Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Ώ ΡΕ «ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥ …ΤΟΤΕ» ΌΤΑΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΑΓΑΠΩ… ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΝΙΩΠΑΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟ


ΥΠΟγράφει ο Δημήτρης Κεραηλίδης

«Στηρίζεις Ελλάδα; Απόδειξη». Ήταν το σλόγκαν κάποτε μιας καλής διαφήμισης που μας έκανε καλό, αν θέλαμε να μας κάνει καλό. Κι αυτό το είχαμε και το πηγαίναμε. ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ – ΝΕΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΥ. Ναι, αλήθεια είναι… Ο προπονητής με το πιο βαρύ όνομα στην ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και ΘΡΑΚΗ ή αλλιώς στη Βόρεια Ελλάδα τώρα είναι στο τιμόνι ομάδας του Νομού μας. Κι εγώ επ΄ ευκαιρίας φωνάζω «Στηρίζεις Πιερία; Απόδειξη» κι εκ του σημερινού μου θέματος ό,τι το Πιερικό, δηλαδή «Στηρίζεις Πιερία – Σταύρο Διαμαντόπουλο κι Αιγινιακό; Απόδειξη». Ώ ρε πατρίδα μου πόσο σε αγαπώ. Ώ ρε «ιστορικό μου τότε» όταν μου κάνεις ομορφιές πόσο σε αγαπώ…. Κι ύστερα ήρθε ο ΓΙΑΝΝΗΣ ο ΝΙΩΠΑΣ και δίνει το χέρι σε ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟ για να συμβαδίσουν σε μαγικούς τόπους, στην περίπτωση μας σε μαγικούς τόπους ποδοσφαιρικούς της Β΄ Εθνικής σε μια δύσκολη χρονιά που όμοια της από σπάνια έως ποτέ την έχουμε ζήσει τα τελευταία χρόνια. Ένας στους δυο μονομάχους της Δεύτερης τη τάξει κατηγορίας του Ελληνικού Ποδοσφαίρου κερδίζει κι έτσι ο κόουτς θα έχει το δύσκολο έργο να κρατήσει την περσινή έκπληξη της κατηγορίας στη μεγάλη αυτή ομάδα …ομάδων! Θα τα καταφέρει; Ο Σταύρος πάντα στα δύσκολα είχε ρόλο. Κατάφερε τα ακατόρθωτα και τα αδύνατα. Τώρα θα κωλώσει ρε γαμώτο μου; Στο ΝΙΩΠΙΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ του ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΥ; Πάμε μπροστά το σύνθημα του κόουτς και να δεις που η ζωή, λόγω του ότι η ΠΙΕΡΙΑ έχει ανάγκη από τέτοιες προσπάθειες θα μας αποζημιώσει. Κι όπως έχω πει και παλιότερα, να το επαναλάβω για να μείνει. Το ποδόσφαιρο της Πιερίας την επάνοδο του στα ΜΕΓΑΛΑ ΣΑΛΟΝΙΑ του Ελληνικού Ποδοσφαίρου, θα την κάνει έχοντας στο τιμόνι Πιεριέα Καπετάνιο… Να το δείτε και γράφτε το αυτό. Κι ο καπετάνιος αυτός θα είναι με ΨΥΧΗ ΠΙΕΡΙΕΑ και ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ. Μήπως σε αυτή τη συνταγή βλέπετε αυτό που βλέπω κι εγώ; Ερώτηση… ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ; ΑΠΟΔΕΙΞΗ – ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΝ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟ, ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΠΟΥΛΟ; ΑΠΟΔΕΙΞΗ… Κι έτσι; Τα καλύτερα έρχονται…