Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

ΠΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΡΕ ΤΑΚΑΡΕ ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΕ, ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΑΚΗ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟ;;;;;

Τα ωραία δεν λείπουν στους διαλόγους τους δικούς μου με του Τάκαρου του Λεμονόπουλου....
Αρκεί να είσαι από μια γωνιά και να μας ακούς....
χα χα χα
Μέσα στα άλλα, να τι μου είπε, σε σχέση με αυτά που έγραψα σε ανάρτηση πριν....

"Μ@λ@κα, θα δεις, ο τελευταίος που θα φύγει από τον Χιονίδη, θα είναι ο Τάκης ο Λεμονόπουλος. Και σ' ότι αφορά τον Θανασάκη, να σου πω πως τώρα μιλάει έτσι πως μιλάει. Κι αφού ήταν έτσι όπως λέει ο Χιονίδης, γιατί δεν έφυγε κατ' ευθείαν; Έπρεπε να μένει ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ και ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ επί 12 ΧΡΟΝΙΑ για να καταλάβει πως δεν είναι καλός. Ο Σωστός, όταν καταλάβει πως ο άλλος δεν είναι σωστός, φεύγει κατ' ευθείαν κι όχι μετά 12 χρόνια. Και μάλιστα αφού είχε όλα τα αξιώματα που του έδινε ο κακός".

Έ, ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΠΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΡΕ ΤΑΚΑΡΕ ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΕ, ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΑΚΗ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟ;;;;;
Χίλια δίκια έχεις.
Αν είναι να πάμε σε απομίμηση, κρατάμε και το αυθεντικό.... Λέω εγώ.
Χα χα χα
Όπου "απομίμηση" ο Θανασάκης ο Πολιτευόμενος.
Όπου "αυθεντικό" ο Σάββας και κυρ Σάββας κι αφέντης τσουτσουλομύτης.
Και κλείνοντας για το άλλο θέμα μου είπε...
"κι όσο αφορά το άλλο, περί του συγγενούς μου που πήγε στο στρατόπεδο του Θανασάκη,  να σου πω πως τώρα θα τρέξω περισσότερο και θα πάρω περισσότερα από όλες τις φορές, απλά στεναχωριέμαι για την αδερφή μου"....
Εγώ όμως δεν κατάλαβα τι εννοούσε. Εσείς;;;;;;;
Κι έτσι έκλεισε η μούρλα του αδερφού Τάκαρου, μετ' εμού του άλλου μουρλού της γειτονιάς μας.
Αμήν....
Και πότε....

ker@ilidis