Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ ΜΟΥ ...ΣΤΕΛΕΧΑΡΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ



Παυλίδης ο Πρόεδρος, με τον Ολυμπιονίκη Καρυπίδη και εγώ...

Να και ο νέος Προέδραρος του ποδοσφαίρου της Πιερίας ο Στέργιος Τόκας..... Και μάλιστα για πρώτη φορά μετά χρόνια, ΕΠΣΠιερίας και Πιερικός χέρι χέρι.... Και ΑΓΚΑΛΙΑ!!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Από αριστερά ο Πρόεδρος της ΕΠΣ, μετά ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΖΙΩΓΑΣ, μετά ο ΤΕΟ και μετά ο ΣΑΒΒΑΣ....
Την ημέρα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ μου, με φίλους και στελέχη στην πόλη.
Όλοι τους ζωνταή ιστορία....
Έχουμε και λέμε...
Ο ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ, ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ.
Ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΟΚΑΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ.
Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΠΠΑΠ ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΖΙΩΓΑΣ, ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ....
Κι εγώ, ένας ταπεινός πλην τίμιος φίλος τους και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πιερικού μου.
Καλή σεζόν αδέρφια και μακάρι ο Πιερικός, να ανέβει εκεί που αξίζει.
Και στις ψυχές μας και στο ταμπλό του Ελληνικού Ποδοσφαίρου.
Αμήν....

ker@ilidis