Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΥΡΑ ...ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ, Ώ ΆΤΙΜΗ ΚΕΝΩΝΙΑ!!!!!!

Να γιατί στηρίζω τον ΓΕΩΡΓΙΟ τον Α' της Πιερίας μου!!!!
Πάμε στοίχημα πως την φάση με τα φέιγ βολάν που βρίζουν τον Γεώργιο μας τον Σεβαστό, τα έφτιαξαν άνθρωποι που φορούν μαύρα;;;
Χα χαχα
Είναι από αυτούς που δεν είναι και ήταν....
Είναι από αυτούς που κάποτε έτρωγαν και τώρα δεν τρώνε...
Είναι από αυτούς που κάποτε τους είχε και τώρα δεν τους έχει....
Είναι από αυτούς που φοράνε μαύρα φουστάνια κι όχι παντελόνια....
Είναι από αυτούς που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία και κάνουν τον άντρα, δίχως να είναι....
ΕΓΩ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΤΟΝ Α' ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ, ΤΑ ΚΆΝΕΙ ΓΙΑΤΙ Ή ΠΑΡΑΣΥΡΕΤΑΙ, Ή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, Ή ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ....
ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
Το ότι δουλεύει, δεν το αμφισβητεί κανένας, έτσι;
Όσο για τον Αγαθόνικο, νομίζω πως τον έχει η ξαδέρφη του μια χαρά....
Εγώ άλλωστε ήμουν αυτός που έκραζα, σαν μου κατήγγειλαν, κάποτε πράγματα....
Τώρα όμως;;;;
Ο Αγαθόνικος πονάει γιατί ζει τα γεράματα του....
Ίσως βέβαια θα μπορούσε να τα φτιάξει λίγο τα πράγματα.
Όμως....
Κι εκείνος είχε γύρω λαμόγια και ινδιάνους....
Τώρα επειδή εκείνοι είναι στην απ' έξω, κράζουν.
Ή κάποιοι τουλάχιστον του τότε κράζουν...
Απλά Γεώργιε Α' της Πιερίας μου, άκου κι αυτό....
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΜΟΥΝΑ, ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΑ ΡΘΕΙΣ..... σου λέει ο Αγαθόνικος, αρκεί να τον ακούσεις και να μην κάνεις τα λάθη που εκείνος έκανε....
Αμήν....

ker@ilidis