Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΚΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ, ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΥΣ; ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ


  • Πάντα ήξερα να βλέπω πίσω από τον ...τοίχο! 
  • Πάντα είχα την ικανότητα να διακρίνω τους ...κακούς! Οι φίλοι μου ήταν το παν πάντα για μένα. 
  • Οι εχθροί μου ήταν ότι το χειρότερο. 
  • Οι φίλοι μου δε, που γίνανε εχθροί μου;;; Άστα.... 
  • Εκεί η επιστήμη κατά πως λένε σηκώνει ψηλά τα χέρια της.... 
  • ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ. 
  • ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ. 
  • Όποιος πειράζει δικό μου άνθρωπο; Άστα βράστα! ΤΕΛΕΙΩΣΕ... 
  • Κι εδώ στην ΠΙΕΡΙΑ, δυστυχώς από ΠΡΟΔΟΤΕΣ πρώην φίλους, άλλο τίποτα. 
  • Και στο όνομα του καλού του τόπου, εδώ στην Πιερία μου έγιναν τα μεγαλύτερα εγκλήματα... 
  • Τι να θυμηθώ; 
  • Ή καλύτερα, τι να πρωτοθυμηθώ; 
  • ΔΙΟΔΙΑ; ΦΥΛΑΚΕΣ ΟΛΥΜΠΟΥ; ΑΡΠΑΓΗ ΟΙΚΟΠΕΔΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ; ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩΚΑΡΦΩΜΑΤΑ ΔΙΚΩΝ; Τι να πρωτοθυμηθώ; 
  • ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΩΝΩ ΠΑΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΩΣ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΚΟΥΡΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ. ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ... 
  • Έ, ψιτ... σε σένα μιλάω. Εσύ ο καλός δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Για τους άλλους, τους κακούς μιλάω.... 
  • Και για να μην ξεχνιόμαστε... 
  • ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕ.... 
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑ