Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ...ΤΩΡΙΝΟ

Ο "φοίνικας" που αναγεννιέται από τις στάχτες του είναι το αυθεντικό σύμβολο του ΠΙΕΡΙΚΟΥ....
Ήρθαν οι πρώην κάτι δήθεν δημοκράτες νεοπασόκοι και είπαν πως ο Φοίνικας ήταν σύμβολο της ΧΟΥΝΤΑΣ και  το εξαφάνισαν από τα λάβαρα, τις φανέλες κλπ.....
Ξέχασαν να διαβάσουν εκεί κάτω πως ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΜΟΥ γεννήθηκε το 1961 κι η ΧΟΥΝΤΑ του ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ το 1974!!!!
Έ ναι ρε....
Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΚΙ Ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ
Φέρτε μου πίσω το σήμα της ομαδάρας μου κι αφήστε πίσω όλα τα άλλα....
Βέβαια ο ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ δεν έχει καμία σχέση μ αυτό....
Για να είμαστε και δίκαιοι.....
Όμως ο ...ΑΡΚΑΝ, μπορεί να το επαναφέρει, γιατί είναι ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ του ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ!
Έτσι;;;;;