Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Η ΙΔΙΑ Η ...ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΛΙΣ ΔΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ 1937 ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ...ΞΕΝΑ!!!!


Μακάρι να υπήρχε Δήμαρχος Κατερίνης να μου έδινε ξανά πίσω αυτή μου την Πλατεία Ελευθερίας...
Τότε που ήταν κούκλα η Πλατεία μου....
Θα μου πεις, να πάμε πίσω στο 1937;;;
Θα μου πεις, να πάμε πίσω στο 1969;;;; 
Τότε που εγώ την περπάτησα για πρώτη φορά και έκανα σαν τον Χατζηχρήστο στις ταινίες του μόλις ερχόταν στην Αθήνα;;;;
Τότε που ήταν ακόμα όμορφη σαν το 1937....
Κοιτάξτε τη φωτογραφία.
Έχει καμιά σχέση το τότε με το σήμερα;;;
ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΈΧΕΙ ΠΛΑΤΕΙΑ;;;;
Η ΙΔΙΑ Η ...ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΛΙΣ ΔΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ 1937 ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ...ΞΕΝΑ!!!!
Έ ναι, ρε αδέρφια, πως όχι;;;;
ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ;;;;
Τέλος πάντων...

ker@ilidis