Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Δελφίνια στις παραλίες των Ακτών Ολύμπου μου;;; Δυστυχώς.....

Έχει δελφίνια στις παραλίες του Θερμαϊκού.....
Κι αυτό κάποτε εγώ ο άσχετος το έλεγα γούρι... Γαμώτο μου.....
Και μετά μου είπε ειδικός, πως αυτό είναι δυστυχία, δυστυχώς!
Δυστυχώς για τα δύσμοιρα τα ζωάκια...
Που τον χώρο τους και τη ζωή τους στις ανοιχτές θάλασσες την έκλεψαν οι μεγαλοβαρκάριδες, οι ψαράδες, τώρα μην έχοντας φαγητό να φάνε, ήρθαν στον κόλπο μας...
Σε νερά που δεν τα πλησίαζαν ποτέ.
Κι εδώ, μη νομίζετε πως περνούν καλά.
Κάποιοι ασυνείδητοι τα σκοτώνουν, ή τα παιδεύουν.
Γιατί λέει, τους σκίζουν τα δίχτυα. Λες και οι θάλασσες είναι του ανθρώπου.
Γαμώ την ατυχία μου....
Όχι ρε. ΟΙ θάλασσες δεν είναι δικές μας. Είναι των ψαριών....
Εμείς όμως, οι άπληστοι άνθρωποι, τα θέλουμε όλα δικά μας.
Και τη γη και τον ουρανό και τη θάλασσα.
Και τα κάναμε μαντάρα όλα...
Φτου μας και ξαναφτού μας....
Αφήστε ρε κοπρίτες τα δελφίνια να ζήσουν...
Έλεος....

#kerailidis