Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ...ΑΦΗΝΩ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ!!!!

Και ξέρεις κάτι ρε φίλε;
Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ έχει για σήμα του, επιτέλους τον ΦΟΙΝΙΚΑ, το αχαιοελληνικό σύμβολο.
Τον ΦΟΙΝΙΚΑ που αναγεννιέται από τις στάχτες του.
ΝΑΙ.
Κι εκεί που καίγεται και γίνεται στάχτη, τότε και ξαναγεννιέται ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΜΟΥ.
Καταλάβατε κύριοι του πριν, του τότε και του σήμερα;
Σε εσάς που δεν θέλετε να καταλάβετε πως ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ είναι ΚΑΤΕΡΙΝΗ, είναι ΠΙΕΡΙΑ, είναι τα πάντα μας κι όλα...
Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΡΕ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ, ΑΡΚΕΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΔΡΟΜΟ, ΜΕ ΠΡΩΤΟ ....ΕΜΕΝΑ!!!!
Μηδέ εξαιρουμένου και του ΕΓΩ, ρε σεις.
Γιατί, άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε....
ΌΜΩΣ, εγώ είμαι ΠΙΕΡΙΚΟΣ.
Δεν έφαγα ούτε σεντ από αυτή την ομάδα, ενώ αντίθετα, ίσως να έβαλα και κάτι παραπάνω για αυτή, από ένα σεντ...!!!
Ενώ κάποιοι άλλοι από μας;;;
ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
Κι επίσης.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.
Έχει μέσα, μόνο ΠΙΕΡΙΕΙΣ ΠΑΙΧΤΕΣ κι εγώ τους αγαπάω και τους πιστεύω απόλυτα...
ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ...ΑΦΗΝΩ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ!!!!
Κι αύριο με τον Γ.Σ. ΑΛΜΥΡΟΥ, νομίζω πως θα μας κάνετε να χαμογελάσουμε.
Είμαι σίγουρος, τι νομίζω;;;
ΥΓ: Κάποια μέρα θα μιλήσω, ίσως και γρήγορα, για το τι έζησα, αυτούς τους λίγους μήνες στο ΔΣ. του ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ....
Για να δούμε τι θα δούμε...
ΙΔΩΜΕΝ.
Γειαχαραντάν και τα κουκιά μπαγλάμ....

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ