Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

ΞΕΦΤΙΛΑ;;; Τους μαθητές μας, τους μολύνει ή όχι η εκπομπή σήματος των κεραιών του ΟΤΕ, εκεί στο Δημοτικό Σχολείο, λίγα μόλις μέτρα δίπλα τους;;;


Όποτε θα ξεκινούν τα σχολεία, κάθε χρόνο, εγώ θα βάζω αυτή την φωτογραφία...
Εκεί στον 14ο Δημοτικό Σχολείο, στον παλιό Γουίδη, δίπλα στον ΟΤΕ, να τι κεραίες ρίχνουν τα απόβλητα τους στα κεφάλια και στα σωματάκια των μαθητών μας....
Στην πιο πυκνοκατοικημένη περιοχή της Πόλης, στα Αστικά...
Στο καρακέντρο...
Στο καρακέντρο, χτυπούν οι κεραίες τους μαθητές του σχολείου, που ζουν για έναν χρόνο εκεί και δίπλα τους ακριβώς;;;;
Δεν ξέρω τι κάνουν.
Όποιος ξέρει, ας μου πει.
Για τέταρτη χρονιά το γράφω.
Υπάρχει κανένας εκεί έξω που να νοιάζεται για τα παιδιά μας;;;;
Τα μολύνει ή όχι η εκπομπή σήματος των κεραιών του ΟΤΕ, τα παιδιά μας;
Τους μαθητές μας, τους μολύνει ή όχι η εκπομπή σήματος των κεραιών του ΟΤΕ, εκεί στο Δημοτικό Σχολείο, λίγα μόλις μέτρα δίπλα τους;;;
Υπάρχει Δήμαρχος, ή Νομάρχης, ή Βουλευτές στην Κατερίνη μου;;;
Εγώ θα ρωτώ, μέχρι να πάρω τις απαντήσεις μου....
ΑΜΗΝ...

ker@ilidis