νωρίτερα;;; ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ επί παραδείγματι, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΥΚΑΡΠΙΔΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ, ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ, Ή ΕΙΜΑΙ Ο ΙΤΣΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ!!! ΈΛΕΟΣ… Τα παραδείγματα μου τελείως τυχαία κι ας με συγχωρήσουν οι φίλοι ΕΥΚΑΡΠΙΔΗΣ και ΓΙΩΡΓΟΣ…. Όμως μη λέτε ρε αδέρφια, εγώ δεν έχω ανάγκη από διαφήμιση γιατί είμαι φίρμα…. Με την ίδια λογική κι εγώ δεν έχω ανάγκη να φάω γλυκό στον Πόδα, γιατί τρώω και στο σπίτι, της μάνας μου, ή δεν ψωνίζω μπλούζα, γιατί προ κρίσεως είχα πολλές… ή δεν ψωνίζω ρολόι γιατί το ρολόι μου πλέον πάει πολύ …καλά!!! ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΙ ΑΔΕΡΦΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ…. ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΠΑΝΙΚΟΣ…. ΚΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ …ΚΟΖΙ. ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ, ΘΑ ΚΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕΤΑ, ΜΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙΣ!!! Αμήν……