Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΧΑΡΗΣ ΠΡΟΒΟΥΛΑΚΗΣ - ΔΕ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΝΩ ΑΠΑΘΗΣ.....

"Δεν θα μείνω απαθής μπροστά στην σαπίλα και την αρρωστημένη κατάσταση που ζούμε"

Αγαπητοί μου φίλοι και συμπολίτες,
Ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Δε φτάσαμε μόνο στον πάτο του βαρελιού, ανοίξαμε τρύπα και περάσαμε από κάτω.......... Έως εδώ !!!  Έλεος !!!

Παρατηρώντας την τραγική πραγματικότητα από τα τεκταινόμενα στη δημόσια διοίκηση, όλη αυτή τη σαπίλα και την παθητικά επιτηδευμένη και αρρωστημένη κατάσταση στην οποία ζούμε, ιδίως τα τελευταία χρόνια, δεν αντέχω και.....
δεν μου το επιτρέπει πια η συνείδησή μου, να μένω απαθής και άπραγος. Αδυνατεί να συλλάβει ο νους μου το γεγονός ότι η ανέχεια, ο κατατρεγμός, η ηθική κατάπτωση, η σωματική εξόντωση και η εξαχρείωση της υπόληψης και της αξιοπρέπειας μας, θα συνεχίζεται πλαισιωμένη από αναλγησία και αδιαφορία.

Και δεν αρκούν όλα τα παραπάνω, απόρροια της κεντρικής εξουσίας, είμαστε αντιμέτωποι και με μια δημοτική διοίκηση στα στερνά της, απαρχαιωμένη, ύποπτη, φερέφωνο της κεντρικής εξουσίας, ανίκανη πλέον να ανταπεξέλθει απέναντι στους δημότες της, με περίσσια λάθη και έντονα τα σημάδια της κούρασης και του γήρατος, ανήμπορη να βρει τρόπους ώστε να  εξομαλύνει αυτή τη χαώδη κατάσταση, που επικρατεί στην πολιτεία μας, βοηθώντας τους δημότες της, τους επαγγελματίες της, τους συνεργάτες της, την αγροτιά  και  την εργατιά της.

Ορμώμενος απ’ όλα αυτά, αποφάσισα λοιπόν, να θέσω εαυτόν στον αγώνα της προόδου, της ηθικής, της ακεραιότητας, της αξιοκρατίας, της δικαιοσύνης και της αμεροληψίας. Αξίες που αναγνωρίζω στο πρόσωπο του Νίκου Μακρίδη, ενός νέου ανθρώπου, ακέραιου και ευαγή, με διάθεση για εργασία και όραμα για το ευ ζην της πόλης της Κατερίνης, των δημοτικών διαμερισμάτων της και των δημοτών και πολιτών της.
 Είμαι ευτυχής που αποτελώ και εγώ μέλος αυτής της ομάδας ανθρώπων, της οποίας ηγείται ο κ. Μακρίδης, ανθρώπων χωρίς κομματικά κατάλοιπα παρελθόντος, χωρίς ατομικές αξιώσεις και προσωπικές βλέψεις, με μόνη τους πλέον αίσθηση, την επιτακτική ανάγκη να εργασθούν για την εξυγίανση, την ανάπλαση και τον εκσυγχρονισμό του δήμου μας, με μόνο τους μέλημα τα προβλήματα των συμπολιτών τους, να τα κάνουν επιλύσιμα προγράμματα της Δημοτικής Αρχής.
 Για να μπορέσουμε επιτέλους να δούμε την Κατερίνη ακριβώς έτσι όπως όλοι την ονειρευόμαστε.

Χάρης Προβουλάκης 

Υπ. Δημ. Συμβ. Νέα Εποχή