Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Έλα Αντώνη μου....

Έλα Αντώνη μου...
Με γάμησες.
Καλά έπαιζα μπάλα μέχρι τώρα σε γήπεδο που ήξερα και τον αντίπαλο και τον έπαιζα και μονότερμα.
Τι ήταν αυτό που μου έκανες τώρα ρε συ Αντώνη μου;
Καλά θα έβγαινα πρώτος, έκανες αλλαγή τον Φώντα με τον Βλάχο και τώρα το έκανες ντέρμπι.
Εγώ πρώτος, ο Βλάχος δεύτερος ή τρίτος κι ο Γώγος τρίτος ή τέταρτος;
Τι;
Στηρίζεις και τον άλλο τον γιατρό και τον θέλεις ...τέταρτο; χα χα χα
Έλα ρε συ Αντώνη μου, με έκανες και γέλασα.
Έτσι πως τον πας θα τον βγάλεις και τελευταίο. Θα μας πεις πως θα περάσει και τον άλλον τον αγριοντσούμπανο και άντρα της γυναίκας του...
Τι;
Έχει πιαστεί η θέση από κάποιον ήδη και δεν απειλείται;
Για ποια θέση μιλάς; Μήπως για την έκτη;;;
Εκεί θα γίνει ντέρμπι Αντώνη μου, εγώ δεν ασπάζομαι την άποψη σου....
Γεια σε αφήνω τώρα, γιατί ο Βλάχος τρέχει πολύ και εγώ καλά πήγαινα με τους μέχρι τώρα δυσκίνητους αντιπάλους. Τώρα πρέπει να θυμηθώ τους Ολυμπιακούς του Σίδνεϊ...
Γεια σου τώρα, γιατί φεύγω για την Μεγάλη Γέφυρα, εκεί είναι ο Παπαστεργίου τώρα και φοβάμαι, θα μου φάει το πέρα καφενείο.

ker@ilidis