Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

ΕΓΩ ΚΩΣΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΕΣΕΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ, ΕΣΕΝΑ ΚΡΙΝΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ...ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

Αυτό είναι το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ του ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ που αναγεννιέται από τις στάχτες του
Κι επειδή ξέρω πως πλήγωσα τον φίλο μου τον ΚΩΣΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ του ΠΙΕΡΙΚΟΥ μου, ας διευκρινίσω τι εννοώ. Ή καλύτερα ας δώσω την άποψη μου για εκείνον. Ο Πρόεδρος έγινε Πρόεδρος τότε που τα αφεντικά του "μαγαζιού" δεν ήθελαν πλέον να είναι και δεν έβρισκαν παράγοντα να βάλει τα στήθια του μπροστά. Κανένας αν θυμάστε δεν έβαζε το κεφάλι του στον ντροβά, διότι τότε έπαιζε για τους παράγοντες των επαγγελματικών κατηγοριών η ιστορία με τις αποκαλύψεις περί περιέργων αποτελεσμάτων και οι εγκλίσεις στα αθλητικά όργανα, ακόμα και παραγόντων του Πιερικού. Τότε έφυγε κι ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΟΥΜΟΣ τότε έφυγε κι τότε Πρόεδρος της ομάδας και σήμερα ανώτατος άρχων της ΕΠΣΠ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ. Τότε κανένας δεν ήθελε να πλησιάσει από τους περί της ομάδας παράγοντες κι ύστερα το πήρε πάνω του ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ του ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ. Αυτή είναι η αλήθεια. Ο "Κούγιας" της Πιερίας, όπως τον αποκαλώ με τεράστια δόση χιούμορ, δέχτηκε και ....μαγκιά του! Μέχρι εκεί όλα καλά. Όμως να που πέρσι παρ ολίγον να βγούμε κατηγορία. Να δούμε ΜΕΓΑΛΑ ΣΑΛΟΝΙΑ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ. Όμως στο τέλος το χάσαμε στο νήμα. Φέτος όμως; Φέτος τα κάναμε μαντάρα. Κι εγώ είμαι σκληρός με τον Κώστα διότι, όπως μου λέει πάντα από μωρό η μάνα μου, Κώστα μου εκείνος που σε κάνει να κλαις, εκείνος και σ αγαπάει. Ο καπετάνιος φέρει όλη την ευθύνη για ένα ΝΑΥΑΓΙΟ κι εσύ αδερφέ, δυστυχώς ή ευτυχώς, είσαι ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ σήμερα του Σκάφους "ΠΙΕΡΙΚΟΣ" και εσύ κουβαλάς όλο το βάρος του εγχειρήματος. Ποιόν να κρίνω; Τον Τσιτιρώκη του ερασιτέχνη; Ή τον Φοιρό, που είναι και δεν ...είναι; ΕΓΩ ΚΩΣΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΕΣΕΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ, ΕΣΕΝΑ ΚΡΙΝΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ...ΚΑΛΥΤΕΡΟ! Βέβαια μεγαλύτερο ναυάγιο θα είχαμε αν πέφταμε κατηγορία. Όμως ΠΙΕΡΙΚΟΣ είσαι ρε Κώστα μου, δεν είμαστε, ούτε Γάζωρο, ούτε Καλλονή, ούτε καν Λεβαδειακός ή Πλατανιάς.... ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ. Κώστα εγώ σε κάνω να κλαις διότι αγαπώ τον ΠΙΕΡΙΚΟ ΜΟΥ κι επειδή εσύ ΤΩΡΑ είσαι ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ του ΚΑΡΑΒΙΟΥ μας, εσένα ...πονάω! Και μη νομίζεις ρε συ πως εγώ δεν πονάω. Όταν Κώστα μου τρώω ΠΕΝΤΑΡΕΣ ή ΤΕΣΣΑΡΕΣ, εγώ κλαίω, ίσως κι εσύ κι ο Ντούμος κι ο Ελευθεριάδης και μαζί μας ο κάθε ΑΓΝΟΣ ΠΙΕΡΙΚΟΣ, όμως πως να σε κάνω ρε συ ΚΑΛΥΤΕΡΟ; Θέλω να γίνεις καλύτερος και τον ΠΙΕΡΙΚΟ ΜΟΥ να τον ξαναδώ Α΄ ΕΘΝΙΚΗ γ@μώτο μου!!! Αμήν.............!!!!