Τρίτη 2 Απριλίου 2013

ΛΕΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΙ Η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΥΡ ΗΛΙΑ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ";;;


Μπορεί το ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ αστείο του ότι, η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ θα κατέβει για να διεκδικήσει ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ κι ότι προκύψει, κατ΄ αρχάς να έφερε ΧΑ ΧΑ ΧΑ ή ΧΟΥ ΧΟΥ ΧΟΥ. Μπορεί στη συνέχεια να έφερε και ΦΟΒΟ ίσως και τριγμούς στις τάξεις του «κυβερνώντος» κόμματος το Δημαρχιακό Μέγαρο. Όμως, εγώ θα το πάω πιο εκεί. Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ...ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ. Κάποιοι βέβαια δεν θέλουν τον ΑΡΧΗΓΟ ούτε καν να
τον δουν ζωγραφιστό, όμως η αλήθεια όσο κι αν πονάει θα πρέπει να λέγεται. Αυτό που εμπνεύστηκε ο ΗΛΙΑΣ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ σίγουρα είναι ΜΕΓΑΛΟ. ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕ….. ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ…. ΆΡΑ;;;; Πολύ εξ ημών κι υμών που σε πολλές δράσεις της ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ήμασταν δίπλα, πχ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΟΣ, ή ΑΦΗΣΕΤΑ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ, ή ΟΥΞΟΥ ΟΙ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ κλπ κλπ, λέμε πως αυτό ίσως θα πρέπει να μετουσιωθεί σε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ… Η Εθελοντική ομάδα, δίδαξε …ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ! Υποσκέλισε, μετριότητες πολιτικής και πολιτικών! Πρόσφερε στον απλό ΕΛΛΗΝΑ και συνεχίζει να προσφέρει…. ΤΩΡΑ…. ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ «ΠΟΛΙΤΙΚΑ» ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ; ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΗΓΕΤΕΣ Ή ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ; Εγώ τολμώ να πω κι ονόματα σ ότι αφορά την πρόταση προσώπων, διότι πολιτική ήδη η Εθελοντική ομάδα έχει προτείνει και συνεχίζει να προτείνει, πχ , ΧΑΛΙΚΙΑ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΦΥΛΑΚΕΣ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΟΥΞΟΥ ΟΙ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ, ΠΑΤΑΤΕΣ, ΡΥΖΙ, Ή ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ, Ή ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΥΡΟΠΟΥΛΑ ΤΟ ΓΑΛΑ; ΕΓΩ ΣΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ, Ή ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, Ή ΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΦΤΗΝΟ …ΚΑΡΠΟΥΖΙ!!! Πρόσωπα τώρα. Εκεί δεν ήταν ο φίλος μου ο ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ; Εκεί δεν είναι ο φίλος μου ο ΗΛΙΑΣ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ; Εκεί δεν είναι ο φίλος μου ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΖΑΜΑΝΤΖΑΣ; Εκεί δεν είναι ο ΚΟΤΤΙΔΗΣ; Εκεί δεν είναι ο ΤΑΣΟΣ ΑΛΧΑΤΖΙΔΗΣ Ο ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ, ο φίλος μου; Μπορώ να πω κι άλλα, αλλά δεν χωράνε. Θα επανέλθω με περισσότερα. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ …ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ. Γιατί όλα τα άλλα, δείχνουν το ΤΩΡΑ!!!