Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ - ΧΡΕΟΣ ΣΟΥ ΣΕΒΑΣΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΏΤΕΡΟΝ...

Κεραυνοί κακών και ...κακών χτυπούν την Πιερία μου Σεβαστέ μου φίλε...
Εσύ άρχοντα της προσευχής της Πιερίας μου, Σεβαστέ και Καλέ μου φίλε....
Θέλω από σένα, να πάρεις το αστραφτερό παλούκι που κρατάς και μ αυτό να αρχίσεις τις ξυλιές στον Πω Πω πώ αυτών που με τις κακίες τους καταδικάζουν την Πιερία να ζει στη μιζέρια, τη φτώχεια και την μετριότητα.
ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕΒΑΣΤΕ ΜΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ.
Αυτοί οι απατεώνες της στοάς της Πιερίας των Κλεφτών και των Απατεώνων, ζουν και βασιλεύουν, διότι μέχρι τώρα η καρέκλα που κάθεσαι ήταν άδεια.
Κάποτε με κάποιον προ εσύ, δεν ήταν έτσι τα πράγματα, γιατί ότι αιρετικό και μέτριο το ξέσκιζε και το ρήμαζε ο τότε προγονάρχων σου.
ΤΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΗΣΕ ΌΤΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ...
Αυτό το μπορείς κι άλλα τόσα και καλά για τον πονεμένο λαό μου...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ - ΧΡΕΟΣ ΣΟΥ ΣΕΒΑΣΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΏΤΕΡΟΝ...

ker@ilidis