Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Πόσο τα ίδια ζει κι ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ μου, ωσάν αυτά του ΟΦΗ, της Κρήτης;;;

Και για να μην ξεχνιόμαστε.
Γυρίστε μου πίσω ρε, το ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ του ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ ΣΗΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Μα πόσο όμοια ζούμε κι εμείς στην Κατερίνη;
Πόσο τα ίδια ζει κι ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ μου, ωσάν αυτά του ΟΦΗ, της Κρήτης;;;
Εκείνοι γλύτωσαν από τα λαμόγια. Εμείς;;;;
Να τι έγραψε ο φίλος μου ο Μανώλης ο Γρηγοράκης ο δημοσιογράφος και ΟΦΗτζής άρρωστος, ωσάν του όπως κι εγώ με τον Πιερικό μου.
Εκείνοι, στην Κρήτη, θα το ζήσουν το καλύτερο.
Εμείς εδώ στην Πιερία μου;;;;;;;;;
Να τι έγραψε ο Μανώλης......

ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ: Ιστορική μέρα η σημερινή για όσους έχουμε την Κρήτη στην καρδιά και στη φανέλα. Ο ΟΦΗ αλλάζει οριστικά εποχή, μπαίνει στη δική του. Με κανονικό ιδιοκτήτη και πρόσωπα υψηλού κύρους στη διοίκηση και τις θέσεις ευθύνης της ΠΑΕ. Απαλλαγμένος από όσα και (κυρίως) όσους τον κρατούσαν καθηλωμένο στο χαμηλό τους μπόι, όμηρο συμφερόντων μιας παρηκμασμένης επιχειρηματικής και ποδοσφαιρικής ελίτ (τρομάρα της) του Ηρακλείου. Έχουν λυσσάξει τώρα όλοι αυτοί, θα λυσσάνε και για όσο καιρό ακόμα τους επιτραπεί. Είναι το λεγόμενο σύνδρομο της κουτάλας, το βλέπεις και στην πολιτική. Όσοι τη χάνουν, τρελαίνονται. Και μπορούν να γίνουν επικίνδυνοι. Προσοχή λοιπόν, τίποτα δεν θα τελειώσει πραγματικά αν δεν πεταχτεί και το τελευταίο σκουπίδι στον κάδο απορριμμάτων της ιστορίας.