Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ...ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ

ΆΚΟΥ «Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΑΡΧΗΓΕ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΔΑΜΙΑΝΕ ΚΑΛΠΑΚΙΔΗ;;;

Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο δημήτρης Π. κεραηλίδης
  • Δαμιανός Καλπακίδης «Ο Δήμος Κατερίνης να μην καλεί την Χρυσή Αυγή σε εκδηλώσεις μνήμης…»
  • Δαμιανός Καλπακίδης -  Αρχηγός της φυλής του …ΠΑΣΟΚ στην Πιερία μου που διέλυσαν την Ελλάδα!
  • Ένας νέος άνθρωπος. Στους νέους που ελπίζουμε να φέρουν τα πάνω κάτω και να βάλουν τα πράγματα στη σειρά.
  • Θα ήθελα αυτός ο νεαρός να βάλει πρώτα στην φυλακή τους κλέφτες του ΠΑΣΟΚ.
  • Δεν τον είδα με την ίδια ευαισθησία να ζητά να χώσουν στην ψειρού τον ΤΣΟΥΚΑΤΟ του 1.000.000 μάρκων, τα οποία πήρε και τα πήγε στον ταμεία του ΠΑΣΟΚ και το ομολόγησε…
  • ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΔΑΜΙΑΝΕ ΜΟΥ;;;
  • Και εγώ δεν είμαι …ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ φίλε μου. Με το δίκιο είμαι….
  • Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΑΚΟΜΑ) ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΙ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ …ΕΛΛΑΔΟΣ!
  • Ποιος είσαι εσύ ρε μεγάλε που ζητάς να μην είναι σε εκδηλώσεις μνήμης ένα δημοκρατικό κόμμα της Ελλάδας;;;
  • ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ, ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΩΣΤΡΑΚΙΣΤΟΥΝ Ή ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
  • Για τον ΓΙΩΡΓΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ της Πιερίας της Χρυσής Αυγής τι έχεις να πεις;
  • Τον Παπαδημητρίου, έναν σοβαρό επιχειρηματία και οικογενειάρχη της Κατερίνης;
  • Να μην έρθει ο Γιώργος κι αν όχι ΓΙΑΤΙ;;;
  • ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ;;;
  • Ενώ ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ ΤΣΟΥΚΑΤΟΣ ή ο ΥΠΕΡΠΑΡΑΛΙΓΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΑΣ ΑΚΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ είναι στη φυλακή. Γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν διώκεται ως ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ;;;
  • ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΝΩ….
  • Με τόσα μπουμπούκια μέσα;;;
  • ΜΑΝΤΕΛΗΣ – ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ – ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ – ΤΣΟΥΚΑΤΟΣ – ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ;;;;
  • Αυτός ο τελευταίος δεν έκανε καταστρατήγηση του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ όταν μας έβαλε στο ΔΝΤ και ξέσκισε τον Ελληνικό Λαό;;;
  • Δεν έχουμε εξ αυτού χιλιάδες αυτοκτονίες στην χώρα; Ή μήπως Δαμιανέ μου κάνω λάθος;;;
  • ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΛΕΙΣΑΙ;;; ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ;;; ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΗΛΑΔΗ;;;
  • Αυτό όμως είναι Δημοκρατία ΝΕΕ μου Δαμιανέ μου….
  • ΆΚΟΥ «Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΑΡΧΗΓΕ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΔΑΜΙΑΝΕ ΚΑΛΠΑΚΙΔΗ;;;
  • Τι έχεις να μου απαντήσεις στα επιχειρήματα μου;;;
  • ΕΓΩ ΛΕΩ, «ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΕΙΤΕ ΠΑΣΟΚ, ΕΙΤΕ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΙΤΣ ΣΥΡΙΖΑ Ή ΚΚΕ Ή ΑΝΕΛ Ή ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ» ΦΙΛΕ ΝΕΕ ΑΡΧΗΓΕ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
  • Θέλεις κάθαρση, κάντην πρώτος από το σπίτι σου…
  • ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ – ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΚΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΓΕΜΙΣΕ ΝΤΑΒ…. ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
  • Δυστυχώς ΝΕΕ ΠΑΣΟΚε δεν πρόλαβες να γίνεις εσύ ΓΚΟΛΤΕΝ ΜΠΟΫ, μήπως να γινόσουν ΤΙΜΩΡΟΣ τους ως νεοΠΑΣΟΚος;
  • Και για να μην ξεχνιόμαστε…
  • ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.
  • ΑΕΡΑΑΑΑ