Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Γιατί ο Γώγος σου καλή μου κυρία είναι καλό παιδί, αλλά μόνο σαν κοιμάται...

Και μου είπε τότε μια καλή κυρία "Ο Γώγος μου Δημήτρη είναι καλό παιδί.." κι εγώ της είχα απαντήσει, ναι είναι, μα σαν κοιμάται - χα χα χα
Γώγο, ήρθε η ώρα σου να ξαναβγείς...
Θυμάσαι τότε που ξαναβγήκες τι μου είχες πει;
Εγώ δεν ξέχασα.
Εσύ;
Μου είχες πει σαν σε δω να κάνεις π@π@ριές, να κάνω κάτι.
Κι έκανες τόσες και τόσες ρε συ.
Τι λες;
Δε σου χρωστώ κάτι;
Νομίζω πως ναι.
Νομίζω, τώρα που θα ξαναβγεις δεύτερος, να ξέρεις πως θα έχεις πίσω ότι σου χρωστώ,
Έκανες τόσα και τόσα που αν αρχίσω τις ...καλαμιές θα τελειώσω του χρόνου...
Εγώ πληρώνω τα χρέη μου, ενώ εσύ;
Εσύ ξέρεις να πληρώνεις τα χρέη σου;
Μιλώ βέβαια για τα πολιτικά χρέη ενός βολευτή της Μπανανίας Ολύμπου προς τον λαό που τον ψήφισε.
Τα ξεπλήρωσες τα χρέη σου αδερφέ;
Κι επειδή κάποια καλή κυρία μου είχε πει "Είναι καλό παιδί Δημήτρη ο Γιώργος μου..." εγώ να πω πως το πιστεύω, εσύ όμως κι εκείνη; Μήπως το έχετε ξεχάσει εσείς;;;
Κι ας ευχηθώ ο λαός να σου δώσει ότι σου πρέπει.
Να σου δώσει ότι σου αξίζει.
Κι αν είναι να σε βγάλει πρώτο αν σου αξίζει, ας το έχεις αδερφέ.
Γιατί ο Γώγος σου καλή μου κυρία είναι καλό παιδί, αλλά μόνο σαν κοιμάται...

ker@ilidis