Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Ά ρε Τάκη Λεμονόπουλε φίλε μου, να που ένα ΠΟΤΑΜΙ και μια αγάπη, μας κάνει να αφήσωμεν την Εθνοσωτήριον Επανάστασιν και να στρίψωμεν αριστερώς! χα χα χα

Όχι ρε γαμώτο μου.
Κι ο Τάκης Λεμονόπουλος αφήνει την Εθνοσωτήριον Επανάστασιν και βαδίζει προς ΠΟΤΑΜΙ μεριά;
Όχι ρε πούστη μου.
Πως γίνεται αυτό;
Τον σπρώχνει η επιλογή αγαπημένου του προσώπου, ή οι καταβολές του μήπως;
Πολύ πολύ συγγενικό του πρόσωπο είναι κοντά στο μεγάλο ντίηλ...
Να βάλει το όνομα του σε ψηφοδέλτιο κόμματος που θα εκλεγεί σε αυτές τις εκλογές....
Κι η Πιερία μάλλον θα το ψηφίσει αυτό το πρόσωπο, διότι είναι αγαπητό.
Τάκη μου κι η Εθνοσωτήριος Επανάστασις της ...Εθνοσωτηρίου Επαναστάσεως που πρεσβεύουμε υμείς κι ημείς τι θα την κάνουμε; Πως θα βαδίσουμε;
Με τρομάζεις....
Όσο για το ΠΟΤΑΜΙ, ας μη ξεχνούμε πως ο ΑντιδημαρχοπροεδροΔήμαρχος Κατερίνης Τάκαρος Λεμονόπουλος ζει και μεγάλωσε στις όχθες του. Στις όχθες του ...Κουραδά!!!!! χα χα χα
Ά ρε Τάκη Λεμονόπουλε φίλε μου.....
χα χα χα
Ά ρε Τάκη Λεμονόπουλε φίλε μου, να που ένα ΠΟΤΑΜΙ και μια αγάπη, μας κάνει να αφήσωμεν την Εθνοσωτήριον Επανάστασιν και να στρίψωμεν αριστερώς! χα χα χα