Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

SMS προς Κύριον Κύριον ΓΕΩΡΓΙΟΝ τον ΚΙΤΡΟΥΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ και ΠΛΑΤΑΜΩΝΟΣ

ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ


  • Κύριε ΓΕΩΡΓΙΕ πλέον ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΙΤΡΟΥΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ και ΠΛΑΤΑΜΩΝΟΣ, αν δεν νιώσετε τον κκ ΑΓΑΘΟΝΙΚΟΝ πατέρα σας, να ξέρετε πως δεν θα υπάρχει ηρεμία στη Μητρόπολη.
  • Ο Θεός θέλει τον ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ μας που έδωσε ζωή ΥΠΕΡ ΠΙΕΡΙΑΣ να έχει τα καλά στερνά, στον τόπο που αγάπησε.
  • Και που μπορεί εσείς να μην αγαπάτε (λογικόν λόγω του ξαφνικού της ενθρόνισης σας) διότι είστε νέος εδώ, όμως κάποια στιγμή θα καταλάβετε πως ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΚΙ Η ΖΩΗ ΣΑΣ για το υπόλοιπο του βίου σας ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΑΣ ΠΛΕΟΝ.
  • Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθείτε τόσο καλύτερα και για μας και για σας, για να έχουμε και ΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΕΡΣΣΟΤΕΡΗ ΥΠΕΡ ΜΑΣ ως Πιερία!!!
  • Εδώ είναι το ποίμνιο σας πλέον.
  • Εγώ είμαι το ποίμνιο σας πλέον κι ο μπαρμπα Κώτσος ο καφετζής, η Γεωργία η κομμώτρια, ο Μήτσος ο υδραυλικός, ο Θάνος ο δάσκαλος κι η Μαίρη η μανικιουρίστα...
  • Κι οι Βιομήχανοι κι οι επιχειρηματίες κι οι πολιτικοί κι άρχοντες του τόπου, όμως...
  • Οι πονεμένοι της Πιερίας είναι το ποίμνιο σας πρώτα κι ύστερα οι άλλοι...
  • ΥΓ: Η μάνα μου, μου έλεγε από μικρός που ήμουν κι έκλαιγα σαν με μάλωνε "παιδί μου εκείνος που σε αγαπάει, εκείνος και σε κάνει να κλαις" κι εγώ το φοράω σταυρό αυτό στο λαιμό μου...

ker@ilidis