Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

Θέλω πίσω τον "ΦΟΙΝΙΚΑ" στα λάβαρα και το "Π" στις φανέλες της ομαδάρας μου, του Πιερικού μου.


Θέλω να γυρίσω στα παλιά.
Θέλω τα περασμένα μεγαλεία.
Όχι περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις, μα περασμένα μεγαλεία, να τα θέλεις να τα θες!
Θέλω, να ξαναζήσω εκείνη την μεγάλη εποχή.
Του Φουλίδη, του Καμπά, του Κεφαλίδη, του Καραφουλίδη, του Χριστοφορίδη, του Πανταζή....
Και του Καλαμπάκα, του Παπαϊωάννου, του Κωστίκου και του Κωστίκου, του Τραγανού και του Αδαμόπουλου....
Ναι.
Κάνε Θεέ του Ποδοσφαίρου της Πιερίας, να ξαναζήσω τον ΠΙΕΡΙΚΟ μου στην Α΄ Εθνική!
Κι ύστερα;
Θέλω πίσω την ιστορία μου ρε....
Θέλω πίσω τον Πιερικό του "Φοίνικα" που αναγεννιέται από τις στάχτες του κι όχι τα νεοφιλελεύθερα σύμβολα του Ολύμπου και του Μεγάλου Αλεξάνδρου που με μπέρδεψαν.
Θέλω πίσω τον "ΦΟΙΝΙΚΑ" στα λάβαρα και το "Π" στις φανέλες της ομαδάρας μου, του Πιερικού μου.

ker@ilidis