Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ.......!!!!!!!!!

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π. ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής – Δημοσιογράφος
(Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης στο συνδυασμό ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ του Νίκου Μακρίδη).


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Είμαι πτυχιούχος του ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ με βαθμό πτυχίου 8,25.
Ξεκίνησα από το 1990 την ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ κι είμαι μέλος της ΕΣΗΕΑ.
Έχω εργαστεί ως ρεπόρτερ και αρχισυντάκτης , στον ΑΝΤΕΝΝΑ ραδιόφωνο και τηλεόραση, στον ALPHA τηλεόραση, στη ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, στον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΤΥΠΟ, στο SPORTIME, στον CHAMPIONS 89,2 , στο ΤΕΜΡΟ, ΕΡΜΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ και αλλού.
ΤΩΡΑ
·               Έχω καθημερινή εκπομπή για το ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ στον ΑΘΛΗΤΙΚΟ 106,7
·               Το πρώτο BLOG της Πιερίας το PIERIΑ-GR (www.pieria-gr.blogspot.gr) είναι δικό μου δημιούργημα και από το 2008 είναι στην αλήθεια του Νομού, με παρεμβάσεις, αγώνες και νίκες στα πολιτικοκοινωνικοπολιτισμικοαθλητικά…
·               Στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ έχω την ευθύνη των ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ, καθημερινά εγώ ο ίδιος, με παρουσιαστή τον Λάζαρο Λαζάρου ως εξωτερικός ειδικός συνεργάτης.
·               Η στήλη «ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ» έχει την δική μου υπογραφή και είναι επί μια δεκαετία στα της Πιερίας πράγματα με παρέμβαση, αγώνες και νίκες, τώρα φιλοξενείται στην εφημερίδα «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ» της Πιερίας.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ στο SPORT COLLEGE του ΙΙΕΚ ΟΜΗΡΟΣ, στο μάθημα της ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
Αρθρογραφούσα ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ στην Εφημερίδα της Πιερίας «Πιερικοί Αντίλαλοι» και στην "ΤΟΠΙΚΗ - ΗΜΕΡΗΣΙΑ της ΠΙΕΡΙΑΣ" με την στήλη μου «ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ».
Ήμουν ιδιοκτήτης και Διευθυντής στο τηλεοπτικό κανάλι της Πιερίας «ΤV ΚΑΤΕΡΙΝΗ»…
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ στο SPORT COLLEGE του ΙΙΕΚ ΟΜΗΡΟΣ, στο μάθημα της ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
Τώρα ο ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ 106,7 το πρώτο και ΜΟΝΑΔΙΚΟ Αθλητικό Ραδιόφωνο Πιερίας είναι επιχείρηση της οικογένειας ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ Δ. Π. και δικό μου όραμα υπέρ της πατρίδας μου της ΠΙΕΡΙΑΣ.
Τώρα υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας στο Γραφείο Φυσικής Αγωγής….
ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΩΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ΛΥΚΕΙΑ, ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΛΥΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΠΕΙΡΑΙΑ, ΧΑΝΙΩΝ ΚΛΠ ΓΙΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ…
Έχω το δίπλωμα σχολής διαιτησίας και ποδοσφαίρου και μπάσκετ.
Είμαι απόφοιτος της ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΤΟΥ SARAJEVO THΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑΣ.
Είμαι μέλος της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ.
Ήμουν επί 4 χρόνια Παρατηρητής Διαρκούς Επιτροπής Καταπολέμησης της Βίας.
Απόφοιτος Σχολής Διαιτησίας Ποδοσφαίρου και Μπάσκετ…
Προπονητής με δίπλωμα Α΄ Εθνικής του Μπάσκετ.

Μιλώ Αγγλικά και Γιουγκοσλαβικά.