Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Παιδιά να τα εκατοστήσετε και να μην σας ξαναδούμε εκεί που σας βλέπουμε... Ρε ούστ από δωωωωωωω


Έ ναι λοιπόν.
Ζητείται ηγέτης στην Πιερία μου....
Μετά από αυτά που ζούμε εδώ τα τελευταία χρόνια, νομίζω πως ήρθε ο καιρός να τον ψάξουμε κι ίσως τον βρούμε.
Εδώ τι παίζει;
Στους Δήμους νομίζω πως κάτι γίνεται....
Πιο εκεί όμως;
Η εκπροσώπηση στην Αθήνα;
Ότι κάνει το κάνει ο Σάββας κι αδερφός Χιονίδης....
Μέχρι εκεί....
Οι Βουλευτές μου;
Φυλάνε το μισθό τους τον παχουλό παχουλό και πάνε...
Μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει αυτοί παίρνουν το 8αράκι τους σε χιλιάρικα ευρώπουλα και στα τέτοια τους.
Ποιος νοιάζεται για την Πιερία μου;
Στα τέτοια τους και βάλε.
Κι όταν λέω τέτοια, μην πάει το μυαλό σας ρε στο πονηρό....
χα χα χα
Εγώ τους στηρίζω....
Ναι, τους στηρίζω, μα μέχρι να πέσουν....
χα χα χα
Αυτοί όμως ξέρουν.
Δε μασάνε.
Κερδίζουν χρόνο και φράγκα.....
Κι η Πιερία στα π@π@κια τους....
Το παπάκι πάει στην ποταμιά, μα στην Πιερία δεν έρχεται....
Παιδιά να τα εκατοστήσετε και να μην σας ξαναδούμε εκεί που σας βλέπουμε....
Κι εννοώ βέβαια τους Βουλευτές εκείνους στους οποίους θα έπρεπε να στηρίζεται ο λαός.
Κι επειδή θα μου την πέσετε ρε, σας λέω....
Κάντε μια βόλτα στον πεζόδρομο και θα δείτε....
Λουκέτο και λουκέτο....
Πάντε στον ΟΑΕΔ και θα δείτε....
Ανεργία και ανεργία...
Το πιο δουλευτάρικο μαγαζί της Πιερίας είναι ρε ο ΟΑΕΔ....
ΟΥΣΤ

ker@ilidis