Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Αυτή η διοίκηση, δείχνει τον δρόμο και χαράζει το αύριο του ΠΙΕΡΙΚΟΥ.....

Μικροί ποδοσφαιριστές με το "Πι" στο στήθος

Άντε ρε Πιερικάραααααααααα


ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ - ΦΩΤΙΑΔΗΣ - ΖΑΚΟΒΑ, προπονητές των μικρών του Πιερικού
Το πάνελ, με Ρουμελιώτη - Μυστακίδη - Τσαγκαλίδη
Το βάρος στις ακαδημίες για τον ΠΙΕΡΙΚΟ μου....
Κι ότι και να μου πείτε, εγώ δεν θα συνφωνήσω....
Ξέρω τι θα πεις. Μη βιάζεσαι.
Μπορεί όλοι σας να θέλετε τον Πιερικό μου στην Α' Εθνική, κι εγώ μαζί, όμως, από αλλού ξεκινάμε.
Από τους μικρούς.
Αν δεν βγάλεις μικρούς, Τσικό δηλαδή, χαίρι δεν θα βρεις...
Έτσι, αυτή η εκδήλωση, γιορτής του μικρού ποδοσφαιριστή, στην Εκάβη, νομίζω πως έδειξε πυξίδα τον δρόμο προς τα επάνω.
Ξέρεις τι είναι να βλέπεις μικρά παιδιά να φορούν το "Πι" στο στήθος;
Νομίζω πως είναι τα πάντα όλα....
Αυτή η διοίκηση, δείχνει τον δρόμο και χαράζει το αύριο του ΠΙΕΡΙΚΟΥ.....
Χειροκρότησε την.
Τουλάχιστον αυτή τη δράση....

ker@ilidis