Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

"ΠΡΟΣΕΞΕ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ, ΜΗ ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΣΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΚΥΒΕΙΣ ΝΑ ΔΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΣΟΥ"

Του την πέφτουν τώρα όλοι....
Εκείνοι που τον έγλειφαν.
Που του έκαναν ....πίπες!
Τώρα που είναι στα δύσκολα.
Τότε που ήταν στα δυνατά του, σουρνόταν γύρω του σαν σκουλήκια μπας και γλύψουν κάτι.
Και τώρα αυτοί είναι που του κρεμούν κουδούνια.
Εγώ όμως;
Τότε που ήταν δυνατός του έγραψα στην εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ το 1999 ή 2000 αν θυμάμαι καλά.
Τότε που όλοι τον χαϊδεύανε.
"ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.
ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΚΑΜΑΡΩΤΟΣ ΚΑΜΑΡΩΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
ΕΣΥ;;;;"
"ΠΡΟΣΕΞΕ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ, ΜΗ ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΣΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΚΥΒΕΙΣ ΝΑ ΔΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΣΟΥ"
Κι άλλα του είχα γράψει τότε, που ήταν στα ΣΟΥΠΕΡ ΤΟΥ ο Γιώργος ο Σάχπας......
Και να σας πω και κάτι άλλο;
Όταν κυκλοφορούσε στην ΠΙΕΡΙΑ, κυκλοφορούσε και πολύ χρήμα στον τόπο μας.
Θα μου πείτε, που τα βρήκε.
Λες κι εγώ ξέρω που τα βρήκαν και τα χαλάνε τα λαμόγια στο Κολωνάκι, ή στην Αριστοτέλους τους, ή πολλοί πολλοί από αυτούς που κυκλοφορούν τώρα στο κέντρο της Κατερίνης....
ΡΕ ΟΥΣΤ.
Για τον ΓΙΩΡΓΟ ΣΑΧΠΑΤΣΙΔΗ, το μόνο που θα πω παραπάνω, είναι πως είναι ωραίος Πόντιος και είναι και ΛΕΒΕΝΤΗΣ.
Απλά, σε ένα σταυροδρόμι που σταυρώνουν 1000 δρόμοι, να πω πως όποιος κι αν βρεθεί, μπορεί να χαθεί.
Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω....

ker@ilidis