Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

Επιτέλους δώστε μου πίσω τον Πιερικό μου....!!!!




Να δείτε που θα επιστρέψουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ εκεί όπου ήμασταν.
Ραντεβού με την ιστορία έχει σίγουρα ο Πιερικός μου....
Δεν ξέρω όμως πότε.
Τώρα, αυτή η διοίκηση, κάτι κάνει.
Όχι πολλά, μα κάτι κάνει.
Μόνο που πλέον στο στήθος τα παιδιά της ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, μα και της Β΄ φορούν το "Π" στο στήθος, φτάνει....
Επιτέλους....
Και μην ξεχνάμε, πως θα επιστρέψουμε και στο παλιό σήμα, που εκφράζει απόλυτα τον ΠΙΕΡΙΚΟ....
Το αρχαίο σύμβολο ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ που αναγεννιέται από τις στάχτες του, που το 1961 οι παππούδες μας διάλεξαν να το κάνουν σήμα του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ μου, θα ξαναγυρίσει κι αυτό στο λάβαρο.
Τέρμα οι μαγκιές του παρελθόντος, από εκείνους που το άλλαξαν γιατί λέει είναι χουντικό σύμβολο.
Πως ρε είναι χουντικό σύμβολο, καθώς ο Πιερικός, γεννήθηκε το 1961 και η χούντα το '67;;;;
Για τόλμησε ρε να κόψεις από τον ΠΑΟΚ το ένα κεφάλι του δικέφαλου, γιατί ο Πόντος είχε τον αετό με ένα κεφάλι και θα σου πω εγώ τι θα πάθεις. Ή το τριφύλλι του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ να το κάνεις ...τετράφυλλο! χα χα χα
Έλεος....
Επιτέλους δώστε μου πίσω τον Πιερικό μου....!!!!

ker@ilidis