Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ Π@Π@ΡΙΕΣ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ "ΑΚΟΥΜΠΗΣΑΝ"....

Να το αυθεντικό σήμα του Πιερικού μου.
Ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΠΟΥ αναγεννιέται από τις στάχτες του....
Κάτι δεν ήξεραν οι ιδρυτές του Πιερικού;
Μια ζωή αυτό δεν ζούμε;
Όλοι λένε πως ΠΙΕΡΙΚΟΣ και ΤΕΛΟΣ....
Κατά καιρούς.
Έτσι δεν λένε και τώρα;;;
ΈΛΕΟΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ....
Κάποιος αν ακούει, ή με διαβάζει ας το τολμήσει.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΙΣΩΣ;;;
Οι ψευτοαριστεροί που τότε κυβερνούσαν τον ΠΙΕΡΙΚΟ τόλμησαν κι άλλαξαν το σήμα...
Ας το τολμούσαν ρε στον ΠΑΟΚ και ο δικέφαλος να είχε αντικατασταθεί με τον ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ..
Θα τους ξέσχιζαν ρεεεεεεεεεε
Εδώ όμως;;;
Δεν άνοιξε μύτη...
Τότε είπαν πως ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ παραπέμπει στον ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ και την ΧΟΥΝΤΑ.
Έλεος....
Κοιτάξτε ρε την χρονιά ίδρυσης....
Μήπως ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ όταν διάβαζε κι άκουγε για Πιερικό, πήρε το σήμα μας και το έκανε σήμα του;;;
ΟΧΙ ΌΜΩΣ ΕΜΕΙΣ...
Η ΧΟΥΝΤΑ ΗΡΘΕ ΤΟ 67 ΚΙ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ....
Έλεος....
ΜΉΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΆΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΟΙΝΙΚΑ ΩΣ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ;
Μήπως χρειάζεται ρε Δήμαρχε και λίγο ΧΟΥΝΤΑ στα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ;
Ο Τάσος ο Σαραϊλίδης και ο Γιώργος ο Κουθουρίδης το μπορούν;
Η νέα τάξη πραγμάτων του ΠΙΕΡΙΚΟΥ μου μπορεί να κάνει την αρχή;;;;
ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ Π@Π@ΡΙΕΣ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ "ΑΚΟΥΜΠΗΣΑΝ"....
Έλεος....
Έλα ρε φίλε Σάββα και κυρ Σάββα τώρα....
Έλα ρε φίλε τώραααααα

ker@ilidis