Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Ο Δημήτριος Π. Κεραηλίδης ανακοινώνει ΕΠΙΣΗΜΑ την υποψηφιότητα του για Δήμαρχος Κατερίνης!!!

PIERIA-GR
Ναι, είναι αλήθεια....
"ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ", γιατί έτσι πρέπει να νιώθουμε όλοι εν Κατερίνη...
Κι όχι μόνον...
Να τι αλίευσα από τους συνάδελφους BLOGGER.....
Άλλωστε όλοι ξέρετε πως ο ΠΡΩΤΟΣ BLOGGER ΠΙΕΡΙΑΣ είμαι εγώ και αυτό το βήμα του PIERIA-GR, από το 2008...
Τώρα;
Τώρα πάμε αλλιώς....
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....
Να τι έγραψε το KAPPA NEWS του Πέτρου Σταθακόπουλου...

Ker@ilidis

H Kapa News ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!! Είναι πλέον και επίσημο!!!

Ο Δ. Κεραηλίδης ανακοινώνει ΕΠΙΣΗΜΑ την υποψηφιότητα του για Δήμαρχος Κατερίνης!!!



Το είχαμε ήδη ανακοινώσει ΠΡΩΤΟΙ στις 11/02 (διαβάστε εδώ), ωστόσο είναι πλέον και επίσημο, αφού σήμερα και πριν λίγο ο Δημήτρης Κεραηλίδης, ο γνωστός συγγραφέας, και δημοσιογράφος συμπολίτης μας, προσκαλεί την Τρίτη 20 Νοεμβρίου όλα τα τοπικά ΜΜΕ στην επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του για τον Δήμο Κατερίνης!!!

Συγκεκριμένα η πρόσκληση αναφέρει:

Συνάδελφοι,

Σας προσκαλώ σε Συνέντευξη Τύπου, την ΤΡΙΤΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018, στις 7μ.μ. στο Ξενοδοχείο «Ορφέας», στην Πλατεία της Κατερίνης....


Θέμα:

Εκλογικός Ανεξάρτητος Συνδυασμός: "ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ" .

Υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π. ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ. 

Αναγγελία Υποψηφιότητας μου ενόψει των Δημοτικών Εκλογών του Μάη του 2019, ως ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ, για τη διεκδίκηση του ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΘΩΚΟΥ, της επόμενης εκλογικής θητείας.....

Θα αναλυθούν οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση...

Ως ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, της μάχιμης πλευράς του λειτουργήματος, όφειλα, να σταθώ απέναντι σας και να είστε οι πρώτοι, μετά την οικογένεια μου, που θα γνωρίζετε την πρόθεση μου....

Γιατί κι Επειδή;

ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ....

Σας ευχαριστώ έναν έναν ξεχωριστά, για την αποδοχή της πρόσκλησης μου.


Με τιμή


Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης